AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #21 Skrevet 17. august 2018 Jeg tror ikke leger drar damer med mindre de i tillegg er kjekk eller pen. Anonymkode: 8226b...926
T-Rex Skrevet 17. august 2018 #22 Skrevet 17. august 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Leger er femi. Jeg synes det er mer hot med journalister. Anonymkode: 40d5a...995 Bladfyker?
T-Rex Skrevet 17. august 2018 #23 Skrevet 17. august 2018 (endret) 11 hours ago, AnonymBruker said: Liker ikke leger. Bedrevitere og høg på seg selv etter min erfaring. Kunnskapsrik? Jeg har også tilgang til internett og google. -kvinne 26 Anonymkode: 9acaa...db6 Mange som har feila der, gitt. Endret 17. august 2018 av T-Rex
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #24 Skrevet 17. august 2018 Tenner på menn som går i hvit frakk på jobb, uavhengig om disse er bioingeniører, leger, kjemikere eller noe annet. Synes bare at det er så utrolig sexy. Det gjelder for så vidt også med kvinner. Alle ser utrolig mye bedre ut i hvit frakk. Jobbet på et sykehjem, og jeg ble småforelsket i den lite attraktive sykehjemslegen, fordi han så kjekk ut i hvit frakk. Anonymkode: c9efa...7c0 3
stan Skrevet 17. august 2018 #25 Skrevet 17. august 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt en med litt for høye tanker om seg selv. Mange kvinner liker arroganse. Anonymkode: 70600...6fe Eller en som har en høyere utdanning, som kan sette seg mål og gjøre det som kreves for å nå de. Som ikke gir opp med en gang det blir litt tøft. Som tør å ha meninger og gi uttrykk for dem. Lege er jo også et ganske meningsfylt yrke. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #26 Skrevet 17. august 2018 17 hours ago, T-Rex said: Legeromanen er legendarisk, og legeromantikken stikker dypt. De selges nå under navnet: #metoo. Anonymkode: 6adb2...f78 1
T-Rex Skrevet 17. august 2018 #27 Skrevet 17. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: De selges nå under navnet: #metoo. Anonymkode: 6adb2...f78 Den var veldig kryptisk. Alternativt er det bare jeg som er teit. Vennligst forklar hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #28 Skrevet 17. august 2018 Jeg syns ofte leger er sexy i uniform når de står og opererer. Oser selvsikkerhet og mannlighet. Anonymkode: 0c1ea...663
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #29 Skrevet 17. august 2018 Har selv et helseyrke, og synes at enkelte leger kan være flotte. Men det medisinutdanningen mangler i dag, er mer etikk underveis i studiene. Høy "status" og et yrke som er synonymt med makt går til hodet på mange leger. Det er bare helt forkastelig 😛 Anonymkode: f9f5b...0b9 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #30 Skrevet 17. august 2018 Hvorfor liker menn sykepleiere. Grunnen er sikker den samme, uten at jeg vet hva den er. Har aldri møtt en kjekk lege. Alle mine har vært gamle og trauste. Anonymkode: f0dec...e94
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #31 Skrevet 17. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke leger. Bedrevitere og høg på seg selv etter min erfaring. Kunnskapsrik? Jeg har også tilgang til internett og google. -kvinne 26 Anonymkode: 9acaa...db6 Lett å skrive bak en skjerm. Hadde du hatt legen foran deg hadde nok trusa vært klissvåt på sekunder. Anonymkode: ab63e...8f2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #32 Skrevet 17. august 2018 Hjelper vel litt på damefronten, men vil ikke si det er denne yrkesgruppen som drar mest damer. Joda, det kan være et flott yrke med en solid utdannelse i bunnen, men det er jo ikke så veldig lukrativt lenger. En mill i gjennomsnittsinntekt er faktisk ikke så mye når man ser hvor mye f. eks. kirurger jobber, og hvor lange vakter man må holde ut. Jobber man så å si døgner rundt og til alle tider/er på bakvakt store deler resten av tiden, så hadde det vært mange yrkesgrupper som kunne tangert omtrent samme lønn. Vinnerne i dagens arbeidsliv er de med kapital, som investerer det, og som etterhvert greier å skape seg en solid passiv inntekt. Ikke lønnsmedarbeidere, uansett hvilket yrke man har. Bortsett fra enkelte, få leger som i tillegg har en gründerspire i seg og som greier å skape seg solid privat praksis med ansatte under seg (det er også en form for investering). Anonymkode: 72bde...abb
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #33 Skrevet 17. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vinnerne i dagens arbeidsliv er de med kapital, som investerer det, og som etterhvert greier å skape seg en solid passiv inntekt. Ikke lønnsmedarbeidere, uansett hvilket yrke man har. Bortsett fra enkelte, få leger som i tillegg har en gründerspire i seg og som greier å skape seg solid privat praksis med ansatte under seg (det er også en form for investering). Dette er jo ikke savr på TS sitt spørsmål. Vinnere i arbeidslivet er ikke nødvendigvis de som drar flest damer. Kjendiser er de som drar felst damer. Særlig idrettskjendiser og filmkjendiser. Nå er nok TS realistisk og vet han aldri vil få tusenvis av damer som kjendisene får, men en million i inntekt hjeldper litt. I stedet for én dame får han kanskje to. Det er noe det. Anonymkode: ab63e...8f2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #34 Skrevet 17. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke savr på TS sitt spørsmål. Vinnere i arbeidslivet er ikke nødvendigvis de som drar flest damer. Kjendiser er de som drar felst damer. Særlig idrettskjendiser og filmkjendiser. Nå er nok TS realistisk og vet han aldri vil få tusenvis av damer som kjendisene får, men en million i inntekt hjeldper litt. I stedet for én dame får han kanskje to. Det er noe det. Anonymkode: ab63e...8f2 Kanskje litt upresist skrevet av meg, men jeg svarer jo delvis på dette. Jeg er vel egentlig uenig i premisset; at man nødvendigvis drar flere damer. Det hjelper nok litt, men jeg mener effekten er overdrevet. Når det gjelder kjendiser er jo dette veldig ofte en gruppe som raskt legger seg opp en del kapital. Musikere, skistjerner og andre idrettsstjerner får gjerne sponsoravtaler, blir brukt i reklamer i etterkant (mot solid betaling) osv. Det er altså en inngangsvei til å investere videre, og sånn sett generere mye passiv kapital. Jeg benektet vel heller aldri at man ikke har mulighet til å dra litt flere damer, men da bør man ta utgangspunkt i andre egenskaper i en lege, som kanskje innebærer at man er god med mennesker osv. Skal man først snakke lønn, så er det jo også andre lønnsmedarbeiderstillinger som lett matcher og også overstiger en kirurglønn innenfor økonomi/finans/teknologi etc. Og når det gjelder dette med at vinnerne i arbeidslivet er de som bygger kapital, så handler det egentlig ikke så mye om hva de investerer i, men at de har greid å bygge noe selv, det er en attraktiv egenskap. I tillegg gir kapital frihet, slik at man kanskje kan trappe ned jobbinga kraftig senere i livet. I dagens krevende arbeidsliv er tid en "commodity" som gir muligheten til selvutvikling, opplevelser og selvforbedring, slik at man blir mer attraktiv på datingmarkedet. Den uten et visst overskudd av tid har som regel ikke tid til dating eller relasjoner, og har naturlig nok derfor ikke draget. Anonymkode: 72bde...abb
Kreator Skrevet 17. august 2018 #35 Skrevet 17. august 2018 Beklager hvis noen nevnte det allerede, men den åpenbare grunnen til at leger drar mye damer er at de har høy stilling og status i et arbeidsmiljø som drukner i damer (pleiere). Så selv helt gjennomsnittlige mannlige leger utseendemessig får altså muligheten til helt naturlig å briljere med status og kunnskap samtidig som han blir kjent med veldig mange kvinner (i forhold til "gjennomsnittsmannen"). Derfra er veien typisk mye kortere enn på andre arenaer hvor mennene typisk er mer pågående og kvinnene tilsvarende mer i forsvar.
Serafin Skrevet 18. august 2018 #36 Skrevet 18. august 2018 På 16.8.2018 den 21.19, AnonymBruker skrev: Ser tråder overalt om leger! Hvorfor har kvinner fetisj for leger? Er det ikke egentlig en litt uhygienisk jobb? Man omgås omtrent bare syke folk hver dag. Anonymkode: e0d6f...02e Tror neppe leger drar så mye damer da de ofte er på jobb når andre har fri.
Serafin Skrevet 18. august 2018 #37 Skrevet 18. august 2018 På 17.8.2018 den 14.51, AnonymBruker skrev: Tenner på menn som går i hvit frakk på jobb, uavhengig om disse er bioingeniører, leger, kjemikere eller noe annet. Synes bare at det er så utrolig sexy. Det gjelder for så vidt også med kvinner. Alle ser utrolig mye bedre ut i hvit frakk. Jobbet på et sykehjem, og jeg ble småforelsket i den lite attraktive sykehjemslegen, fordi han så kjekk ut i hvit frakk. Anonymkode: c9efa...7c0 Kan du ikke bare kjøpe deg en hvit frakk og feste den på din neste utvalgte, så kan du teste ut om du blir like forelsket da også? 😄
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #38 Skrevet 19. august 2018 11 timer siden, Serafin skrev: Kan du ikke bare kjøpe deg en hvit frakk og feste den på din neste utvalgte, så kan du teste ut om du blir like forelsket da også? 😄 Har tenkt på det. Ble faktisk tiltrukket av læreren min/medelevene mine da vi hadde forsøk i kjemitimene på videregående. Anonymkode: c9efa...7c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå