Gå til innhold

Litt trist


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kanskje det er meg det er noe galt med? Ikke vet jeg.

Her på KG blir jeg:

*Oversett

*Glemt

*Utelukket

Litt trist egentlig........

Kanskje det er meningene mine, nicket mitt, hva vet jeg. Tilogmed de jeg kjente før, har begynnt å overse meg.

Hva har jeg gjort for noe? Selv om jeg er mann og kanskje har "teite" meninger, er jeg da umenneskelig?

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Uff da, du hørtes litt trist ut i dag, ja... :roll:

*trøste*

Send en PM til de som du egentlig kjenner da vel, og spør hvorfor de har oversett deg? Har du skrevet noe som kanskje provoserte så mange at de ble sinte på deg? (Du vet, noen kvinner kan være veeeldig bitre og langsinte)

Hva slags "teite" meninger er det du kn ha hatt som har gjort det slik, da?

Kanskje det er noe du bare innbiller deg, bare fordi du er litt trist akkurat i dag?

*sender deg en trøsteklem*

Håper du ser en gladere og bedre dag i morra, da.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, nå vet jeg jo ikke hvilken mann du er, men tar du kontakt med de du kjente før da? Sånt går begge veier vet du :wink:

Jeg har aldri kjent noen mannfolk her inne fra. Men det er av personlige grunner at jeg ikke tar kontakt med noen av de (jada, det er fordi jeg ikke hadde likt det visst min sambo tok kontakt med jenter på et nettsted, derfor gjør ikke jeg det med andre menn heller. Sprø, meg? Gjerne :P )

Menn IRL er liksom greit.

Jeg må bare innrømme det, jeg har fått en del dårlige inntrykk av mannfolk her inne... (men ikke alle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...