Gjest sovepus! Skrevet 12. mars 2005 #1 Del Skrevet 12. mars 2005 Vi pusser opp soverommet, og vil ha en åpen garderobe vegg, litt kjedelig med de vanlige skapene.. Har funnet fete hyller på Ikea, og tror det kan bli tøft, og oversiktlig :-) .. Noen som har erfaring med slike åpne løsninger?? Fordeler og ulemper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mars 2005 #2 Del Skrevet 12. mars 2005 Vi har åpne hyller foreløpig for vi har ikke fått somla oss til å kjøpe skyvedører ennå. Funker helt fint, men jeg begynner å bli litt lei av å se på alt rotet. Altså, alt ligger og henger ryddig og pent, men jeg føler at jeg ser "rot" hele tiden når jeg titter den veien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2005 #3 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan godt tenke meg at det kan se stilig ut hvis hyllesystemet ser bra ut, men hva når det kommer masse klær (og rot?) i hyllene? Kanskje ikke like stilig da? Også er det vel noe med støv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sovepus Skrevet 12. mars 2005 #4 Del Skrevet 12. mars 2005 Har tenkt nøye gjennom det med rot og støv, og vil derfor bruke hyller som er ca 40*40 cm. Med kasser som passer inni for små ting og ellers vil liksom bukser og topper liksom passe bedre inn, hvis det blir lagt fint sammen da :-) Og derfor kansje unngå at det ligger og "flyter" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. mars 2005 #5 Del Skrevet 12. mars 2005 Litt nysgjerrig; Hvilke hyllesystem er det du tenker å ha? (er det de i stål? De syns jeg er veldig fine ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mars 2005 #6 Del Skrevet 12. mars 2005 Vel, etter et halvt år med denne løsningen synes jeg det ser "rotete" ut selv om alt ligger på rett plass. Men det er mine øyne da *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #7 Del Skrevet 12. mars 2005 På soverom blir det lett støvete, så åpen skapløsning kunne jeg aldri tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sovepus Skrevet 12. mars 2005 #8 Del Skrevet 12. mars 2005 Hyllene er brunsvarte, kraftige i tre, egentlig bokhyller.. Men de passer så godt inntil veggen og det kan kjøpes bokser og skuffer i div farger, for å skjule småtterier.. Ang. rot så har vi bare svarte klær... :-) .. kansje en fordel i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #9 Del Skrevet 12. mars 2005 Ang. rot så har vi bare svarte klær... :-) .. kansje en fordel i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. mars 2005 #10 Del Skrevet 12. mars 2005 Vi har åpne hyller foreløpig for vi har ikke fått somla oss til å kjøpe skyvedører ennå. Funker helt fint, men jeg begynner å bli litt lei av å se på alt rotet. Altså, alt ligger og henger ryddig og pent, men jeg føler at jeg ser "rot" hele tiden når jeg titter den veien... Samma her... Vi venter på skyvedørene som kommer om 2 uker. Gleder meg til de kommer... er dritt lei og se på "rotet"... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #11 Del Skrevet 13. mars 2005 Vi har også åpent og jeg bare lengter etter å få på plass dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #12 Del Skrevet 15. mars 2005 Vi har foreløbig åpent,med dørene lent inntil veggen ved siden av... :oops: Gleder meg til noen gidder montere de ja,det er såååååå rotete uansett hvor mye jeg rydder og bretter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanja Skrevet 15. mars 2005 #13 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg bruker vanlige bokhyller til å ha klær i, det ser veldig bra ut så lenge alt er brettet pent sammen og ikke ser rotete ut.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå