AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Hei, jeg og kjæresten har netopp prøvd å ha sex for første gang. Penisen hans er litt over gjennomsnittet stor. Problemet er at vi får rundt halve inn, uten at det gjør noe særlig vondt, men når vi kommer halveis inn stopper det helt opp, det gjør grusomt vondt. Hva er dette for noe? Er det normalt? Anonymkode: 53f49...077
Sportsbabe Skrevet 19. august 2018 #2 Skrevet 19. august 2018 (endret) Noen ganger så er mennesker som en ytterdør. Man har vært så flink å miste nøkkelen og må derfor lete etter en reservenøkkel for å få låst huset. Og selv om de fleste nøklene ser like ut og fungerer likt så vil man ikke få låst døren før man finner en med riktig form og fasong. På samme måten er vi mennesker, det er faktisk ikke sikkert at den passer, fordi den er for stor, for liten, lang, kort, hvis du skjønner. Så det du burde gjøre å forlate kjæresten din og heller finne en som faktisk passer. Forlat han og bli ferdig med han. Endret 19. august 2018 av Sportsbabe 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #3 Skrevet 19. august 2018 6 timer siden, Sportsbabe skrev: Noen ganger så er mennesker som en ytterdør. Man har vært så flink å miste nøkkelen og må derfor lete etter en reservenøkkel for å få låst huset. Og selv om de fleste nøklene ser like ut og fungerer likt så vil man ikke få låst døren før man finner en med riktig form og fasong. På samme måten er vi mennesker, det er faktisk ikke sikkert at den passer, fordi den er for stor, for liten, lang, kort, hvis du skjønner. Så det du burde gjøre å forlate kjæresten din og heller finne en som faktisk passer. Forlat han og bli ferdig med han. Dette er det rareste jeg har lest. Det handler om oppvarming. Kanskje må dere holde på med kun halvveis inn en stund, men om du er tent, og det gjør godt, vil du etterhvert ta hele uten problemer. Bruk tid, og vær sikker på at du også er kåt! Anonymkode: 43807...efe 6
Bubo Skrevet 19. august 2018 #4 Skrevet 19. august 2018 Hvor gamle er Dere, seksuell erfaring? Trengs litt mer opplysninger for at andre skal kunne dele relevante erfaringer. Første gangen med ny partner er sjelden perfekt.
DominantHr Skrevet 19. august 2018 #5 Skrevet 19. august 2018 Det kan være vaginismus, en ukontrollert sammentrekning av bukmuskulaturen, som igjen blokkerer vagina. Kureringsraten ved vaginismus er (nær) 100 %. Bruk et speil, åpne opp kjønnsleppene, før en finger eller gjenstand (dildo) inn i vagina. Er det vaginismus, skal du kunne se sammentrekningen. Den visuelle erkjennelse vil løse opp traumet, og du vil bli kurert.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #6 Skrevet 19. august 2018 Hva betyr "litt over gjennomsnittet"? Hvis han faktisk er litt over gjennomsnittet, altså ca 16cm(gjennomsnitt er 13-14cm), burde det ikke være så vanskelig å få inn hele. Pass på at du er kåt nok, og prøv flere stillinger? Hvis han er abnormt stor, 20+cm, blir det nok vanskelig uansett hva dere prøver. Anonymkode: d0659...7d7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #7 Skrevet 19. august 2018 6 timer siden, Bubo skrev: Hvor gamle er Dere, seksuell erfaring? Trengs litt mer opplysninger for at andre skal kunne dele relevante erfaringer. Første gangen med ny partner er sjelden perfekt. Vi er begge 16 år gamle. Han har litt seksuel erfaring med en tidligere kjæreste, mens jeg har ikke. Anonymkode: 53f49...077
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #8 Skrevet 19. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr "litt over gjennomsnittet"? Hvis han faktisk er litt over gjennomsnittet, altså ca 16cm(gjennomsnitt er 13-14cm), burde det ikke være så vanskelig å få inn hele. Pass på at du er kåt nok, og prøv flere stillinger? Hvis han er abnormt stor, 20+cm, blir det nok vanskelig uansett hva dere prøver. Anonymkode: d0659...7d7 Jeg vet ikke akkurat hvor langt den er, men rundt 17 cm kanskje. Anonymkode: 53f49...077
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #9 Skrevet 19. august 2018 Kan hende han treffer bunnen, det er ikke noe særlig behagelig, og med den månentlige syklusen vil «bunnen» flytte litt på seg. Anonymkode: 926f1...b34 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #10 Skrevet 19. august 2018 Du er sikkert bare redd. Slapp av. Anonymkode: 9125f...042 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #11 Skrevet 19. august 2018 26 minutter siden, DominantHr skrev: Det kan være vaginismus, en ukontrollert sammentrekning av bukmuskulaturen, som igjen blokkerer vagina. Kureringsraten ved vaginismus er (nær) 100 %. Bruk et speil, åpne opp kjønnsleppene, før en finger eller gjenstand (dildo) inn i vagina. Er det vaginismus, skal du kunne se sammentrekningen. Den visuelle erkjennelse vil løse opp traumet, og du vil bli kurert. Jeg tror ikke det kan være dette. Jeg får lett inn 2 fingre, kan klare 3 også uten at jeg gjør vondt. Bevegelsen kan jeg gjenta så lenge jeg vil uten sammen trekninger. Når jg har noen fingre inni skjeden kjenner det heller ikke noe særlig stramt ut. Anonymkode: 53f49...077
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #12 Skrevet 19. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er sikkert bare redd. Slapp av. Anonymkode: 9125f...042 Håper det bare er det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er redd. Jeg er veldig trygg på typen og jeg er skikkelig klar for dette Anonymkode: 53f49...077
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #13 Skrevet 19. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper det bare er det. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er redd. Jeg er veldig trygg på typen og jeg er skikkelig klar for dette Anonymkode: 53f49...077 Håper det går seg til for dere. Ikke stress med penetrering. Sug, slikk, fingre og prat med hverandre, til du er så kåt som du aldri har vært, før dere prøver igjen. Anonymkode: b6827...45a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå