Gå til innhold

Er dette arrogant?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ei venninne som har en kjæreste. De begynte og kjede seg i forholdet, han hadde sex med ei en helg venninna mi ikke var hjemme. Venninna mi vet om det, og han pleier ikke å møte denne jenta til vanlig. Hun har hatt følelser for han før vet jeg, men hun kommer når han spør. Venninna mo har sagt at det er greit, i og med at hun ikke kan være tilstede for han hele tiden så er det fint med ei som kan tilfredsstille ved behov. Jeg skjønner ikke at noen kan godta at kjæresten har en elsker, men venninna mi ser tydelgvis på denne jenta som ei som han kan få bruke når hun selv ikke der. 

Anonymkode: 80bbf...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne som har en kjæreste. De begynte og kjede seg i forholdet, han hadde sex med ei en helg venninna mi ikke var hjemme. Venninna mi vet om det, og han pleier ikke å møte denne jenta til vanlig. Hun har hatt følelser for han før vet jeg, men hun kommer når han spør. Venninna mo har sagt at det er greit, i og med at hun ikke kan være tilstede for han hele tiden så er det fint med ei som kan tilfredsstille ved behov. Jeg skjønner ikke at noen kan godta at kjæresten har en elsker, men venninna mi ser tydelgvis på denne jenta som ei som han kan få bruke når hun selv ikke der. 

Anonymkode: 80bbf...c92

Vel... Sharing is caring 🤷‍♀️🤢

Skrevet

Det får være opp til dem, de er ikke de første som velger å ha et åpent forhold. Hvem er det du mener er arrogant her?

Anonymkode: ba4b5...db1

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hva du mener med arrogant, men dette er jo opp til de, hvis de trives med å ha det slik syns jeg det er helt supert at de har funnet en balanse 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er arrogant av deg å tro at du har noe du skulle sagt i en situasjon dem er fornøyd med. 

Anonymkode: 27e52...e1e

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som alle vinner. Kjæresten føler ikke at mannen hennes blir oversett/ nedprioritert. Mannen og elskeren får positive følelser av å være sammen. Så lenge alle synes det er ok ser jeg på det som urpoblematisk. 

Anonymkode: 6f6df...476

Skrevet

Håper at det du spør om er hvor vidt du er arrogant? For det er jo det eneste arrogante her, at du tror du har noe med det å gjøre. La folk finne ut av forholdene sine selv. Ikke alle trives med A4. 

Anonymkode: 03f1d...f65

Skrevet

Arrogant har det jo ingen verdens ting med å gjøre, i hvert fall. Jeg kunne aldri hatt et slikt forhold selv heller, men om de er enige om det er nå greit og ikke noe jeg har noe med. Arrogant betyr uansett noe helt annet enn du tror, kan det virke som.

Anonymkode: 6a035...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...