Gå til innhold

Piner meg selv med en mann.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde noe på gang med en mann, men sklidde ut med at han ikke svarte meg tilslutt. Skikkelig vondt. Nå har han fått dame å jeg klarer ikke å la vær å synes dette er skikkelig pyton. Ser fjellturer osv. Vet jeg ikke bør se, men er en åpne Instagram konto. Må bare få det ut. 😔 

Jeg fortsatt singel og finner ingen. 

Anonymkode: 36b01...391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er klart du ikke finner noen når du har hengt deg opp i ham. Move on.

Anonymkode: d4afa...6f9

• Liker 4
Skrevet

Har det sånn for tiden jeg, og. Om det er noen trøst. 

Anonymkode: 8051d...ed1

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det sånn for tiden jeg, og. Om det er noen trøst. 

Ingen trøst, men du vet hvertfall hvordan jeg har det. 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel klar over det. Gått litt i den synes synd på meg selv modus. 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe av det tåpeligste jeg ser her inne! Og så avsluttere dere med "move on" "gå videre".
Jeg har alltid kommet videre selv om forelskelsen var tilgjengelig. jeg blokkerte aldri. Saken er at når jeg gikk videre for fullt så var det fordi en ny dukket opp. Det er ikke slik at du kan plukke deg ut en neste å bli forelsket i bare du blokkerer den du liker.

Men den siste som dukket opp gjorde det ikke noe bedre for meg han heller. Jeg har mine problemer som jeg ikke ville han skulle bli kjent med, i tillegg lever vi veldig forskjellige liv, noe som jeg ble skeptisk til og så som vanskelig. Jeg klarte bare ikke se det bli realistisk. 
Tenker av og til på han enda, men håper at den neste som dukker opp kan værer mer passende. Nå driver jeg og møter en som jeg ikke klarer å få følelser for, men som fint kunne passet meg. typisk hele tiden... 

Anonymkode: 2c37f...101

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde noe på gang med en mann, men sklidde ut med at han ikke svarte meg tilslutt. Skikkelig vondt. Nå har han fått dame å jeg klarer ikke å la vær å synes dette er skikkelig pyton. Ser fjellturer osv. Vet jeg ikke bør se, men er en åpne Instagram konto. Må bare få det ut. 😔 

Jeg fortsatt singel og finner ingen. 

Det er da overflod av single mannfolk iforhold til damer ..så at du ikke finner noen høres litt pesimistisk ut :) Norske damer har et luksusproblem sånn sett. 

Det hadde sikkert vært lettere om ikke også andre damer hadde vært interessert i han....dere kvinner kan finne på å krangle om kun 1 mann mens 9 andre single menn går rundt dere ;)

Skrevet
19 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er da overflod av single mannfolk iforhold til damer ..så at du ikke finner noen høres litt pesimistisk ut :) Norske damer har et luksusproblem sånn sett. 

Det hadde sikkert vært lettere om ikke også andre damer hadde vært interessert i han....dere kvinner kan finne på å krangle om kun 1 mann mens 9 andre single menn går rundt dere ;)

Men disse ni single mennene..er de kvalitetsmeny? Jeg må innrømme jeg blir ganske satt ut av å bla gjennom tinder. Det er MYE overvekt og div andre ting som ikke er helt bra ved norske, single menn. Og da snakker jeg om ting man kan gjøre noe med (ikke ting man er født med). Mange av mennene ser regelrett skitne og ustelte ut. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men disse ni single mennene..er de kvalitetsmeny? Jeg må innrømme jeg blir ganske satt ut av å bla gjennom tinder. Det er MYE overvekt og div andre ting som ikke er helt bra ved norske, single menn. Og da snakker jeg om ting man kan gjøre noe med (ikke ting man er født med). Mange av mennene ser regelrett skitne og ustelte ut. 

Han der er bare bitter, du kan se det for han kommer med samme kommentaren hele tiden. Jeg er fullstendig enig med deg. Norske menn mener selv de er så hærlige og rettferdige og snille. Det er det beste landet for kvinner osv. Men det er da faen ikke noen jeg faller for her! Har nevnt at jeg har et crush i utlandet, men da fikk jeg høre "finn deg en norsk mann i det minste". Hvorfor må Norge være det landet med så lite å velge i? Er enig i det med overvekt og. Forferdelig mye overvekt. 

Og til Xcase: det finnes bra norske menn, men de jeg finner attraktive er opptatt og etablert med barn. Dessuten er deres kvinne like attraktiv som han og meg, så jeg ser ikke hva jeg kan gi som er så mye bedre. Så nei, jeg begynner ikke å krangle om disse mennene. Jeg liker en annen, som dessverre ikke er norsk. 

Anonymkode: 2c37f...101

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...