Gå til innhold

Forventer dere eksklusivitet når dere dater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! 

Snakket med en fyr på nett et par ukers tid før vi møttes. Vi møtes fire ganger over en kort periode på to uker. Kysser, sover hos han osv (ikke sex). 

Så forteller jeg han at om vi skal fortsette slik som dette (møtes hyppig / være intime / etterhvert sex osv) så ønsker jeg at vi ikke dater andre samtidig. 

Han synes dette var helt fjernt, og jeg følte meg ganske dum. Ja, det har gått veldig raskt, men likevell..

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter noe forhold med fyren, til det kjenner jeg han ikke godt nok for. Kun date for å se om det etterhvert evt kunne blitt noe mer. Jeg forstår at han åpenbart da ikke er så interessert i meg som jeg trodde, og det er greit. Men det jeg ble usikker på er hvor teit sagt det var av meg? 

Ee helt ny på dette nettbaserte datingopplegget, så det er mulig det er jeg som er helt fjern! Er det virkelig sånn nå at man bare må forvente at alle dater mange samtidig? 

Anonymkode: 33457...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere! 

Snakket med en fyr på nett et par ukers tid før vi møttes. Vi møtes fire ganger over en kort periode på to uker. Kysser, sover hos han osv (ikke sex). 

Så forteller jeg han at om vi skal fortsette slik som dette (møtes hyppig / være intime / etterhvert sex osv) så ønsker jeg at vi ikke dater andre samtidig. 

Han synes dette var helt fjernt, og jeg følte meg ganske dum. Ja, det har gått veldig raskt, men likevell..

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter noe forhold med fyren, til det kjenner jeg han ikke godt nok for. Kun date for å se om det etterhvert evt kunne blitt noe mer. Jeg forstår at han åpenbart da ikke er så interessert i meg som jeg trodde, og det er greit. Men det jeg ble usikker på er hvor teit sagt det var av meg? 

Ee helt ny på dette nettbaserte datingopplegget, så det er mulig det er jeg som er helt fjern! Er det virkelig sånn nå at man bare må forvente at alle dater mange samtidig? 

Anonymkode: 33457...ce3

Dette er no go for meg. 

Det er han som er fjern, ikke du.

 

Anonymkode: 65455...698

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje to uker er LITT tidlig for å ta den praten, men så virker det også som dere er gått raskt frem på noen områder (som å sove sammen - hvorfor?), så det er på den måten forståelig.

Ellers er det vel greit å få svaret nå. Det at han ikke ville diskutere det og syntes det var veldig fjernt sier jo en del.

Anonymkode: 34653...001

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å date noen som humper på andre, no thanks. 

Anonymkode: 1267b...04a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde vært ute av bildet etter dette utsagnet.

Hallo, han er jo ikke ordentlig interessert når han sier noe sånn!

Vil du virkelig fortsette å se en mann som vil se andre damer samtidig? For det er jo dette han sier.

Jeg skjønner meg virkelig ikke på enkelte damer...

Hilsen dame.

Anonymkode: e3713...5ac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde vært ute av bildet etter dette utsagnet.

Hallo, han er jo ikke ordentlig interessert når han sier noe sånn!

Vil du virkelig fortsette å se en mann som vil se andre damer samtidig? For det er jo dette han sier.

Jeg skjønner meg virkelig ikke på enkelte damer...

Hilsen dame.

Anonymkode: e3713...5ac

Vi har valgt å avslutte det siden vi åpenbart ikke hadde de samme tankene om dating, så den er grei. Jeg ble bare så usikker på hvor teit det var av meg å ta opp såpass tidlig. Er ikke vant til nettdating, så tenkte kanskje jeg var helt på bærtur.. 

Ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes kanskje to uker er LITT tidlig for å ta den praten, men så virker det også som dere er gått raskt frem på noen områder (som å sove sammen - hvorfor?), så det er på den måten forståelig.

Ellers er det vel greit å få svaret nå. Det at han ikke ville diskutere det og syntes det var veldig fjernt sier jo en del.

