AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Jeg fjernet hormonspiralen min i dag uten å sette inn ny og lurer på hvor lang tid det tar før jeg går tilbake til normal syklus. Glemte selvfølgelig å spørre legen om det fordi jeg var så glad for å bli kvitt den. Jeg mistet ikke mensen av spiralen, så fortsetter den som den har gjort, mon tro Og hvor lenge kan jeg regne med å ha de menssmerteaktige krampene jeg har nå? Anonymkode: af6f8...b65
Rosatoast Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 (endret) Kommer an på fra person til person, noen kan få normal syklus etter 1 måned. Andre 6 måneder, ingen er like. Mensenaktige kramper? Har aldri fått det pga hormonspiral. Som sagt, ingen er like Endret 16. august 2018 av Rosatoast 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 14 minutter siden, Rosatoast said: Kommer an på fra person til person, noen kan få normal syklus etter 1 måned. Andre 6 måneder, ingen er like. Mensenaktige kramper? Har aldri fått det pga hormonspiral. Som sagt, ingen er like Takk for svar. Jeg fikk smerter av spiralen, så det kan være derfor jeg fikk smerter av å fjerne den også Anonymkode: af6f8...b65
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Jeg blødde i 2 uker etter å ha tatt den ut og hadde helt normal syklus etter 8 uker ca. Anonymkode: c92bf...e35 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blødde i 2 uker etter å ha tatt den ut og hadde helt normal syklus etter 8 uker ca. Anonymkode: c92bf...e35 Blødde du mye, eller var det bare spotting? Anonymkode: af6f8...b65
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #6 Skrevet 17. august 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Blødde du mye, eller var det bare spotting? Anonymkode: af6f8...b65 De to ukene blødde jeg mye. Brukte barnet mitt sine bleier på nattestid som bind 🙈 Anonymkode: c92bf...e35 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #7 Skrevet 17. august 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: De to ukene blødde jeg mye. Brukte barnet mitt sine bleier på nattestid som bind 🙈 Anonymkode: c92bf...e35 Haha, huff! Anonymkode: af6f8...b65
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #8 Skrevet 17. august 2018 Hadde aldri mens da jeg brukte hormonspiralen. Brukt i nærmere 16 år. Da jeg fjernet den siste spurte jeg gyn om når jeg kunne forvente å få mensen igjen. Hun visste ikke så lenge jeg ikke visste hvor i syklusen jeg var. (Noe som igjen er vanskelig å vite når man ikke blør, har smerter osv..). Uansett- den kom for fullt en time etter fjerning. Kunne da ventet litt! 😏 Anonymkode: 6ac38...654
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå