AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #1 Skrevet 18. august 2018 Jeg har fått dansende flekker på et øye etter å ha vært eksponert for sterkt lys fra lykten på mobilen et sekund ca. Jeg er 50 år gammel og veldig nærsynt. Tror ikke det er netthinneløsning. Er det noen andre som har eller har hatt problemer med dette? Kan det gå over evt. roe seg litt? I Anonymkode: bea2f...4ba
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Skrevet 18. august 2018 Kan det være du har fått «floaters»? Det er som tråder og fluer på øyet, gjerne litt på siden. Du kan jo gå til en optiker, de er flinke, det er min erfaring. Anonymkode: eaf9e...a4c
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #3 Skrevet 18. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være du har fått «floaters»? Det er som tråder og fluer på øyet, gjerne litt på siden. Du kan jo gå til en optiker, de er flinke, det er min erfaring. Anonymkode: eaf9e...a4c Det er nok floaters. Men kan det bli bedre? Akkurat nå er det ille, særlig en mørk flekk som følger blikket hele tiden Anonymkode: bea2f...4ba
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #4 Skrevet 18. august 2018 Jeg vet ikke, men vanligvis blir det ikke borte. Men man blir vant til det og legger ikke så godt merke til det etter hvert. Anonymkode: eaf9e...a4c
GT1 Skrevet 18. august 2018 #5 Skrevet 18. august 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, men vanligvis blir det ikke borte. Men man blir vant til det og legger ikke så godt merke til det etter hvert. Anonymkode: eaf9e...a4c Jeg legger veldig godt merke til det nå og er veldig deprimert. Har du dette selv? Jeg har også hatt det i mange år, men i mildere grad.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå