Gå til innhold

hva tenker dere om denne kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei

Hva tenker dere jenter om denne kroppen her?

tenker da på etter han har slanket seg, er han for tynn?

Anonymkode: e2613...cd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ser helt anorektisk ut, ikke fint.

Anonymkode: 2524c...627

• Liker 4
Skrevet

Han har lav fettprosent, men er trenet.  Ligner en toppidrettsutøver.  70 kilo er lite på en mann men jeg tipper han ikke er så høy.  Mange menn kan godt veie over 100 kg uten å se så store ut som han gjorde.

• Liker 2
Skrevet

Ti kilo til, så hadde han vært flott. Jevnt fordelte kilo altså, for han ser bedre ut nå enn han hadde gjort med ti kilo midt på magen.

Anonymkode: 2d1ff...4d2

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker det. Det var gjennomsnittskroppen for 30-40 år siden, men vi er ikke vant til å se ribbein lenger, og blir forferdet. Ja til trente kropper!

Anonymkode: 7d7f7...67b

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Peonjenta skrev:

Han har lav fettprosent, men er trenet.  Ligner en toppidrettsutøver.  70 kilo er lite på en mann men jeg tipper han ikke er så høy.  Mange menn kan godt veie over 100 kg uten å se så store ut som han gjorde.

han er 180 cm høy

Anonymkode: e2613...cd5

Skrevet

Jeg synes han ser flott ut

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg syns det er så kjedelig med sånne kropper. Ser jo like ut alle sammen. 

Endret av sofabord
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det. Det var gjennomsnittskroppen for 30-40 år siden, men vi er ikke vant til å se ribbein lenger, og blir forferdet. Ja til trente kropper!

Anonymkode: 7d7f7...67b

Man kan godt være trent med lav fettprosent uten å se ut som en anorektisk skihopper. Min mann er svært godt trent og muskuløs uten å se anorektisk ut. 

Anonymkode: 7fe79...a8c

• Liker 7
Skrevet

For tynn etter min smak. Kunne godt ha lagt på seg 10-15 kg. Men for en forandring! Så bra jobbet 🙂

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, sofabord skrev:

Ja for tjukke folk ser sååå forskjellig ut med bollekinn og dobbelthake 

Anonymkode: 76d4b...287

• Liker 2
Skrevet

Noen kilo til hadde vært fint, men det viktigste er at han er fornøyd med seg selv😊

Anonymkode: c9f76...cf1

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Altfor tynn etter min smak. En mellomting mellom før og etter hadde vært flott :)

Skrevet

Jeg syns han er sexy, men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til måten han gir ned i vekt på, og hvor raskt han gjorde det. Det virker ikke helt opprettholdbart. Kjæresten min har lignende kropp, men han er naturlig tynn og er definert av trening, så han spiser normalt og har aldri vært overvektig.

Anonymkode: df058...518

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, sofabord skrev:

Det er jo mange flere overvektige kropper å se enn slike kropper nå idag.  Hvordan kan det bli kjedelig?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan godt være trent med lav fettprosent uten å se ut som en anorektisk skihopper. Min mann er svært godt trent og muskuløs uten å se anorektisk ut. 

En anorektisk mann er veldig sjelden så trent og muskuløs. Anorektiske mennesker tar ofte ikke til seg nok næring til å bygge muskler.

Skrevet
14 minutter siden, Peonjenta skrev:

En anorektisk mann er veldig sjelden så trent og muskuløs. Anorektiske mennesker tar ofte ikke til seg nok næring til å bygge muskler.

Da får du se på kroppene til skihoppere. Mange skihoppere har anoreksi pga stort press om vektklasse

• Liker 1
Skrevet

Nei, syns ikke han var for tynn. Så bra ut. 
Men kunne også hatt litt mer på kroppen uten at det hadde gjort noe.

Anonymkode: 78a5b...9d6

Skrevet

Aaaaaalt for tynn. Mannen skal liksom være mann, beskyttende. Tror jeg hadde følt meg stor ved siden av han uansett hvor tynn jeg er og at jeg måtte ha passet på han 😂 Litt mer fett hadde vært perfekt. Det er kun første inntrykket og  personligheten kan ha veldig mye å si på inntrykket man får av det ytre også. 

Anonymkode: 131a8...5ca

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke pent. Minner meg om krigsfanger. 

Anonymkode: bb66b...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...