Gå til innhold

Menssmerter ved graviditet


Febmamma

Anbefalte innlegg

Noen som IKKE har hatt mensmurringer/smerter ved graviditet ?

jeg hadde ikke det med første som jeg husker . Men synes alle skriver om det som et av de første symptomene :) 

Endret av Febmamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke huske jeg hadde det med første barnet - hadde så og si ingen symptomer 😊

Svangerskap nr. 2 (endte dessverre i MA) da hadde jeg en del mensmurringer dagene før IKM. 

Nå svangerskap nr. 3 (uke 9 i dag) har jeg ikke opplevd det.  

Anonymkode: 08e96...736

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skikkelig mensensmerter med en gang jeg ble gravid. I uke 6 så fikk jeg plutselig skikkelig smerter også mistet jeg. 

Så mensensmerter er ikke alltid positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde murringer her og der, og litt sterkere en kveld. Ingenting jeg ikke klarte å sovne over, men noterte det i appen og fant ut 4 uker senere på TUL at det hadde sluttet å utvikle seg akkurat i den tiden (uke 6). Tenkte ikke over det siden jeg leste det var vanlig symptom. Så kan slå begge veier, men blir det mye: kontakt legen :) Det gjør nok jeg neste gang. Endte i MA det altså.. 

Anonymkode: 2eb72...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 22.14, Hollymolly skrev:

Jeg hadde skikkelig mensensmerter med en gang jeg ble gravid. I uke 6 så fikk jeg plutselig skikkelig smerter også mistet jeg. 

Så mensensmerter er ikke alltid positivt.

Jeg opplevde det samme! Mine menssmerter er som svaake rier. I graviditet 1 hadde jeg det ikke og det gikk bra. I graviditet 2 fikk jeg disse smertene og mistet.

Anonymkode: cec87...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde mensensmerter og murringer i korsryggen av og på gjennom hele svangerskapet og det gikk helt fint, har en fin gutt på 17 mnd i dag.

Anonymkode: 649a3...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags menssmerter hadde jeg ja, spesielt de første ukene. Men aldri like vondt som ved en ordentlig mensen. Har en jente på 1 år :)

Anonymkode: 29280...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke dette bli en tråd der man skremmer de som opplever menssmerter i starten av svangerskapet, for det er jo faktisk helt vanlig! Jeg hadde det daglig frem til uke 10-isj :) 

Anonymkode: dea50...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde endel mensmurringer frem til uke 12 ca, er 36 uker på vei nå. 

Anonymkode: 84519...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...