Gå til innhold

Annmelde eller bare glemme?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Et samleie kan begynne frivillig, men utvikle seg til noe helt annet. Mener du at dersom man som kvinne/mann først har blitt med på sex, så man stå løpet ut? 

Anonymkode: 1b710...127

Nei. Nei, nei, nei. Så absolutt ikke. Les hva jeg skriver, da... TS ba han om å slutte å slå... Det gjorde han ikke. Det var jo ikke selve sexakten som var ufrivillig. Det er dét som gjør at jeg synes linja mellom å anmelde for vold eller voldtekt er vanskelig. Men som en annen sa her, dette er ikke opp til oss å avgjøre. La oss bare legge ballen død her. 

Anonymkode: c798f...75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt til han plutselig slo meg 3 ganger med knyttneven i ansiktet, jeg begynte å grine å sporte om han kunne slutte men han sluttet ikke.. så jeg lå der bare å skrek. Når han var ferdi så sprang jeg på doen å låste døra og satt der å skreik og hylte, jeg klarte såvidt å snakke for hadde så vondt i kjeven.

Kanskje jeg leser og oppfatter feil, det vet kun TS svaret på, men jeg tolker at mannen har fortsatt sex mens han slår, og dermed truer henne. Hun har vært med på sex, men trolig ville hun neppe vært med dersom hun hadde blitt fortalt på forhånd hva han ville gjøre underveis. 

Anonymkode: 1b710...127

Skrevet

Hei Ts. 

Jeg håper at det går bra med deg til tross for det du i dag har opplevd. 

Jeg synes at du bør anmelde, uansett hvor skremmende du synes at det er. Gjør det for å stå opp for deg selv, vis at dette ikke er noe du tålerer. 

Husk at ved å gjøre det så kan du inspirere andre du kjenner og til og med kanskje noen du ikke kjenner til å gjøre det samme om de skulle oppleve noe liknende. 

For all del så kan det være at denne fyren allerede har noe slikt på seg og at det er en anmeldelse til som skal til for å ta ham. 

Jeg skulle ønske jeg kunne gitt deg noe av min styrke for å hjelpe deg med å håndtere denne situasjonen. 

Husk at ingenting av dette er din feil! 

Anonymkode: 8e59d...461

• Liker 7
Skrevet

Anmelde volden ja, med en gang uten noe mer mellomrom. Tiden har gått og dette blir det vanskelig å bevise. Men anmelde det med en gang, og for pokker kutt all kontakt med en gang. Det er farlig å møte fremmende på denne måten, lær av det og gjør det aldri igjen. Vedkommende mann burde vært skutt i en søppelgrop med et nakkeskudd.

• Liker 2
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

SLUTTE Å SLÅ, ja. Sånn tolket jeg det. Nå vet ikke vi hva TS mente.

Der. Les.

Dust. Om du blir slått tre ganger med knyttneven i ansiktet under sex, mener du at det er greit at han fortsetter å ha sex med deg bare han slutter å slår???? Det er vel innelysende i denne situasjonen at TS ikke ville fortsette samleie. 

Anonymkode: 17795...c91

• Liker 9
Skrevet

Anmeld han for grov vold 

• Liker 1
Gjest Fjolleri
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vold ja, grov vold! Men ikke voldtekt. Hun var med på sexen. 

Les innlegget, og lovverket.

Det var samtykkende sex helt frem til luggingen.

Alt som skjedde etter dette var voldtekt, hun sa nei - og han brukte grov fysisk vold i tillegg. 

Det er ingenting å ha en subjektiv mening om, fra og med han slo henne med knytteneve og ikke stoppet så var det helt klart voldtekt. Og straffbart, selv om hun var samtykkende før dette.

Skrevet

Ønsker deg alt godt!

Ta vare på deg selv, støtter anmeldelse.

Anonymkode: 83341...c7d

• Liker 4
Skrevet

Møte folk på tinder, ta de hjem og ligge med de er i dagens syke samfunn risikosport. Jeg vil at vedkommende fokuserer på dette også! Det får være grenser for uansvarlighet også, selv om dette ikke forsvarer vold på noen måte. Det er farlige mennesker der ute! Ta for pokker ansvar for egen sikkerhet! Det er jo også nesten umulig å bevise også, uten et ip kamera som tar opp alt sammen. Huff huff og atter huff!

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Fjolleri skrev:

Alt som skjedde etter dette var voldtekt, hun sa nei - og han brukte grov fysisk vold i tillegg. 

Det er ingenting å ha en subjektiv mening om, fra og med han slo henne med knytteneve og ikke stoppet så var det helt klart voldtekt. Og straffbart, selv om hun var samtykkende før dette.

Helt fordømt klart ja! Men bevise dette i ettertid, når uker er gått? Ta dette til retten og tro at du vil vinne frem? Det kommer bare ikke til å skje! Trist som faen, men dette er virkeligheten.

