Tule Skrevet 19. mars 2005 #41 Skrevet 19. mars 2005 Og en ting til. Det er ikke slik at jeg alltid må ha rett eller vinne en sak. Men avgjørelsene må være basert på riktig grunnlag og vurdert skikkelig, samt at diverse rettigheter til brukere også skal fremlegges. hei det har jeg og vert enig ig derfor skjønner jeg ikke vorfor du sier ja til feil opplegg fra ppt på grunn avb dårlig samvitighet og vis praksisen er endret vorfor kasn det vere så felt da hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #42 Skrevet 19. mars 2005 [Og du vet selvsagt at alt er så meget bedre i Oslo kommune!? Lurer på om man hadde sagt det samme om jeg hadde sagt jeg skulle flytte til en småby eller bygd? Jeg kommer faktisk fra Oslo, og har mine venner og familie der. Og de fleste i Oslo er ganske normale...
Tule Skrevet 19. mars 2005 #43 Skrevet 19. mars 2005 Lurer på om man hadde sagt det samme om jeg hadde sagt jeg skulle flytte til en småby eller bygd? Jeg kommer faktisk fra Oslo, og har mine venner og familie der. Og de fleste i Oslo er ganske normale... hei en ting er at folk er normale der, men det er et annetm iljø og mye skumlere der ne på landet og det kan og vere at guten har vanskelig fo og kome i kontaktm ed andre siden de fokuserer på at han ikke tar initiativ i barnehagen og husk at gutten har slket og familie og venner på landet vorform å du apsolutt ha han med deg jeg syns du skal tenke litt tenke litt på hans situajson og venner og hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #44 Skrevet 19. mars 2005 Det kan jo tenkes at ungen rett og slett er blitt slik han er av å bo her; tenkt på det? Kanskje det ikke er så bra at en av foreldene blir tvunget til å bo et sted, til å like alt og alle på det stedet? Ungens slektninger har ihvertfall hittil ikke akkurat bidratt så positivt. Men jeg får jo høre hvor ødelagt ungens liv blir om han vokser opp i Oslo! Der har de da langt flere fagfolk og fagsentra!
Tule Skrevet 19. mars 2005 #45 Skrevet 19. mars 2005 Det kan jo tenkes at ungen rett og slett er blitt slik han er av å bo her; tenkt på det? Kanskje det ikke er så bra at en av foreldene blir tvunget til å bo et sted, til å like alt og alle på det stedet? Ungens slektninger har ihvertfall hittil ikke akkurat bidratt så positivt. Men jeg får jo høre hvor ødelagt ungens liv blir om han vokser opp i Oslo! Der har de da langt flere fagfolk og fagsentra! hei vis ungen har det vanskelig så kan det ha viotig og ha venner og miljø det er ikke sikkert at det og bytte til noe annet vil vere bra og om du ikke har funne deg itl retteså har han en far som er derfra og som har venner og vorfor kandu ikke få deg jo du sa at du tokden utdanningen du har nå for og få jobb der, vis du ikke hadde tenkt og jobbe der så kunne du vel ha lfyttet og brukt den utdannelsen du hadde? og vis det at du er sur og gretten og ikke liker folk der gjør at gutten din ikkefor det bra vorfor kan du ikke flytte selvo gla gutten vere hos far. jeg har ikke noe i mot folk fra oslo spesielt men hedde jeg møtt en med et så dumt syn på oss fra landet så hadde jeg kanskje blitt i mot deg og du har jo ikke vert så vennskapelig instil deto g kritisere besteforledrene for og kjøpe kler til ungen din med at du ikke fikk bestemme va han skulle ha det er dårlig andre ville vert taknemmlige for at de fikk kler du kunne kamnskje behandlet folk bedre du og så hadekanskje de behandlet deg bedre jeg syns du skal tenke på at gutten er knyttet til farne også ikke gjøre noe raskt hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #46 Skrevet 19. mars 2005 Ungen min har ikke mange venner har, han blir aldri bedt på bursdag f.eks. Det finnes ikke sosiale møteplasser for de med barn her. Det er heller aldri noen av de voksne her som noen gang har snakket til meg. Jeg har aldri fått noen forståelse eller ekstra hjelp fordi jeg bor her alene, snarere tvert imot. Jeg har bl.a blitt nektet å stille spørsmål. (Det er kun noen få folk jeg har noe godt å si om her)
Gjest MrsL Skrevet 19. mars 2005 #47 Skrevet 19. mars 2005 Skjønner ikke hvorfor du ikke har flyttet for lenge siden? Du har jo familien din i Oslo, sier du. Det må da være bedre for alle at du bor nærme dem
Tule Skrevet 19. mars 2005 #48 Skrevet 19. mars 2005 Ungen min har ikke mange venner har, han blir aldri bedt på bursdag f.eks. Det finnes ikke sosiale møteplasser for de med barn her. Det er heller aldri noen av de voksne her som noen gang har snakket til meg. Jeg har aldri fått noen forståelse eller ekstra hjelp fordi jeg bor her alene, snarere tvert imot. Jeg har bl.a blitt nektet å stille spørsmål. (Det er kun noen få folk jeg har noe godt å si om her) hei det er ille vis de ikke berha n i bursdg og igjen vis du ikke for stille spørsmål til hjelpeapparatet så skal du ikke samarbeide og vis han ikke har vener så ka nde ha noe med at ha ner vanskelig for og ta kontakt og det ka nbli vanskkelig vis ha nblirtatt fra der han er hilsen
Tule Skrevet 19. mars 2005 #49 Skrevet 19. mars 2005 Skjønner ikke hvorfor du ikke har flyttet for lenge siden? Du har jo familien din i Oslo, sier du. Det må da være bedre for alle at du bor nærme dem hei ungen hasr familie og faren der det kan vere der hilsen
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #50 Skrevet 19. mars 2005 hei ungen hasr familie og faren der det kan vere der hilsen Snakker du på vegne av far? Du snakker som jeg vil kutte all kontakt mellom far og barn. Det har da vel aldri vært snakk om. Kanskje vi har kommet til enighet for alt du vet!
Gjest MrsL Skrevet 19. mars 2005 #51 Skrevet 19. mars 2005 Ja, og ungen har også familie i Oslo. Hvorfor bo sammen med familien på den ene siden men ikke den andre?
Tule Skrevet 20. mars 2005 #52 Skrevet 20. mars 2005 hei vorfor skal familien på hennes side vere viktigere en fars og vorfor skal det ver bedre og vokse opp der en hos dem ha nhar vetrt hos? hilsen
Tule Skrevet 20. mars 2005 #53 Skrevet 20. mars 2005 Snakker du på vegne av far? Du snakker som jeg vil kutte all kontakt mellom far og barn. Det har da vel aldri vært snakk om. Kanskje vi har kommet til enighet for alt du vet! hei det høres jo ikke sik ut når ha går i mot flytting hele tiden og du har jo før sakt du vurderte og la ha nbli igjen han for jo mindre kontakt med farne vis du flytter og vorfor skulle det ver bedre for han og bo hos deg va med og se på hans følelser ogb jeg er lei av dne kvinnelige egoismen hilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå