Gå til innhold

Hunden min rister/kjelver!!!


ulven298

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her må du komme med mer informasjon. Virker det som om at hunden har anfall? Får du kontakt med den? Skjelver den som i at den fryser? Har du vært ute med den og er den våt? 

Anonymkode: 9a475...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her må du komme med mer informasjon. Virker det som om at hunden har anfall? Får du kontakt med den? Skjelver den som i at den fryser? Har du vært ute med den og er den våt? 

Anonymkode: 9a475...b99

Nei hundene er verken kald eller våt.

Hun er helt fin i oppførsel.

Hun rister ikke hele tiden, men ofte når hun legger seg ned eller sitter. Da rister nesten hele henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre den har nettopp opplevd noe svært skummelt som har gjort den redd, eller den fryser veldig av en eller annen grunn du vet, ringer du dyrlegen med en gang.

Det kan være hundre grunner til dette, noen mer farlige enn andre, og det er bare en dyrlege som kan hjelpe deg siden de vil vite hvilke spørsmål som må stilles, og hvilke symptomer som en må være på utkikk etter. I beste fall vil dyrelegen si at det ikke er verdt å komme inn for en sjekk en gang, men å følge med på formen. I verste fall må du inn med hunden med en gang.

Anonymkode: b1553...21c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tibbe gjør dette for å få oppmerksomhet, litt sånn se på meg, er utrolig synd på meg, jeg må få noe godis.

Anonymkode: bc80c...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Dette kan vel ikke noen på ett Internett-forum vite noe om?  

 Kontakt dyrlege hvis du er bekymret... 

Anonymkode: 52f33...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...