Gå til innhold

Sex med en ny date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde sex med en jeg har datet litt for første gang i går. Jeg liker ham utrolig godt, og er rett og slett helt betatt. Det var selvsagt veldig spennede å se ham naken, og oppleve ham i sengen. Jeg nøt hvert sekund! Han var moden, utrolig deilig og erfaren. Jeg har erfaring med flere seksualpartnere selv, men etter at jeg nylig kom ut fra et langt forhold hvor jeg holdt meg selv litt tilbake seksuelt, kjenner jeg meg litt som en ungjente igjen. I grunn en helt sprø opplevelse.

Han tok mye styringen - noe jeg absolutt likte. Jeg rei ham litt, men ikke så mye. I dag har jeg overtenkt alt ... I grunn tenkt på ham hele dagen, vært konstant kåt. Når vi nå, tross alt, hadde sex i lag for første gang, er det klart at vi ikke kjenner hverandre så godt seksuelt, og har mye å gå på. Men likevel føler jeg at han gjorde nesten alt riktig! Det var helt fantastisk for meg! Han var utholden (nesten i overkant), og tok, som sagt, det meste av styringen - noe jeg fant utrolig sexy. Men jeg sitter igjen med en følelse av at jeg var litt passiv, på en måte. Jeg var absolutt med, jukket, kysset, ga uttrykk for at jeg likte det, strøk, "kloret" meg fast, og tok virkelig til meg inntrykkene. Men, ja, føler liksom at jeg var litt passiv likevel.

Som sagt, vi kjenner ikke hverandre så godt enda, så det kan godt hende at han liker å være dominant, men det vet jeg ikke enda. Vi var gjennom mange stillinger, men de fleste krevde innsats fra ham. Det jeg tenker på, er om det finnes stillinger der jeg kan ta mer kontroll, utenom å ri ham? Jeg kan selvsagt suge ham, noe jeg elsker å gjøre, og alltid har fått veldig gode tilbakemeldinger på - med det kjenner jeg litt på at jeg har lyst til å overraske ham med når vi har blitt litt bedre kjent. Men penetreringsmessig ... Hva kan jeg som kvinne gjøre for å styre showet litt selv?

Anonymkode: adfdc...697

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett deg ned bakfra og la han enjoy the show

kjøp håndhjern, bind han fast til sengen.. ta bind foran øynene hans… finn fram isbiter… stripp.. finn fram sexy undertøy.. så har du jo massasje av prostata da…… mye gøy å finne på…………..

Anonymkode: a4baf...e0a

• Liker 3
Skrevet

Ri ham,  også med ryggen mot ham, og la sug ham. Ta på stay-ups. La han få leke med deg analt. Kos deg!

Anonymkode: cfc87...8a8

Skrevet

I de fleste menns øyne er du ikke passiv hvis du viser tydelig at du nyter med kroppsspråk og lyder. Du må ikke ta kontrollen fra han og ri han i det uendelige for å være aktiv. Stønn litt. Si hvor deilig han er. Jukk litt i mot. Vri deg som en ål. Og ikke vent for lenge med å gi han den blowjoben 😁

Anonymkode: 8a058...28b

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Hva med å prøve facesitting? Sitt hardt på ansiktet hans og tving ham til å slikke og rimme deg, gjerne så han sliter med å puste....

Gjest Fjolleri
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Hva med å prøve facesitting? Sitt hardt på ansiktet hans og tving ham til å slikke og rimme deg, gjerne så han sliter med å puste....

På andre date? :ler:

Gjest Alterego666
Skrevet
54 minutter siden, Fjolleri skrev:

På andre date? :ler:

Ja, hvorfor ikke? Virker som om første date hoppet elegant over fomlestadiet.😉

Skrevet

Slapp av. Du hadde deilig god sex med en mann du liker og det merket han. Sex trenger ikke være så avansert.

Anonymkode: 15056...5fd

• Liker 3
Gjest Fjolleri
Skrevet (endret)
38 minutter siden, Alterego666 skrev:

Ja, hvorfor ikke? Virker som om første date hoppet elegant over fomlestadiet.😉

Forskjell på å være litt aktiv og på å tvangsrimme noen med vaginal kveling liksom. Hun beskriver en mann som «tok styringen» - det høres ikke ut som noe voldsomme greier. Hun nevner jo ikke spanking, lugging eller dominanse. Hun beskriver tilogmed å sitte oppå en mann som å «dominere».

Stor forskjell.

TS vil jo «overraske med blowjob senere en gang» - så det gir jo litt antydninger på grensene henne og :P 

Endret av Fjolleri
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, Fjolleri skrev:

Forskjell på å være litt aktiv og på å tvangsrimme noen med vaginal kveling liksom. Hun beskriver en mann som «tok styringen» - det høres ikke ut som noe voldsomme greier. Hun nevner jo ikke spanking, lugging eller dominanse. Hun beskriver tilogmed å sitte oppå en mann som å «dominere».

Stor forskjell.

TS vil jo «overraske med blowjob senere en gang» - så det gir jo litt antydninger på grensene henne og :P 

Du har et godt poeng. Nå har hun i hvert fall et visst spenn i forslagene.😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...