Gå til innhold

Fredagkveld - Kjedermeg-gruppa!

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Heihei!

En stund siden sist nå, hvordan går det med dere? Er alltid noen som meg, som henger inne på KG og kjeder seg, søker på nye innlegg og venter på at noe spennende skal skje...

Jeg må egentlig på do, men gidder ikke å gå. Og så tenker jeg på dem jeg vil treffe av alle her på KG... tenker på den der tråden på generell.

Og ellers har jeg det bare bra :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Heia Ninakanin :) Ligger i senga og er dårlig jeg... Gått på en smell. Veldig engstelig for neste uke har jeg 5 jobbintervjuer... Får håpe jeg kommer meg fort igjen. Hvordan går det med deg da?

Gjest Lilleulv
Skrevet

Ninakanin? har du gått på do? :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja hvordan er det egentlig med deg? Tenker på det der syndromet ditt... Det er så mange forskjellige sjebner, ting man aldri ville visst om hadde det ikke vært for KG!

Jeg har ikke gått på do nei. Gidder liksom ikke..er et kg-fenomen det der tror jeg :ler:

Gjest Lilleulv
Skrevet

nja... det går opp og ned. har vært grei i en periode, men nå sliter jeg igjen :-? jeg skjønner ikke hva jeg tenker med siden jeg har søkt på de jobbene jeg har søkt på. Det er krevende it-jobber som passer min kompetanse, men absolutt ikke min helse :( URK!!!

Er på flyttefot hjem til mamma og pappa akkurat nå da. går tregt med pakking. jeg pakker best under press :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Tror bare personligheten din og helsen din krasjer litt, og du ikke helt vil gi slipp på sånn du var før sykdommen :) Er forståelig det! Minner vel litt om når jeg bestemmer meg for å skrive brev til folk jeg er glad i, men kan skrive ca en side før jeg må gi opp og kommer på at "jaja, er vel en grunn til at legene fant ut jeg er 3% invalid...".

Dumme høyrehånd som absolutt skulle knekke!!! :evil:

Gjest Lilleulv
Skrevet

ja du sier noe... men jeg har alltid hatt ambisjoner, skal jeg liksom gi opp de? Det er jo nå mulighetene er der.. man kan ikke gå lenge å vase etter et it-studie før man blir utdatert og det er jo nå det er mye jobber!!

:evil:

har du knekt armen? hvordan klarte du det da?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er faktisk snart fire år siden, om 2 måneder, 8 dager og 3 timer og 46 minutter....

Nei det var på jobb, eh, lang historie, men jeg ble sparket i høyrehånden, så knakk den ganske komplisert inne i selve håndflaten. Har aldri blitt helt bra, etter to operasjoner... Blæææææh.

Men it, ja, hva jobber en egentlig med da? Altså jaaaa, jeg vet det er pc, :ler: , men jeg tenker mer sånn.. hva gjør man egentlig?

Skrevet

Tittei, jeg kjeder meg litt jeg også. Har riktignok besøk av broren min, men han sitter i stua sammen med sambo og spiller SSX3 på X-box. Jeg har kjøpt dennye expansion pack'en til Sims2, som jeg har spilt noen timer nå. Men nå ville jeg ha pause. Har spilt litt kabal og minesveiper, har vasket ovnen på kjøkkenet og hengt opp en maskin klær, og nå er jeg aldeles tom for idéer.

Gjest Lilleulv
Skrevet

au :o Det hørtes kjipt ut...

it ja :) jeg har en veldig allsidig it-utdannelse... jobbene jeg søker på går fra alt til systemutvikling, til drift av nettverk, it-konsulent jobber og litt brukerstøtte. Jeg har utrolig lyst på en trainee-stilling da! men det er nok ganske hardt. og her sitter jeg....

noen ganger lurer jeg på om jeg bare bør godta at jeg er syk i steden for å bli så utrolig lei meg hver gang jeg blir verre liksom. Men det betyr jo at jeg stort sett tenker positivt, og det er jo viktig.

hva gjør du i bergen igjen? jeg er jo ferdig med kristiansand nå. føles bra, men også litt rart.

Gjest Ninakanin
Skrevet

hei arkana!

Vet du, jeg har begynnt å studere igjen!! går på studieseminarer, har tilogmed funnet ei jente som også vil inn på profesjon som jeg vil, som jeg skal lage minikollokviegruppe med!!!

Skrevet

Så bra! :hoppe: Det må føles utrolig godt! Og godt at dere er to, det blir nok en ekstra motivasjon? Når har dere tenkt å søke?

Jeg begynte på 2. avd nå, og det er så utrolig motiverende å endelig få treffe pasienter og lære ting som er mer rettet mot selve yrkeslivet. Mye mer obligatorisk undervisning og 10 ganger mer å lese enn før, men det gjør ingenting. Så bare gled deg!

Lilleulv: En liten fugl (dvs min samboer) hvisket meg i øret at Ementor (som han jobber i) ser etter nye ansatte, inkludert nyutdannede. Jeg ser de har en avdeling i Kristiansand også.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Så bra! :hoppe: Det må føles utrolig godt! Og godt at dere er to, det blir nok en ekstra motivasjon? Når har dere tenkt å søke?

Jeg begynte på 2. avd nå, og det er så utrolig motiverende å endelig få treffe pasienter og lære ting som er mer rettet mot selve yrkeslivet. Mye mer obligatorisk undervisning og 10 ganger mer å lese enn før, men det gjør ingenting. Så bare gled deg!

Lilleulv: En liten fugl (dvs min samboer) hvisket meg i øret at Ementor (som han jobber i) ser etter nye ansatte, inkludert nyutdannede. Jeg ser de har en avdeling i Kristiansand også.

Ja jeg vet :D jeg sendte akkurat inn en søknad faktisk. :) ellers takk for tipset!!!

Skrevet

Hei jenter! :) Jeg sitter også her og "halvkjeder" meg litt! Heldigvis kommer "Lost" i reprise på TV Norge nå så jeg... Var i Oslo på møte og middag på onsdag, og gikk glipp av episoden, var litt krise følte jeg! :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg studerer psykologi, og etter 1 helt år med lesesperre og angst og tøys var det Arkana som intetanende stakk hull på bobla og fikk med back on track!!!

Så at jeg har det så bra med meg selv nå skyldes mye henne, faktisk :) Rart å tenke på.. At der ute et sted er det et menneske som lever et liv, trasker avgårde, og aner ikke hva hun har gjort for meg... Merkelig :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Så koselig! Jeg har respekt for de som utdanner seg til psykologer. De er interesserte i andre mennesker og blir jo etter hvert veldig flinke til å analysere mennesker. fascinerende. Jeg har faktisk tenkt tanken at jeg skulle blitt det selv. jeg er en god menneskekjenner. men dessverre tror jeg ikke at jeg hadde takla de som er skikkelig syke liksom, hadde kanskje følt at jeg hadde blitt gal selv :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Det er derfor jeg har lyst til å bli psykolog, nettopp fordi jeg har evnen til å engasjere meg og bry meg om andre mennesker, samtidig som jeg er flink til å stenge av mentalt og ikke bruke min egen trivselsenergi.. Atlså, jeg bryr meg, men blir ikke "sprø".

Gjest Lilleulv
Skrevet

da høres det ut som du passer bra :) jeg vet jo ikke om jeg hadde blitt det heller, men jeg synes det virker skummelt :o

nå tar jeg kvelden jeg dere. kos dere videre :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

godnatt, og tusen takk!!!

Lykke til med flytting og jobb og styr og stell :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...