AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #1 Skrevet 17. august 2018 Er det noen som vet om det er mindre lurt å varme mat i mikrobølgeovnen, eller om det er det samme? Har ei venninne som nekter å kjøpe seg mikro fordi hun mener det ikke er særlig bra for maten. Hun mener man heller skal varme i stekeovnen eller i kasserolle osv. Anonymkode: 9417c...03a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #2 Skrevet 17. august 2018 Selvsagt er det ikke bra, man sprøyter jo maten full av diverse stråling som man så spiser 😱 Men for å svare litt mer seriøst så er det akkurat det samme såfremt man har "riktig" effekt på mikroen slik at man ikke oversteker det eller noe slik når man varmer det opp der. Anonymkode: c924e...3f3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #3 Skrevet 17. august 2018 Nei, det er ikke mindre lurt. Noen tror maten blir bestrålt eller mister vitaminer, men det er bare tull. Anonymkode: e1233...a48 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #4 Skrevet 17. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det ikke bra, man sprøyter jo maten full av diverse stråling som man så spiser 😱 Men for å svare litt mer seriøst så er det akkurat det samme såfremt man har "riktig" effekt på mikroen slik at man ikke oversteker det eller noe slik når man varmer det opp der. Anonymkode: c924e...3f3 Mener jeg leste på nettet at det med stråling i maten ikke stemmer. Anonymkode: 9417c...03a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #5 Skrevet 17. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener jeg leste på nettet at det med stråling i maten ikke stemmer. Anonymkode: 9417c...03a Det stemmer at det ikke stemmer. Men noen har fått det for seg at maten blir et mini-Tsjernobyl når det varmes i mikro. 😆 Anonymkode: e1233...a48 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 Det er høyfrekventerte RADIO stråler. Finnes ikke farlig. Densom tror at mikroovner er døden er uopplyste mennesker som nekter å ta til seg informasjonen vi innhar. Anonymkode: 38225...1e6 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Mener jeg leste på nettet at det med stråling i maten ikke stemmer. Anonymkode: 9417c...03a Man må være direkte (eller indirekte) hjerneskadet hvis man faktisk tror det setter seg stråling fast i maten som man så spiser Det er derfor jeg svarte seriøst nedenfor, men det var kanskje ikke så lett å skjønne at det var ment som tull. Anonymkode: c924e...3f3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå