Gå til innhold

Bloggerne sesong 9


Elevbruker

Anbefalte innlegg

Da har promo til sesong 9 kommet ut! Jeg kjenner jeg gleder meg spesielt å bli kjent med Caroline aldri lest henne så blir kjekt å se hvordan det blir! Gleder meg også følge Jørgine og Julianne nå som de går gravide i sesongen.

 

https://www.tv2.no/v/1365924/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei skal ikke se på. Tv2 kaller inn kjendiser som ikke eksponerer barna sine. Så lager de tv-serie av andre. Dobbelmoralistisk. Slik tv burde aldri forekommet. At de tar etter Hollywood og den kroppsfikserende serien the Kardashian er bare trist. Ungdom blir ødelagt. Dette burde tv2 aldri laget. Unngår kanalen så godt jeg kan. Trash tv på høyt plan. Boikotter og ex on beach, paradis hotell og all slik fordummende tv.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Ingen Marna?

Nei ingen marna lenger

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg gidder å følge med denne sesongen. Eneste som er litt gøy å følge med på er Jørgine. Anniken, AB og Kristine er jeg møkklei av. Pilotfrue var kjedelig å følge med på.

Savner Kristin og Suzanne jeg. Dumt Marna er ute

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg gleder meg til og se Bloggerne 9 og det er gøy og følge med Jørgine og Pilotfrue. Jeg synes Pilotfrue er et koselig inn salg i programmet og Jørgine er rå. Pilotfrue virker jord nær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil se på hunden til Stina, Chloe kommer til å bli den største stjerna i programmet. :hjerter: Ingen barn som blir eksponert hos henne heller. 
Alle de andre blåser jeg i. Å se på CBE blir som å lese bloggen hennes, ser heller på maling tørke. Får vel spole gjennom det meste, tenker jeg. :ler: 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Dorey skrev:

Annijor og kjærligheten 😣

Så lei av Anniken. Hun er vakker, men orker ikke mer grine-tv.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 7.50, Dorey skrev:

Annijor og kjærligheten 😣

Hun er grunn alene til å ikke se på. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mest spent på Stina. Hun virker helt nedsnødd på bloggen. Lurer veldig på hvordan hun fremstår på TV. Er det et image?  Er hun sånn? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er trist at TV2 er med på å formidle bruk av barn i sosiale medier på denne måten. De burde ha satt et forbud om at bloggernes barn fikk være med. Bloggernes barn eksponeres nok som det er, nå skal de også eksponeres på TV så TV2 og blogger-foreldrene kan tjene penger på barna. Det er rett og slett forkastelig. 

Jeg kommer ikke til å se på da det ikke er noe som interesserer meg, og ikke en galskap jeg ønsker å støtte. Ikke har jeg TV heller :P 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Puny skrev:

Er mest spent på Stina. Hun virker helt nedsnødd på bloggen. Lurer veldig på hvordan hun fremstår på TV. Er det et image?  Er hun sånn? 

Like ille om ikke verre... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitting

Ikke rart bloggere blir helt manisk interesserte i sitt eget utseende når de sitter og ser på seg selv på gigantskjerm i stua... (Ref pilotfruemann snap). Overflate overflate overflate, fasade fasade fasade. Så leit livet må være, når det er på den måten :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...