AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #1 Skrevet 16. august 2018 Jeg har nylig blitt diagnosert med dette. Skrev et innlegg her tidligere ang underlivssmerter. Fikk heldigvis time på gyn ganske fort og ble diagnosert ganske fort. Sånn jeg har fortstått det er det veldig uvanlig, så jeg lurer derfor på om noen andre har denne sykdommen? Fått krem som skal hjelpe, hvor fort kan man forvente å merke bedring f.eks? Noen som kan fortelle litt? Jeg er bare 21 år, så veldig redd for at dette er noe som kommer til å bli problematisk. (Det umuliggjør samleie/onani og bruk av tampong f.eks) Anonymkode: be495...310
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 En eldre dame i slekta har det, og også hennes søster. Det jeg vet er at det er forferdelig plagsomt og hun har et dusje/skylle- og smøreregime for å holde det noen lunde i sjakk. Hun klarer ikke å sitte ordentlig. Denne damen er forresten generelt ømtålelig for det meste mot hud. Anonymkode: 7383d...0f2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Jeg har. Hos meg er det hovedsakelig på kroppen og i munnen men det har spredd seg til underlivet dvs rumpe og kjønnslepper, om det er noe lengre inne vet jeg ikke (antar legen sjekker neste time). Kløen tar nattesøvnen totalt ifra meg og det er ofte smertefullt å sitte og av og til også å tisse (bruker å smøre vaselin på før de verste dobesøkene). Truser og klær forøvrig velges utifra hudens «dagsform». Anonymkode: 76071...ecb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Hvilken krem er det du har fått? Anonymkode: 76071...ecb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå