origin Skrevet 18. august 2018 #1 Del Skrevet 18. august 2018 Noen som har prøvd dette? Jeg vurderer sterkt å prøve dette. Bor i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #2 Del Skrevet 18. august 2018 Har buldret mye i Trondheim Det er artig og god trening for kjernemuskulatur og armer! Har du klatret noe før? Kan være litt kjedelig å gå alene som nybegynner, så gjerne få med deg noen. Anbefaler klatresko, eventuelt sko som sitter godt og gjerne litt trangt på foten med stiv såle hvis ikke. Noen av senterne har ganske høye vegger, så det kan være skummelt å klatre til topps! Anonymkode: bdec6...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
origin Skrevet 21. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2022 On 8/18/2018 at 10:36 AM, AnonymBruker said: Har buldret mye i Trondheim Det er artig og god trening for kjernemuskulatur og armer! Har du klatret noe før? Kan være litt kjedelig å gå alene som nybegynner, så gjerne få med deg noen. Anbefaler klatresko, eventuelt sko som sitter godt og gjerne litt trangt på foten med stiv såle hvis ikke. Noen av senterne har ganske høye vegger, så det kan være skummelt å klatre til topps! Anonymkode: bdec6...42f Hei jeg har forsøkt alene på de letteste veggene noe jeg klarte å komme meg til topps på. Og det er som du sier god trening. Vet ikke hvor lang tid man bruker å bygge seg opp for å mestre de andre veggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå