Gå til innhold

Vil vi ha julepynten i butikkene i august?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg blir provosert over denne butikkens tanketomme utplassering av noe som tidligst kan godtas sent i oktober.
Nå feirer jeg ikke jul selv, men dette er å drøvtygge jula og gulpe den opp igjen så mange ganger at en er skikkelig
lei når desember omsider er her. Jeg sier: gi oss jula tilbake slik den var i sin opprinnelige form!
Hva mener du?     https://www.nrk.no/telemark/nisser-og-julekuler-_-i-august_-1.14164393
WtynIf_aFFNX8ZuNWVZHEghBdtzO536JFShvwFi6  <<< :angry:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet (endret)

Galskap :sjokkbla: Var innom en butikk i Treungen i Juli, der hadde de også juleting, det var en suvenir butikk, huff sier jeg bare, folk klarer jo ikke glede seg til jul når jula varer hele året. 

Hmmm kanskje det er noe Telemarks greier. 

Endret av Stella Rose
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg blir provosert over denne butikkens tanketomme utplassering av noe som tidligst kan godtas sent i oktober.
Nå feirer jeg ikke jul selv, men dette er å drøvtygge jula og gulpe den opp igjen så mange ganger at en er skikkelig
lei når desember omsider er her. Jeg sier: gi oss jula tilbake slik den var i sin opprinnelige form!
Hva mener du?     https://www.nrk.no/telemark/nisser-og-julekuler-_-i-august_-1.14164393
WtynIf_aFFNX8ZuNWVZHEghBdtzO536JFShvwFi6  <<< :angry:

La nå Europris få være først ute i Telemark/Skien. Det er slutt på skarpe skiller mellom hva man finner nårtid i butikker. 

Tenk deg at is er noe butikkene bare skal ha i sommerhalvåret, ellers i året så er det helt tomt for is, ville du synes det var for galt også, lille isdronningen av kg? 

Anonymkode: 80277...e4b

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker desember og jul. Gleder meg til det hele året. Men julepynt skal IKKE i butikkene i august?! Herlighet... Tidligst sendt i oktober mener jeg også.. Helst november. Vi må holde på sesongene her. 

Suvenirbutikker er unntak. Jeg elsker å kjøpe julepynt som minner når jeg har vert på ferie. 

Anonymkode: 7f987...99e

• Liker 5
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

NEI! Ikke før november/desember. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La nå Europris få være først ute i Telemark/Skien. Det er slutt på skarpe skiller mellom hva man finner nårtid i butikker. 

Tenk deg at is er noe butikkene bare skal ha i sommerhalvåret, ellers i året så er det helt tomt for is, ville du synes det var for galt også, lille isdronningen av kg? 

Oisann.. :fnise: kjøl deg ned med en is du :tongue:

Anonymkode: 7f987...99e

• Liker 7
Skrevet

Nei. Men jeg har lyst på gul påskemarsipan NÅ :sukk: 

Anonymkode: d2060...91e

• Liker 5
Skrevet

En ting å gjøre. Alle lar være å handle juleting før november!!

Anonymkode: 5817d...108

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk deg at is er noe butikkene bare skal ha i sommerhalvåret, ellers i året så er det helt tomt for is,
ville du synes det var for galt også, lille isdronningen av kg? Anonymkode: 80277...e4b

Jula foregår i desember. Is er et helårsprodukt. Det kommer kanskje som en stor overraskelse,
men jeg - nyutnevnt liten isdronning, kan godt leve uten is hvis jeg må det. ;) 

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det blir altfor tidlig. Jeg liker julen, men kommer til å være møkklei før desember begynner dersom butikkene begynner å ringe den inn allerede nå. :P Synes de i det minste kan vente til Halloween er over. 

• Liker 3
Skrevet

Dette har blitt fjernet etter alle reaksjonene. 

Anonymkode: 0a6bd...a9a

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har blitt fjernet etter alle reaksjonene.  Anonymkode: 0a6bd...a9a

Hva?? Er det sant?!? I så fall er jeg veldig glad for at denne tråden virket så fort. Jeg velger å se det sånn.
Vi har stor påvirkningskraft sammen og burde så absolutt styre verden som et team... :laugh: 

• Liker 6
Skrevet
53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jula foregår i desember. Is er et helårsprodukt. Det kommer kanskje som en stor overraskelse,

Da konkluderer jeg med at du også kan blunde øynene igjen mens beina går forbi området Europris har plassert sin julestæsj. Om du absolutt må inn på Europris før julepyntetiden er inne og julestæsj er et faktum overalt. 

Jeg sliter med å forstå problemet. 

Og nb, småis er ikke et helårsprodukt. Småisfryserne forsvinner i september. For noen tiår siden var ikke is å få annet enn på sommeren. Fryser hjemme var heller ikke allemannseie. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med å forstå problemet. Anonymkode: 80277...e4b

Ok, jeg velger å se det som sakens kjerne og håper det går seg til etter hvert. :) 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok, jeg velger å se det som sakens kjerne og håper det går seg til etter hvert. :) 

I Desember går det seg vel til for oss begge? :hoho::hoho:

(Elsker å erte deg, Hoppe(s)tuss  :jepp:  ).

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I Desember går det seg vel til for oss begge? :hoho::hoho:
(Elsker å erte deg, Hoppe(s)tuss  :jepp:  ).Anonymkode: 80277...e4b

Jeg vet det. ;) 

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nja,

Anonymkode: 1fa95...52f

Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva?? Er det sant?!? I så fall er jeg veldig glad for at denne tråden virket så fort. Jeg velger å se det sånn.
Vi har stor påvirkningskraft sammen og burde så absolutt styre verden som et team... :laugh: 

Ja det kommer til å se etter utslige tråder om dette. og noe som har vært siden 70 talle.

Yes dette er en skikkelig kampsak.

Anonymkode: 1fa95...52f

Skrevet (endret)

Jodda. :)  Jeg har før i tiden skrevet under på tre opprop ang. dette og det har pågått alltid. Vi mener det.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

---

:sjokkert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...