Gå til innhold

Motorhvari!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

I januar i år kjøpte jeg en Toyota Verso S diesel og automat 2011 mod, og et halv år senere skjærer motoren seg. Jeg går tilbake der jeg kjøpte bilen, og jeg og forhandler deler utgiftene til byttemotor. Er dette normalt?  Bilen hadde bare gått 109.000km når dette skjedde, og alt av servicer var fulgt. Byttemotoren som ble  satt inn her, har bare gått 60.000km. Det tok hele 3 uker før jeg fikk leiebil. Men så skjer det samme igjen, motoren skjærer seg lørdag kveld som var, 2 gang på 2 måneder. Jeg blir så sint. Jeg er en som dessverre ikke har peiling på bil.

Til dere som har peiling på bil: Hva sier dere til dette her egentlig? Kjøper faen ikke en bil til 120.000kr og så  skjer dette 2 ganger etter hverandere nesten. Faen heller.

Håper på noen serriøse svar der ute. På forhånd tusen takk for svar! :)

 

Anonymkode: a025d...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei alle sammen!

I januar i år kjøpte jeg en Toyota Verso S diesel og automat 2011 mod, og et halv år senere skjærer motoren seg. Jeg går tilbake der jeg kjøpte bilen, og jeg og forhandler deler utgiftene til byttemotor. Er dette normalt?  Bilen hadde bare gått 109.000km når dette skjedde, og alt av servicer var fulgt. Byttemotoren som ble  satt inn her, har bare gått 60.000km. Det tok hele 3 uker før jeg fikk leiebil. Men så skjer det samme igjen, motoren skjærer seg lørdag kveld som var, 2 gang på 2 måneder. Jeg blir så sint. Jeg er en som dessverre ikke har peiling på bil.

Til dere som har peiling på bil: Hva sier dere til dette her egentlig? Kjøper faen ikke en bil til 120.000kr og så  skjer dette 2 ganger etter hverandere nesten. Faen heller.

Håper på noen serriøse svar der ute. På forhånd tusen takk for svar! :)

 

Anonymkode: a025d...ee7

Er bilen forsikret med rettshjelpsdekning? Da kontakter du advokat. Ville krevd hele kjøpet hevet.

Anonymkode: 62380...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om nok har vært uheldig, har Toyota hatt meget store problemer med både bensin og spesielt dieselmotorer de siste snart 10 årene.

Regner med dette ikke er merkeforhandler/merkeverksted? 

Anonymkode: 3069a...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...