Gå til innhold

Miste bestevenninne min!! Skal vi snakke om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den aller beste venninna mi har vært bestisen min i veldig mange år nå. Helt siden etter nyttår føler jeg ikke vi har hatt det samme forholdet. Da nye venner har komt inni bildet... Mitt STØRSTE mareritt er å miste henne! Det har vært så utrolig mange kvelder hele dette halve året hvor jeg har gråtet og vært sykt lei meg over at jeg ikke vil miste henne.

Vi har selvsagt vært sammen en del ganger, men det har alltid vært jeg som har invitert! Bortsett fra kanskje 2 ganger hele denne perioden!

Idag var jeg så lei meg at jeg nettopp skrev til henne at jeg vil møte henne imorgen for å snakke. Da tenkte jeg og ta opp det jeg har  på hjertet som jeg har tenk masse på.Er dette lurt? Jeg risikerer jo å miste henne uansett om jeg gjør det eller ikke.

Jente,16 år.

Anonymkode: 4e505...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du gjør det helt riktige her. Å ta opp ting, og å snakke om det, er viktig! Lykke til. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig ha møtt henne idag/ igår altså søndag, men jeg fikk panikk så vi skal heller møtes å snakke om det imorgen... 

Er det egentlig lurt å snakke om dette i det hele tatt??! Jeg får jo hjerneteppe hvis jeg skal snakke om det!

Anonymkode: 4e505...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle egentlig ha møtt henne idag/ igår altså søndag, men jeg fikk panikk så vi skal heller møtes å snakke om det imorgen... 

Er det egentlig lurt å snakke om dette i det hele tatt??! Jeg får jo hjerneteppe hvis jeg skal snakke om det!

Anonymkode: 4e505...547

Hvis du får jernteppe foreslår jeg at du skriver ned stikkord med alt du vil ta opp med henne, slik at du ikke glemmer noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...