Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som IKKE har hatt mensmurringer/smerter ved graviditet ?

jeg hadde ikke det med første som jeg husker . Men synes alle skriver om det som et av de første symptomene :) 

Endret av Febmamma
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske jeg hadde det med første barnet - hadde så og si ingen symptomer 😊

Svangerskap nr. 2 (endte dessverre i MA) da hadde jeg en del mensmurringer dagene før IKM. 

Nå svangerskap nr. 3 (uke 9 i dag) har jeg ikke opplevd det.  

Anonymkode: 08e96...736

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde skikkelig mensensmerter med en gang jeg ble gravid. I uke 6 så fikk jeg plutselig skikkelig smerter også mistet jeg. 

Så mensensmerter er ikke alltid positivt.

Skrevet

Hadde murringer her og der, og litt sterkere en kveld. Ingenting jeg ikke klarte å sovne over, men noterte det i appen og fant ut 4 uker senere på TUL at det hadde sluttet å utvikle seg akkurat i den tiden (uke 6). Tenkte ikke over det siden jeg leste det var vanlig symptom. Så kan slå begge veier, men blir det mye: kontakt legen :) Det gjør nok jeg neste gang. Endte i MA det altså.. 

Anonymkode: 2eb72...3b8

Skrevet
På 20.8.2018 den 22.14, Hollymolly skrev:

Jeg hadde skikkelig mensensmerter med en gang jeg ble gravid. I uke 6 så fikk jeg plutselig skikkelig smerter også mistet jeg. 

Så mensensmerter er ikke alltid positivt.

Jeg opplevde det samme! Mine menssmerter er som svaake rier. I graviditet 1 hadde jeg det ikke og det gikk bra. I graviditet 2 fikk jeg disse smertene og mistet.

Anonymkode: cec87...13f

Skrevet

Jeg hadde ikke det forrige gang, og heller ikke nå😊 

Skrevet

Hadde mensensmerter og murringer i korsryggen av og på gjennom hele svangerskapet og det gikk helt fint, har en fin gutt på 17 mnd i dag.

Anonymkode: 649a3...284

Skrevet

En slags menssmerter hadde jeg ja, spesielt de første ukene. Men aldri like vondt som ved en ordentlig mensen. Har en jente på 1 år :)

Anonymkode: 29280...108

Skrevet

Nå må ikke dette bli en tråd der man skremmer de som opplever menssmerter i starten av svangerskapet, for det er jo faktisk helt vanlig! Jeg hadde det daglig frem til uke 10-isj :) 

Anonymkode: dea50...bff

• Liker 1
Skrevet

Jeg har pleid å hatt mensmurringer tidlig i graviditeten og de gangene gikk det bra.

Skrevet

Jeg hadde endel mensmurringer frem til uke 12 ca, er 36 uker på vei nå. 

Anonymkode: 84519...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...