Serèena Skrevet 11. mars 2005 #23 Skrevet 11. mars 2005 Hei! Kjeder meg litt jeg også. Skal hente gubben på jobb en gang inatt.. så prøver å holde meg våken til da..Så hva er ikke bedre enn å ta turen innom kg Går alle å legger seg nå ?
Arkana Skrevet 11. mars 2005 #24 Skrevet 11. mars 2005 Så at jeg har det så bra med meg selv nå skyldes mye henne, faktisk Rart å tenke på.. At der ute et sted er det et menneske som lever et liv, trasker avgårde, og aner ikke hva hun har gjort for meg... Merkelig
Gjest Ninakanin Skrevet 11. mars 2005 #25 Skrevet 11. mars 2005 det er sånne tråder som dette man får masse innlegg i profilen sin, så hiv deg på!! Hva han jobber med?
Dina Skrevet 11. mars 2005 #26 Skrevet 11. mars 2005 Når vi snakker om utdannelse; jeg var den typisk skoleflinke jenta i "alle de år". Alle ble veldig bestyrtet da jeg bestemt meg for å jobbe et år etter gymnaset for å finne ut hva jeg ville bli! Heldig valg; jeg fant min bransje og min fremtid det året! Jobbet to år, tok høyere utdannelse, og jobber fortsatt innen denne bransjen i en super jobb, 17 år etter at jeg gikk ut fra gymnaset!
Gjest Ninakanin Skrevet 11. mars 2005 #27 Skrevet 11. mars 2005 det er så lurt å heller gå sine egne veier.. Flink du er dina!
Dina Skrevet 11. mars 2005 #28 Skrevet 11. mars 2005 det er så lurt å heller gå sine egne veier.. Flink du er dina! :oops: Men ja; jeg er enig i det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå