Gå til innhold

Sex med overvektig mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater for tiden en stor mann. Han er høy, og ganske overvektig. Skikkelig mage. Samtidig som det tenner meg at han er så stor og sterk, så lurer jeg også på hvordan det blir praktisk mulig for oss å ha sex. Selv er jeg slank og ca 25 cm lavere enn han.

Lurer også på hvordan kroppen hans ser ut uten klær. Hvordan magen legger seg osv.

Vi har ikke hatt sex enda.

Noen råd?

Anonymkode: 7b511...af8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er samboer med en overvektig mann. Vi har god sex altså, jeg kan komme både 3 og 4 ganger liksom. Men det har sine negative sider. Det sies at en mann med mage vil få kortere penis fordi musklene i magen (som draes utover med fett) trekker penisrot innover (som gjør den kortere), om det er sant veit jeg ikke med sikkerhet, men jeg plages ikke av det, den gjør jobben :) 

Men annen ting er at han har dårlig kondis, han kunne så klart hatt god kondis selv om han er overvektig, men det er så mye tyngre for han å bevege seg. Merker forskjell på han og de jeg har hatt sex med tidligere som har vært slankere. 

Magen legger seg til den kanten han ligger, ikke så mye mer å si om det egentlig. 

Ellers har vi ingen problemer med å ha sex. Bortsett fra at sex stående er utelukket da han ikke kommer til på grunn av mage.

Anonymkode: c73b1...b4f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er samboer med en overvektig mann. Vi har god sex altså, jeg kan komme både 3 og 4 ganger liksom. Men det har sine negative sider. Det sies at en mann med mage vil få kortere penis fordi musklene i magen (som draes utover med fett) trekker penisrot innover (som gjør den kortere), om det er sant veit jeg ikke med sikkerhet, men jeg plages ikke av det, den gjør jobben :) 

Men annen ting er at han har dårlig kondis, han kunne så klart hatt god kondis selv om han er overvektig, men det er så mye tyngre for han å bevege seg. Merker forskjell på han og de jeg har hatt sex med tidligere som har vært slankere. 

Magen legger seg til den kanten han ligger, ikke så mye mer å si om det egentlig. 

Ellers har vi ingen problemer med å ha sex. Bortsett fra at sex stående er utelukket da han ikke kommer til på grunn av mage.

Virker han stolt / trygg over kroppen sin, eller skammer han seg over magen?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virker han stolt / trygg over kroppen sin, eller skammer han seg over magen?

Han skammer seg ikke (som han gir uttrykk for). Han går naken forran meg å vi har sex med lyset på og over dyna, men jeg har heller aldri gitt uttrykk for at han bør ha noe å skamme seg over. Jeg tenner på han uansett på grunn av mannen han er. 

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skammer seg ikke (som han gir uttrykk for). Han går naken forran meg å vi har sex med lyset på og over dyna, men jeg har heller aldri gitt uttrykk for at han bør ha noe å skamme seg over. Jeg tenner på han uansett på grunn av mannen han er. 

Ok. Bare lurte. Det kan virke som at daten min skammer seg, og at det er derfor vi fortsatt ikke har tatt det steget.

Skrevet

Min mann er blitt overvektig. Penisen har blitt "mindre".. Han orker ikke like mye som før, og det blir mye bakfra. Kjedelig. 

Anonymkode: 0cef9...041

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er blitt overvektig. Penisen har blitt "mindre".. Han orker ikke like mye som før, og det blir mye bakfra. Kjedelig. 

2 cm kortere for hver 10 kg har jeg hørt. Min eks la på seg 25 kg (var ikke helt slank før heller), og det merket jeg både på størrelse og på at magen kom litt i veien. Den var ikke så myk som kvinnemager heller, så den begrenset stillinger en del. Men det gikk! 

Anonymkode: 55bf3...221

• Liker 1
Skrevet

Jeg er det er flere ulemper med tjukk mann med stor mage sammenlignet med tjukk dame med stor mage. Skal prøve og droppe den feministpraten, men det må jo være en grunn, eller hva jenter?😂

Anonymkode: 55458...de3

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 cm kortere for hver 10 kg har jeg hørt. Min eks la på seg 25 kg (var ikke helt slank før heller), og det merket jeg både på størrelse og på at magen kom litt i veien. Den var ikke så myk som kvinnemager heller, så den begrenset stillinger en del. Men det gikk! 