Anonymkode: 34653...001

Jeg er enig. To uker er litt tidlig. Men for meg handlet det mer om at det gikk så fort frem. Hadde vi bare fortsatt å møtes ute, kysset litt osv så ville jeg nok ikke tatt om dette nå. Men for meg blir det fort lutt mer 'seriøst' når man sover sammen, er intime etc. Da tenkte jeg at det var bedre å bare være ærlig om det jeg tenker rundt dating  først som sist. 

Jeg skjønner nå at datene må gå roligere for seg over en lengre periode før man evt blir intime. For min del følte jeg bare at det klaffet veldig, og trodde det var slik for han også. Derfor ble jeg veldig usikker når jeg fikk den responsen. 

Ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder ikke å date noen som humper på andre, no thanks. 

Anonymkode: 1267b...04a

Men betyr det da at du tar opp dette raskt, eller at du venter lenge med å humpe? 😂

 

Ts

Anonymkode: 33457...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei dere! 

Snakket med en fyr på nett et par ukers tid før vi møttes. Vi møtes fire ganger over en kort periode på to uker. Kysser, sover hos han osv (ikke sex). 

Så forteller jeg han at om vi skal fortsette slik som dette (møtes hyppig / være intime / etterhvert sex osv) så ønsker jeg at vi ikke dater andre samtidig. 

Han synes dette var helt fjernt, og jeg følte meg ganske dum. Ja, det har gått veldig raskt, men likevell..

Jeg er ikke nødvendigvis ute etter noe forhold med fyren, til det kjenner jeg han ikke godt nok for. Kun date for å se om det etterhvert evt kunne blitt noe mer. Jeg forstår at han åpenbart da ikke er så interessert i meg som jeg trodde, og det er greit. Men det jeg ble usikker på er hvor teit sagt det var av meg? 

Ee helt ny på dette nettbaserte datingopplegget, så det er mulig det er jeg som er helt fjern! Er det virkelig sånn nå at man bare må forvente at alle dater mange samtidig? 

Anonymkode: 33457...ce3

Høres ut som om han vil at du skal være hans FF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. To uker er litt tidlig. Men for meg handlet det mer om at det gikk så fort frem. Hadde vi bare fortsatt å møtes ute, kysset litt osv så ville jeg nok ikke tatt om dette nå. Men for meg blir det fort lutt mer 'seriøst' når man sover sammen, er intime etc. Da tenkte jeg at det var bedre å bare være ærlig om det jeg tenker rundt dating  først som sist. 

Jeg skjønner nå at datene må gå roligere for seg over en lengre periode før man evt blir intime. For min del følte jeg bare at det klaffet veldig, og trodde det var slik for han også. Derfor ble jeg veldig usikker når jeg fikk den responsen. 

Ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

Jeg har vært der selv, jeg ble stresset og stilte disse spm. tidlig og jeg er ganske sikker på at det skremte ham vekk. Det er nå en ting hvorvidt man faktisk dater andre - kanskje gjorde han ikke det - men å deklarere dette overfor deg, at han hverken treffer, vil treffe eller kommer til å treffe andre - er et steg videre som kan føles veldig forpliktende på et tidlig stadium. Derfor er det lurt å holde hodet kaldt og ha en mer naturlig progresjon.

 

Anonymkode: 34653...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vanlig fyr skrev:

Høres ut som om han vil at du skal være hans FF. 

Hehe ja, og det sa jeg rett ut at jeg ikke var interessert i. 

Det jeg er redd for er at jeg "skremte han vekk" ved å være så seriøs så tidlig.

Men igjen, for meg er det ikke så aktuelt å ha et intimt forhold med noen mens vi begge fortsetter å date på hver vår kant. Men kanskje det er det normale nå 🤷‍♀️

*må gå saktere frem neste gang*

ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært der selv, jeg ble stresset og stilte disse spm. tidlig og jeg er ganske sikker på at det skremte ham vekk. Det er nå en ting hvorvidt man faktisk dater andre - kanskje gjorde han ikke det - men å deklarere dette overfor deg, at han hverken treffer, vil treffe eller kommer til å treffe andre - er et steg videre som kan føles veldig forpliktende på et tidlig stadium. Derfor er det lurt å holde hodet kaldt og ha en mer naturlig progresjon.