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Fjolleri skrev:

Les innlegget, og lovverket.

Det var samtykkende sex helt frem til luggingen.

Legevakt og politi for å sikre bevis, avgi forklaring og anmelde mannen for skadene. Ta gjerne med kollegaen din. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Minitroll skrev:

Legevakt og politi for å sikre bevis, avgi forklaring og anmelde mannen for skadene. Ta gjerne med kollegaen din. 

Dette skjedde for mange dager siden, det er nesten helt umulig å vinne frem. Bør anmelde dette ja uansett, fordi det blir garantert ikke siste kvinnen denne demonen gjør dette mot. Men vinne frem så lenge etterpå? Uten vitner? Tapt sak.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest det mange ganger. Jeg er veldig klar over det, og selvfølgelig kan man det. Men ettersom hun gikk med på samleie, og det gikk fra dét til faktisk grusom vold, er det ikke da mer riktig å anmelde for nettopp det? Samleie var jo frivilig frem til han begynte å slå. Logisk nok. Ikke misforstå meg her altså! Denne mannen burde virkelig få sin straff! Men linja mellom voldtekt til vold... Jeg er redd for den der altså.

Du tilfører mer smerte for Ts med innleggene dine. Les deg opp på voldtekt.

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Helt fordømt klart ja! Men bevise dette i ettertid, når uker er gått? Ta dette til retten og tro at du vil vinne frem? Det kommer bare ikke til å skje! Trist som faen, men dette er virkeligheten.

Dette skjedde i går!

Anonymkode: d42c9...954

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Dette skjedde for mange dager siden, det er nesten helt umulig å vinne frem. Bør anmelde dette ja uansett, fordi det blir garantert ikke siste kvinnen denne demonen gjør dette mot. Men vinne frem så lenge etterpå? Uten vitner? Tapt sak.

Fredag 17.august stod det i hovedinnlegg. Igår. Eller er det jeg som skjeler? Det må uansett anmeldes. Tenk om han får fortsette sånn.. 

• Liker 8
Gjest fitteslikker
Skrevet

Den grove volden må du anmelde! resten av hendelsene var du med på, så de er det egentlig ingenting å gjøre med dessverre.  

Skrevet
2 minutter siden, Minitroll skrev:

Fredag 17.august stod det i hovedinnlegg. Igår. Eller er det jeg som skjeler? Det må uansett anmeldes. Tenk om han får fortsette sånn..

Beklager, overså den setningen helt til slutt. Det er da rimelig ferskt ja, og anmeldelse må hun uansett levere inn, for vedkommende vil garantert fortsette med dette om han slipper unna dette. Men å vinne frem blir uansett vanskelig, fordi det ikke er vitner til stede. Fy pokker at det finnes slike menn!  Det er rimelig sykt egentlig. Vær forsiktige alle kvinner der ute, tenk egen sikkerhet.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, fitteslikker skrev:

Den grove volden må du anmelde! resten av hendelsene var du med på, så de er det egentlig ingenting å gjøre med dessverre. 

Hun var med på sexen ja, men ikke den uprovoserte volden. Med videobeviser ville mannen blitt dømt på timen, det er dette som er så ekstremt vanskelig å bevise uten noen vitner. Derfor må man ta ansvar for egen sikkerhet, møte folk på nettet, invitere de hjem er farlig rett og slett.

Dette burde alle forstå. Overlevde dette iallefall, anmelde det på flekken, så ta lærdom av dette har og aldri gjenta det er mitt råd.

Klage over at det er syke mennesker der ute er bortkastet tid.

Skrevet
22 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Hun var med på sexen ja, men ikke den uprovoserte volden. Med videobeviser ville mannen blitt dømt på timen, det er dette som er så ekstremt vanskelig å bevise uten noen vitner. Derfor må man ta ansvar for egen sikkerhet, møte folk på nettet, invitere de hjem er farlig rett og slett.

Dette burde alle forstå. Overlevde dette iallefall, anmelde det på flekken, så ta lærdom av dette har og aldri gjenta det er mitt råd.

Klage over at det er syke mennesker der ute er bortkastet tid.

Når man tar tilbake samtykket iløpet av sexen og den ene parten fortsetter - denne gangen etter å ha brukt grov vold - så er det både vold og voldtekt.

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Når man tar tilbake samtykket iløpet av sexen og den ene parten fortsetter - denne gangen etter å ha brukt grov vold - så er det både vold og voldtekt

Er helt enig med deg! Men å bevise dette i retten er en helt annen sak! Det er ekstremt vanskelig, ord mot ord og alle andre bortforklaringer som man ikke kan bevise. Det er poenget her til slutt.  Men bevares bare drit i dette og ta det flere ganger om TS vil dette, uten å ta lærdom av det. Det ender aldri bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...