Anonymkode: 55bf3...221

Ønsker å legge til at penis i seg selv ikke på magisk vis blir kortere. Den er den sammen lengen den alltid har vært. Men fettlageret rundt roten av penis kan bli større ved overvekt, og da kan penis virke mindre. 

Til ts: Nå vet jeg jo ikke hvor stor denne daten er, men har hatt sex med en som hadde en hel del mage og det var helt fint :) ikke noe å klage på. Fikk kun prøvd ut misjonær før ting tok slutt, men den stillingne funka helt. Ikke noe problem med at han ble utslitt :)

Det beste vil være å teste det ut :) kan være du har funnet deg en fantastisk bamse 😄 

Anonymkode: 7bf3c...d64

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er det er flere ulemper med tjukk mann med stor mage sammenlignet med tjukk dame med stor mage. Skal prøve og droppe den feministpraten, men det må jo være en grunn, eller hva jenter?😂

Hva mener du?

• Liker 1
Skrevet

Noen overvektige menn her som har noe å bidra med?

ts

Skrevet

Takk til dere som har svart, men er det ingen flere som har noe å komme med?

Jeg er interessert i hva som helst av tips og råd og erfaringer osv.

TS

Skrevet

Men hvor overvektig er han da? Har hatt sex med en mann som var ca 20 kg overvektig, det var ikke noe problem, alle stillinger  funket supert. Men jeg har og hatt sex med en som var 70 kg overvektig, og han ville helst bare ha sex i misjonær, det var jo grusomt, jeg ble most, det var fysisk vondt, og jeg fikk ikke puste. Jeg prøvde å ri, men det ville han ikke. Så droppet han.

Anonymkode: fae7a...78d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor overvektig er han da? Har hatt sex med en mann som var ca 20 kg overvektig, det var ikke noe problem, alle stillinger  funket supert. Men jeg har og hatt sex med en som var 70 kg overvektig, og han ville helst bare ha sex i misjonær, det var jo grusomt, jeg ble most, det var fysisk vondt, og jeg fikk ikke puste. Jeg prøvde å ri, men det ville han ikke. Så droppet han.

Går det an i det hele tatt å ha misjonær når mannen har kjempestor mage?

Vet ikke hvor mye daten min veier, men han er minst femti kg overvektig. Han er den tjukkeste jeg vet om under førti, uten tvil.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke hvor mye daten min veier, men han er minst femti kg overvektig. Han er den tjukkeste jeg vet om under førti, uten tvil.

Ja, det går an. Mannen min var ca 80 kg overvektig før. (Han har tatt slankeoperasjon.) Vi hadde sex i alle de vanligste stillingene uten problemer. Han klarer selvfølgelig å holde på lenger og med høyere tempo nå enn da han var så stor, men det er stort sett det som er forskjellen.

Han måtte selvsagt holde seg oppe med armene da, kunne ikke legge all vekten på meg. Varierte gjerne mellom det og å stå på kne.

Anonymkode: 7d067...f43

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk jo veldig dårlig, da han fullstendig moste meg, jeg fikk jo smerter og slet med å puste. Takk og pris kom han på 2 min. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk jo veldig dårlig, da han fullstendig moste meg, jeg fikk jo smerter og slet med å puste. Takk og pris kom han på 2 min. 

Hmm. Kanskje jeg burde revurdere..

Skrevet
På 17.8.2018 den 1.11, AnonymBruker skrev:

Mer ulemper med en feit kvinne enn menn 

Anonymkode: 17c9b...ac0

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Kanskje jeg burde revurdere..

Nå var jo deler av problemet, at han ikke ville ha sex i noen andre stillinger. Og han klarte overhodet ikke å holde noe av vekten sin opp i misjonær. Så du vet jo ikke hvordan det blir.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var jo deler av problemet, at han ikke ville ha sex i noen andre stillinger. Og han klarte overhodet ikke å holde noe av vekten sin opp i misjonær. Så du vet jo ikke hvordan det blir.

Bør man være en slags akrobat for å ha sex med en overvektig mann? Spesielt myk og tøyelig selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...