 

Anonymkode: 34653...001

Enig, takk, jeg har lært nå! 

Er bare så kjedelig å tenke på at jeg kan ha skremt han bort. Liksom bedre å tenke at han ikke var så interessert. 😕 

Men men, sånn er livet! 

ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe ja, og det sa jeg rett ut at jeg ikke var interessert i. 

Det jeg er redd for er at jeg "skremte han vekk" ved å være så seriøs så tidlig.

Men igjen, for meg er det ikke så aktuelt å ha et intimt forhold med noen mens vi begge fortsetter å date på hver vår kant. Men kanskje det er det normale nå 🤷‍♀️

*må gå saktere frem neste gang*

ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

Gjør akkurat det samme neste gang. Hvorfor iallverden skal du ha lyst til å ligge med en som har lyst til og ligge med en annen?

Jeg ganske streng, ikke bare forventer jeg at vi er eksklusive hvis vi har sex, jeg forventer også tillit av den enkle grunn at jeg gir tillit!

Mennesker som må juge for å bli likt kan reise til andre mennesker som liker og bli juget til for å bli likt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig fyr
1 minutt siden, AnonymBruker said:

 

Det jeg er redd for er at jeg "skremte han vekk" ved å være så seriøs så tidlig.

 

Anonymkode: 33457...ce3

Hvis det er kjæreste du er ute etter, så er det ikke for seriøst å si at vedkommende ikke bør rote med andre mens han dater deg. Hvis han liker deg vil ikke dette være noe problem, for du vil vel ha noen som liker deg ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja, og det sa jeg rett ut at jeg ikke var interessert i. 

Det jeg er redd for er at jeg "skremte han vekk" ved å være så seriøs så tidlig.

Men igjen, for meg er det ikke så aktuelt å ha et intimt forhold med noen mens vi begge fortsetter å date på hver vår kant. Men kanskje det er det normale nå 🤷‍♀️

*må gå saktere frem neste gang*

ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

"Normale nå"?

Det har ingenting å si hva som er "normalt", dvs hva andre gjør. 

Du må finne ut av hva som er rett for deg!

Anonymkode: e3713...5ac

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært der selv, jeg ble stresset og stilte disse spm. tidlig og jeg er ganske sikker på at det skremte ham vekk. Det er nå en ting hvorvidt man faktisk dater andre - kanskje gjorde han ikke det - men å deklarere dette overfor deg, at han hverken treffer, vil treffe eller kommer til å treffe andre - er et steg videre som kan føles veldig forpliktende på et tidlig stadium. Derfor er det lurt å holde hodet kaldt og ha en mer naturlig progresjon.

 

Anonymkode: 34653...001

En person som er genuint interessert i en annen person, sier ikke det han fyren til ts sa her.

Anonymkode: e3713...5ac

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenter som vet hva de vil, kjenner sine grenser og kan kommunisere klart og tydelig er så vanvittig turn on. 

Hadde det vært meg du datet hadde jeg vært hekta. Hook, line and sinker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært nok interessert i deg ts, hadde han aldri sagt dette. 

Anonymkode: e3713...5ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, waco skrev:

Gjør akkurat det samme neste gang. Hvorfor iallverden skal du ha lyst til å ligge med en som har lyst til og ligge med en annen?

Jeg ganske streng, ikke bare forventer jeg at vi er eksklusive hvis vi har sex, jeg forventer også tillit av den enkle grunn at jeg gir tillit!

Mennesker som må juge for å bli likt kan reise til andre mennesker som liker og bli juget til for å bli likt.

Det er jo ikke helt det jeg mener. Trenger bare ikke sette meg selv i situasjoner der det er naturlig å ha sex på et så tidlig stadie. Lære å kjenner hverandre bedre først.

ts 🙂 

Anonymkode: 33457...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er turnoff med folk som bare tenker på hva som er "normalt", hva andre gjør, om det er for tidlig å si ditt eller datt.

Det viktigste er at man er tro mot seg selv!

Anonymkode: e3713...5ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...