AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Be the man she needs and she will be the woman you want. Herregud, jeg er så lei av slike quotes! Men hvorfor formuleres det alltid slik egentlig? Det må jo ligge noe i det? Menn vil ha , mens kvinner trenger? Anonymkode: 27db8...c25 2
Grandiosaergreit Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 (endret) Be the woman he needs and he will be the man you want Det må jo ligge noe i det når det står skrevet på internett. Endret 16. august 2018 av Grandiosaergreit 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Det dummeste jeg leser er : If you cant handle my at my worst, you dont deserve me at my best. Dårligste unnskyldningen noensinne for å skulle ha anledning til å være bitch. Anonymkode: a997b...e80 1
Raven.Writingdesk Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det dummeste jeg leser er : If you cant handle my at my worst, you dont deserve me at my best. Dårligste unnskyldningen noensinne for å skulle ha anledning til å være bitch. Anonymkode: a997b...e80 Jeg som trodde det var en unnskyldning for å være sofagris..
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Hvorfor deler kvinner sitater som veldig ofte er litt passiv-aggressive overfor menn? Gjør det kvinner sterkere som en konstruert gruppe? Anonymkode: 5d643...721
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå