AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Noen som vet hva dette kan være? Jeg har hatt vondt i kneet i to uker nå. Var på fest, husker ikke helt hva som skjedde. Men det verker konstant, og blir mye verre hvis jeg går eller jogger. Smerten sitter i venstre kne, til venstre for kneskålen, og stråler ut mot midten av kneet. De siste dagene også tilkommet smerter på bak/innside av kne. Det kjennes litt ut som det er noen løse deler, og at kneet ikke henger sammen slik som det skal. Det verker litt hele tiden, men ikke mer smerter enn 2 på en skala fra 1-10 så lenge jeg tar det med ro. Jeg har tatt det med ro så og si hele tiden, da jeg har kjent smertene forsterke seg hver gang jeg prøver å trene. Har legetime om ca 3 uker. Anonymkode: 61777...268
Mokkilokki Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Du kan ha fått en strekk eller vridning. Menisken kan ryke da. Ring legen i morgen å få akutt time. Hvis noe har løsna inni kneet så skal du ikke vente i 3 uker. Det er vondt når menisken ryker jeg har gjort det selv. Vondt hele tiden. Ikke jogg men gå rolig så du ikke gjør det verre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå