Gå til innhold

Tatovering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette men får ta det nærmeste.

I en stund nå så har jeg fått lyst å ta en tatovering, men usikker på ossen.

Evt tekst som er ikke for lang eller et spesielt merke.

Noe angående at livet har både nedoverbakker og oppover.

At man alltid reiser seg opp igjen hvis dere skjønner.

 

Budskapet er ikke så veldig viktig, har bare lyst på noe på armen som minner meg tidiligere erfaringer og jeg alltid kom igjennom det.

 

Tusen takk for svar på forhånd!

Anonymkode: 5ca2d...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått innom studioet, forklart det du ønsker. De jobber tross alt med å lage design til kundene sine. Ta med sjekklisten du har her, så kan de hjelpe deg.

Jeg har sett mange tatoveringer som symboliserer det du ønsker, ofte løvetann med frø som "blåser" i vinden og blir til fugler (søk på dandelion tattoo). Lotusblomst har også en dypere betydning i og med at den vokser i grumsete vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tatovering på armen som du skal gå med resten av livet, og budskapet er ikke så veldig viktig? 

 

Tenk deg om et par ganger til, og om du fortsatt har lyst på tatovering, så fortsett å tenk litt. Tatoveringsjaget er en av de pinligste og mest uintelligente trendene som finnes, og du risikerer altså å gå resten av livet med et kleint motiv du ikke egentlig liker noe særlig på kroppen. 

Om noen år kommer en til å le av saueflokken som tok den ene tatoveringen styggere enn den andre fordi de var inn, og de likte den akkurat der og da. Ikke gjør den tabben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...