Gå til innhold

Har ingenting å gjøre på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student så jeg bruker en del tid på å jobbe med pensum, men etter jeg er ferdig med det kjeder jeg meg veldig ofte. Jeg finner ikke noe å gjøre så enten blir det til at jeg bare sitter å refresher KG helt til jeg endelig kan legge meg. Jeg liker å lese bøker, men leser også mye pensum og orker da gjerne ikke å fortsette å lese på kvelden. Etter en dag med studering har jeg også gjerne litt dårlig konsentrasjon og fullt hode, så jeg orker vanligvis heller ikke å se noe særlig film eller serier. Jeg jobber frivillig et par kvelder ca annenhver uke, men det er likevel mye tid igjen. Hva gjør egentlig folk på? 

Anonymkode: 6b457...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å bli med i Team Ingebrigtsen? Så får du kjent litt i leggene mellom all pensumlesingen 😄 Du må jo veie opp for tiden du sitter stille!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pianojenta skrev:

Hva med å bli med i Team Ingebrigtsen? Så får du kjent litt i leggene mellom all pensumlesingen 😄 Du må jo veie opp for tiden du sitter stille!

Jeg vet ikke hva det er, men antar det er noe treningsgreier. 

Vanligvis står jeg opp ca. 06.30. Liker å kose meg litt om morgenen så bruker rundt en time på å bare lage frokost, lese litt skjønnlitteratur, slappe av, osv. Også leser jeg/har undervisning fra ca 08. Har en kort lunsjpause rundt 12, og fortsetter lesinga til klokka er 14. Da trener jeg eller lignende i ca 45 min. Fortsetter å lese frem til middag klokken 16-17. Dersom jeg føler jeg har fått gjort lite så fortsetter jeg ofte lesinga i et par timer etter middag. Etter det har jeg ingenting å gjøre frem til jeg legger meg i 22-tida. 

Anonymkode: 6b457...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva det er, men antar det er noe treningsgreier.