Gå til innhold

Tåpelige kvinner som generaliserer menn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir irritert av svar som:"menn forelsker seg ikke, de bare går fra jente til jente og later som de er forelsket. Hun blir igjen såret":) og så avslutter de med en smiley , aikkert for å overdekke bitterheten. 

Jeg har aldri porblemer ? Jeg får alltid gjensidig interesse de få gangene, og det er alltid jeg som "dumper". Så jeg skjønner ikke hvordan noen kvinner kan date mange, og bli avvist gang på gang?? 

Anonymkode: 0b823...a11

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi vi andre er stygge og dumme, mens du er perfekt selvfølgelig.

Anonymkode: cba06...838

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinneguiden er egentlig kjønnsgeneraliseringsguiden. Men det går begge veier og spenner over mange andre tema i tillegg til dating. 

Anonymkode: 9593f...684

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi andre er stygge og dumme, mens du er perfekt selvfølgelig.

Anonymkode: cba06...838

Lol. Hvorfor kommer slike svar alltid når man påpeker noe slik? Selvfølgelig måtte noen kvinner bli sire nå 😛 uansett, det betyr ikke at jeg synes alle andre skal behandles som dritt. Det betyr at jeg ikke skjønner hva enkelte kvinner driver med, når de blir avvist gang på gang og dater MANGE.. 

Anonymkode: 0b823...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generalisering foregår i begge leire. Bitterhet antar jeg kan være en årsak. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bitterhet er ofte en årsak, det er for noen lett å ty til generaliseringer når man er såret. Menn/gutter forelsker seg også hodestups og intenst, det er ikke forbeholdt kvinner/jenter.

Anonymkode: af488...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Generalisering foregår i begge leire. Bitterhet antar jeg kan være en årsak.

This ☝️

Jeg blir litt oppgitt hver gang jeg ser en tråd som generaliserer alle menn eller kvinner. Alle mennesker er forskjellige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både kvinner og menn kan være drittsekker. End of story.

Anonymkode: 24243...6fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, matrobot skrev:

This ☝️

Jeg blir litt oppgitt hver gang jeg ser en tråd som generaliserer alle menn eller kvinner. Alle mennesker er forskjellige.

Ja, det vet jeg. Men det virker som kvinnene går mye mer i offerrollen enn menn. 

Og alt gjeldr automatisk alle andre kvinner nør det har hendt dem selv.

Anonymkode: 0b823...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det vet jeg. Men det virker som kvinnene går mye mer i offerrollen enn menn. 

Og alt gjeldr automatisk alle andre kvinner nør det har hendt dem selv.

Anonymkode: 0b823...a11

Det er ganske mange menn her inne som også er glad i offerrollen, så ikke lag en kjønnskamp om dette nå :P

Anonymkode: ecc77...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare litt forvirret, for jeg er slik at jeg ikke handler med dem jeg liker eller blir betatt av. Så går de videre pga min fraværende interesse, men det ender hele tiden med at de kommer tilbake igjen. Får liksom ønsket oppfylt hele tiden. Jeg går ikke rundt og prøver meg på andres typer så det er sagt.

men de jeg liker pleier egentlig ikke så lett å finne seg kjærester selv, jeg var knust den ene gangen det skjedde, men forholdet varte kanskje 2 mnd.. jeg liker en nå og. Jeg bare vet at han klmmer ti å ta kontakt igjen. 

Jeg føler at kvinner som alltid ligger med noen, bytter hele tiden misbruker seg selv på en måte. Det er deres liv. Det er slik det er riktig å leve for de. Mulig de er bedre rustet til å bli såret også om det skulle oppstå følelser. Mulig de ikke er så høytidelige når det kommer til kjærligheten og forhold selv. Det er også logisk at de tiltrekker seg menn som vil "bruke og kaste". 

Jeg ser nesten ikke dette i det virkelig liv da. Det er visst en kg greie. Jeg så det i tenårene, men da stemmer stereotypiene. Guttene ville ha sex, jentene ville ha penger. Men når jeg ser det, har jeg forståelse for folks valg.. 

Anonymkode: 0b823...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, PussLe! skrev:

Generaliserte ikke du nå nettopp alle kvinner ved å kalle de tåpelige?

"Som generaliserer" ja. Finnes kvinner som ikke generaliserer. Det bare synes så godt her, er noen brukere som gjentar seg og så ekstremt enkle å kjenne igjen.

Anonymkode: 0b823...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massevis av tåpelige menn her inne også som generaliserer mye om kvinner, så takk i lige måde!

Anonymkode: 1f2b4...1b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Massevis av tåpelige menn her inne også som generaliserer mye om kvinner, så takk i lige måde!

Anonymkode: 1f2b4...1b9

jeg er kvinne, hvis du ikke har fått det med deg. ja jeg vet det er masse irriterende menn her som stadig vekk skal kommentere hvor dumme norske kvinner er som er for innvandring. vil ha innvandrere og hvor takknemmlig vi skal være for at vi får være så frie, og at vi derfor til gjengjeld skal velge dere fordi de  fordi de er norske. og de som skylder på at kvinner bare er ute etter penger. 

Anonymkode: 0b823...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper

Siden jeg generaliserer hele tiden burde jeg vel ikke irritere meg :ler: , men gjør det for det om. Det er irriterende å lese om at menn ikke forelsker osv. Selvfølgelig gjør vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...