Gå til innhold

Hva slags hobbier har barna deres?


Tanuki

Anbefalte innlegg

Hun er 8 år og begynner i 3.klasse.

Hun er på fotball og svømming. Og deltar i skicup på vinteren. Leker mye med hatchimals, Barbie, Ty-bamser, bygger lego og liker å male. Hopper i trampoline, sykler ute med venner, samler på fine steiner og Pokemon-kort. Hun liker å fiske i elva og vi er mye på tur. 

Joda, hun som alle andre er også på ipad, men de bruker kun ipad på skolen så på fritiden er hun nokså mettet på nettbrett og vil helst leke😊 

Anonymkode: 8792b...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av mine barn på 4 og 6 driver med organiserte aktiviteter ennå, men 6-åringen vil begynne på fotball ila året. Begge har spilt fotball hver dag i bhg og hjemme en stund, ser kamper med favorittlaget på tv eller på stadion og er generelt veldig opptatt av fotball (her er en fotball - interessert pappa, ja). Ellers er de opptatt av diverse fysiske aktiviteter de kommer over, som sykling, klatring, ski og fjellturer. Begge er også veldig glad i å tegne, spesielt den yngste, og han er en skikkelig kreativ type, noe som blir morsomt å følge videre. Han liker godt rolige aktiviteter, mens eldste alltid har hatt mye energi og likt å ta seg ut fysisk. 

De får se på tv og ipad også, men innen visse grenser, og ikke daglig i sommerhalvåret, men mer om vinteren. De har ikke egen telefon, og jeg kjenner ingen andre 6-åringer som har det heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 11: Karate Jutsu, Alpin, og  World of Warcraft gaming! Er mye ute med kameratene sine og sykler, når han ikke trener kamsport , kjører slalåm eller gamer eller lufter besteforeldrenes hund :) Og han liker å lese diverse bøker som Dr.Proktor serien, Kaptein Supertruse, Dustedagboken, En pingles dagbok!

Datteren min på 9 1/2 : Friidrett (liker å løpe distanser og høyde), være mye med venninner , spiller world of warcraft , lufter besteforeldrenes hund:) Elsker å fargelegge i mine mindfullness bøker med tema som: The Witcher , Dragon Age, Deadpool,:) Hun er meget flink til å fargelegge jevnt og fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 5 : trampoline,  lære seg å svømme i badeland,  skogsturer, starter snart på organisert fotball ☺

Anonymkode: d4dfe...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største barnet prøvde seg på turn, svømming, kor, motor cross, fotball og dans. Dansen var det hun elsket og holdt på med i flere år, nå er hun 18 år, og trener på treningssenter.

Lillebroren hennes går nå på hip hop og kunst, i fjor var det animasjon. Han er mer kreativ, enn idretts gutt. Men jeg synes han får gå på en idrett.

Anonymkode: 2051e...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...