Gå til innhold

F***** ta kvinnfolk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja god, hvordan kan en mann med ett sånt kvinnesynet slite i deiting live..

Anonymkode: b45ef...0d6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enig. Hvilke kvinner kan du ikke fordra? Jeg har egentlig ikke sett noe poeng i å skrive dårlig om enkelte kvinner her, for man ser hvor fort sure mange blir. 
Men jeg skjønner egentlig at mange menn rømmer til slutt fra enkelte damer. De tror de er så fine med all sminka, utseendet er alt de fokuserer på og lager drama av det meste. I tillegg skal alt analyseres og blir noen valgt bort/dumpet så "kan han ikke like en annen heller". Jeg leser så mellom linjene: "jeg sminker meg alltid perfekt, går i fine klær og har en søt personlighet. Jeg er det mest sexy en mann kan få, men han dumpet meg etter sexen vi hadde etter fest, så det er ikke håp for dere heller".

Anonymkode: 24b3a...0ab

De som vrir og vrenger på alt, de som overanlyserer alt, de som blåser opp ting som ikke er et reelt problem til noe gigantisk, de som motsier alt, de som sier jeg tar feil når jeg har rett, de som snakker nedsettende om andre, de som sladrer, de som juger, de som kverulerer på alt, de som er opptatt av å vinne diskusjoner, et cetera et cetera. Slike kvinner kan jeg ikke fordra. Jeg er ikke slik sjæl. 

Hehe, jeg er enkel når det kommer til sex. Jeg legger ikke følelser i det. Jeg forventer ikke noe av en fyr, etter ONS. Det betyr ingenting, det er kun sex. 

Anonymkode: cadfd...1e4

Skrevet

Et meget dårlig forsøk på trolling, men jeg ser halve KG som vanlig har snukt både agnet, kroken, snøret, og hele fiskestangen. Tipper du er en bitter kvinne som er sint på livet.

Anonymkode: 65c73...808

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som vrir og vrenger på alt, de som overanlyserer alt, de som blåser opp ting som ikke er et reelt problem til noe gigantisk, de som motsier alt, de som sier jeg tar feil når jeg har rett, de som snakker nedsettende om andre, de som sladrer, de som juger, de som kverulerer på alt, de som er opptatt av å vinne diskusjoner, et cetera et cetera. Slike kvinner kan jeg ikke fordra. Jeg er ikke slik sjæl. 

Hehe, jeg er enkel når det kommer til sex. Jeg legger ikke følelser i det. Jeg forventer ikke noe av en fyr, etter ONS. Det betyr ingenting, det er kun sex. 

Men du kan fordra menn som er sånn, da? 

Anonymkode: 0b330...d0d

Skrevet

MGTOW ts! Hvem trenger vel kvinnfolk.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare spiller spill, stemmer for mer multikulturell innvandring, hopper fra det ene mannfolket til det andre ...dater minst 3 stk samtidig. 
Holder opptil flere menn "på gress" som tjenesteytere...det har tatt helt av de siste årene med sosiale medier som gjør dette mulig eller?
Det er virkelig ikke noe forakt for dobbeltspill lengre nei. Før i tiden var det jo mye forbeholdt den mannlige "player" gruppen men nå se det virkelig ut til å ha tatt fyr hos nyere generasjoner kvinnfolk fra 20+ 👹

Anonymkode: 264e6...6d0

Kanskje dette betyr vi kvinner virkelig har begynt å likestille oss...? ;) 

Anonymkode: 04923...fc0

Skrevet

Uffameg, har du blitt dumpa nå igjen? Litt bitterhet ute og går kanskje? Noen gang vurdert å gå i deg selv for å finne ut hvorfor du ikke lykkes?

Kanskje det har noe med ditt syn på kvinner å gjøre, det virker jo ikke helt bra.

Ta deg en pause, tell til 10 og ta deg en runk for å lette på trykket.

Som mannn kjenner jeg meg ikke igjen i din framstilling av kvinner, minner meg mer om oss mannfolk.

whoozah!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Merovingian skrev:

Uffameg, har du blitt dumpa nå igjen? Litt bitterhet ute og går kanskje? Noen gang vurdert å gå i deg selv for å finne ut hvorfor du ikke lykkes?

Kanskje det har noe med ditt syn på kvinner å gjøre, det virker jo ikke helt bra.

Som mannn kjenner jeg meg ikke igjen i din framstilling av kvinner, minner meg mer om oss mannfolk.

whoozah!

Du må jo virkelig leve i the matrix(illusjonsverden).

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du kan fordra menn som er sånn, da? 

Anonymkode: 0b330...d0d

Jeg har ikke møtt så mange dramaqueens menn. 

Skrevet
3 hours ago, Merovingian said:

whoozah!

WhiteKnight to the rescue again ? 😛

Skrevet
1 hour ago, Lee Jones said:

Du må jo virkelig leve i the matrix(illusjonsverden).

Ja, du kan tro.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare spiller spill, stemmer for mer multikulturell innvandring, hopper fra det ene mannfolket til det andre ...dater minst 3 stk samtidig. 
Holder opptil flere menn "på gress" som tjenesteytere...det har tatt helt av de siste årene med sosiale medier som gjør dette mulig eller?
Det er virkelig ikke noe forakt for dobbeltspill lengre nei. Før i tiden var det jo mye forbeholdt den mannlige "player" gruppen men nå se det virkelig ut til å ha tatt fyr hos nyere generasjoner kvinnfolk fra 20+ 👹

Ja sånn går det nå da når man går konsekvent etter denne type damer.

Det finnes haugevis av bedre damer der ute. Fellesnevneren for disse kvinnfolka er deg🙂

Gjest Minesveiper
Skrevet

En ting er i alle fall sikkert, og det er at dagens "datingsystem" passer dårligere for de av oss som er mer tradisjonelle, og som helst vil date en av gangen. Det gjelder både menn og kvinner. Ser du på problemet fra våres side, så er det slik at kvinner generelt får mer oppmerksomhet enn hva menn gjør. Tinderalla for eksempel, datet opp til 3 forskjellige menn i uken. Hun er etter min mening, en helt vanlig dame.

https://www.dagbladet.no/kultur/jeg-motte-gutter-som-bare-var-pa-tinder-for-sex-hvis-noen-ber-deg-om-a-komme-hjem-og-se-film-styr-unna/67357801

Selv om hun opplevde at flere av mennene bare ville ha sex, så er det forskjellen i muligheter som er problemet for menn. Jeg kan bli valgt vekk til fordel for en mann som bare vil ha sex, og fordi kvinnene jeg dater som regel alltid vil ha flere beilere enn meg (med mindre jeg er veldig sosial og frempå med det motsatte kjønn), er det jeg som må tilpasse meg dem siden de har høyere forhandlingsmakt. Trår jeg feil, velger de bare noen andre, og det gjør de siden de har andre tilgjengelig. 

Jeg har også opplevd kvinner som snakker med, og flørter med flere samtidig. Det er ikke så mye man kan gjøre med det egentlig, men jeg synes det er litt trist at jeg i teorien må være frempå med flere damer samtidig for å utligne forskjellene i oppmerksomhet, og for å "sikre" meg på en måte. Jeg vil helst bare date en av gangen, og jeg har ikke særlig lyst å flørte med flere samtidig.

Skrevet
5 minutter siden, SunnivaOslo said:

Ja sånn går det nå da når man går konsekvent etter denne type damer.

Det finnes haugevis av bedre damer der ute. Fellesnevneren for disse kvinnfolka er deg🙂

Nei er trenden jeg snakker om....alle disse utlendingene har gjort Norske damer helt tullete i hodet. De har mistet grunnpilarene fullstendig. 

Skrevet
4 timer siden, Lee Jones skrev:

Hhahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah. Good luck losers !

Anonymkode: dab01...464

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Lee Jones skrev:

20180715_113512.jpg

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er kanskje 10% av mannfolkene som holder på slik 90% av kvinnfolkene nå gjør. 

Men mener det er virkelig de siste årene (1-2årene) at kvinner mer og mer har tatt over player rollen....men spiller offer rollen samtidig. tipper om 4-5år så vil det unektelig bli satt fokus på hvordan sosiale medier favoritiserer kvinner. Har ihvertfall begynt å få øynene veldig opp for det. I enkelte tilfeller tidligere har jeg også sett ting komme og hatt rett...jeg har nøyaktig samme følelse. 

Synes menn player like mye.

Anonymkode: 322f7...7b8

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Patetisk forsøk på å lage en provoserende tråd, TS. Dette tror jeg du kan klare bedre. Du lykkes jo bare med å stille deg selv og til en viss grad adnre menn, ikke kvinner, i et dårlig lys.

Endret av Overrasket
Skrevet
3 hours ago, Overrasket said:

Patetisk forsøk på å lage en provoserende tråd, TS. Dette tror jeg du kan klare bedre. Du lykkes jo bare med å stille deg selv og til en viss grad adnre menn, ikke kvinner, i et dårlig lys.

Måtte få ut litt frustrasjon....men kan høres ut som du nok er litt den typen som veldig raskt er på plass til å forsvare kvinnfolk med en gang. Uansett hva det gjelder så er det viktig for deg å si at kvinner må frikjennes umiddelbart. Er vel det som kalles "Whiteknight syndromet" - joda det er flust av dem på byen...men overraskende hvor mange som faktisk henger annonymt inne på et kvinneforum? så kan man jo si at det er et tegn på hvordan mannfolk idag kjemper med hverandre om poeng ovenfor kvinner selv igjennom upersonlige mediumer som dette?.  Det er nok underbevisst men instinktet er iorden hos deg ihvertfall det skal du ha ;)

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Måtte få ut litt frustrasjon....men kan høres ut som du nok er litt den typen som veldig raskt er på plass til å forsvare kvinnfolk med en gang. Uansett hva det gjelder så er det viktig for deg å si at kvinner må frikjennes umiddelbart. Er vel det som kalles "Whiteknight syndromet" - joda det er flust av dem på byen...men overraskende hvor mange som faktisk henger annonymt inne på et kvinneforum? så kan man jo si at det er et tegn på hvordan mannfolk idag kjemper med hverandre om poeng ovenfor kvinner selv igjennom upersonlige mediumer som dette?.  Det er nok underbevisst men instinktet er iorden hos deg ihvertfall det skal du ha ;)

Nei, jeg typen til å veldig raskt reagere på rå dumskap. Hvilket kjønn som står bak dumskapen bryr meg midt på ryggen. Og instinktet mitt er å reagere på lavpannethet med lett arroganse.

Endret av Overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...