AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Bare spiller spill, stemmer for mer multikulturell innvandring, hopper fra det ene mannfolket til det andre ...dater minst 3 stk samtidig. Holder opptil flere menn "på gress" som tjenesteytere...det har tatt helt av de siste årene med sosiale medier som gjør dette mulig eller? Det er virkelig ikke noe forakt for dobbeltspill lengre nei. Før i tiden var det jo mye forbeholdt den mannlige "player" gruppen men nå se det virkelig ut til å ha tatt fyr hos nyere generasjoner kvinnfolk fra 20+ 👹 Anonymkode: 264e6...6d0 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Takk for at du tar oss alle under samme kam Anonymkode: abb1e...28d 15
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Meditere litt, kanskje? Anonymkode: 5a654...bfc 12
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Så kvinner er fæle fordi de er blitt mer like menn? Anonymkode: 93aef...f30 20
Kaffefrøken Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 Menn som player har vel lagt opp til at dette er normalen? 15
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare spiller spill, stemmer for mer multikulturell innvandring, hopper fra det ene mannfolket til det andre ...dater minst 3 stk samtidig. Holder opptil flere menn "på gress" som tjenesteytere...det har tatt helt av de siste årene med sosiale medier som gjør dette mulig eller? Det er virkelig ikke noe forakt for dobbeltspill lengre nei. Før i tiden var det jo mye forbeholdt den mannlige "player" gruppen men nå se det virkelig ut til å ha tatt fyr hos nyere generasjoner kvinnfolk fra 20+ 👹 Anonymkode: 264e6...6d0 Sånn har menn holdt på i lang tid. Nå kan dere se hvordan det er. Hevnen er søt. Anonymkode: b7db3...d5e 18
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare spiller spill, stemmer for mer multikulturell innvandring, hopper fra det ene mannfolket til det andre ...dater minst 3 stk samtidig. Holder opptil flere menn "på gress" som tjenesteytere...det har tatt helt av de siste årene med sosiale medier som gjør dette mulig eller? Det er virkelig ikke noe forakt for dobbeltspill lengre nei. Før i tiden var det jo mye forbeholdt den mannlige "player" gruppen men nå se det virkelig ut til å ha tatt fyr hos nyere generasjoner kvinnfolk fra 20+ 👹 Anonymkode: 264e6...6d0 Hvordan spiller hun med deg da? Jeg er kanskje en av de kvinnene som "spiller spill". På den måten at jeg kan være treig med å svare, lese meldingen og ikke svare (med en gang), utsette avtaler osv med menn jeg er interessert i. Grunnen: Jeg er redd for at han er nettopp slik du beskriver kvinnene i innlegget ditt. For jeg føler at det er nærmest umulig å finne en mann som ikke teskter med flere samtidig. Blitt skuffet gang på gang. Jeg har trodd han kanskje ville ha MEG, men så får jeg på den eller andre måten med meg at han skriver til flere. Da føler jeg meg ikke spesiell lenger og kutter ned på kontakten. Kvinner lærer seg vel bare at de ikke skal ta menns ord så høytidelig lenger. Slik går det når ingen kan være spesiell for deg. Anonymkode: 24b3a...0ab 2
AnonymBruker 42 Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 yAY! Vi trenger virkelig flere av disse "foton-sensitive"-trådene som prøver å sette menn og kvinner opp mot hverandre... Det er jo alltid konstruktivt 6
Raven.Writingdesk Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 Akkurat hva KG trenger..enda flere av disse... 11
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #10 Skrevet 14. august 2018 Aldri lett å bli dumpa første gang 💔🥀 Anonymkode: 3a1ca...55a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #12 Skrevet 14. august 2018 It means that she likes you🙂🙂🙂🙂 Den som er god vil få gode ting. Du høres ikke god ut, så dine dårlige erfaringer er nok en lekse til deg om å leve og la leve, og vanne blomstene der de er nyttige og ikke bare pene å se på. Anonymkode: 46de3...7b7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #13 Skrevet 14. august 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare spiller spill, stemmer for mer multikulturell innvandring, hopper fra det ene mannfolket til det andre ...dater minst 3 stk samtidig. Holder opptil flere menn "på gress" som tjenesteytere...det har tatt helt av de siste årene med sosiale medier som gjør dette mulig eller? Det er virkelig ikke noe forakt for dobbeltspill lengre nei. Før i tiden var det jo mye forbeholdt den mannlige "player" gruppen men nå se det virkelig ut til å ha tatt fyr hos nyere generasjoner kvinnfolk fra 20+ 👹 Anonymkode: 264e6...6d0 Du tar feil. Jeg spiller faktisk PlayStation, aldri online. Jeg stemmer faktisk FrP, jeg er i mot innvandring. Jeg har aldri datet, jeg dater heller ikke nå, og har ingen planer om å date. Jeg har hatt trekant 2 ganger, men begge var tilstede og var klar over det. Før i tiden spilte jeg Nintendo 64, og gameboy. Nå kommer nye spill, det er høst... er du klar over det? Og btw. jeg er kvinne over, 25+. Tusen jævla takk for at du sammeligner meg med alle kvinner, jeg ikke kan fordra. Anonymkode: cadfd...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #14 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tar feil. Jeg spiller faktisk PlayStation, aldri online. Jeg stemmer faktisk FrP, jeg er i mot innvandring. Jeg har aldri datet, jeg dater heller ikke nå, og har ingen planer om å date. Jeg har hatt trekant 2 ganger, men begge var tilstede og var klar over det. Før i tiden spilte jeg Nintendo 64, og gameboy. Nå kommer nye spill, det er høst... er du klar over det? Og btw. jeg er kvinne over, 25+. Tusen jævla takk for at du sammeligner meg med alle kvinner, jeg ikke kan fordra. Anonymkode: cadfd...1e4 enig. Hvilke kvinner kan du ikke fordra? Jeg har egentlig ikke sett noe poeng i å skrive dårlig om enkelte kvinner her, for man ser hvor fort sure mange blir. Men jeg skjønner egentlig at mange menn rømmer til slutt fra enkelte damer. De tror de er så fine med all sminka, utseendet er alt de fokuserer på og lager drama av det meste. I tillegg skal alt analyseres og blir noen valgt bort/dumpet så "kan han ikke like en annen heller". Jeg leser så mellom linjene: "jeg sminker meg alltid perfekt, går i fine klær og har en søt personlighet. Jeg er det mest sexy en mann kan få, men han dumpet meg etter sexen vi hadde etter fest, så det er ikke håp for dere heller". Anonymkode: 24b3a...0ab 1
Xcase33 Skrevet 14. august 2018 #15 Skrevet 14. august 2018 37 minutter siden, Kaffefrøken said: Menn som player har vel lagt opp til at dette er normalen? Det er kanskje 10% av mannfolkene som holder på slik 90% av kvinnfolkene nå gjør. Men mener det er virkelig de siste årene (1-2årene) at kvinner mer og mer har tatt over player rollen....men spiller offer rollen samtidig. tipper om 4-5år så vil det unektelig bli satt fokus på hvordan sosiale medier favoritiserer kvinner. Har ihvertfall begynt å få øynene veldig opp for det. I enkelte tilfeller tidligere har jeg også sett ting komme og hatt rett...jeg har nøyaktig samme følelse. 1
Raven.Writingdesk Skrevet 14. august 2018 #16 Skrevet 14. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar feil. Jeg spiller faktisk PlayStation, aldri online. Jeg stemmer faktisk FrP, jeg er i mot innvandring. Jeg har aldri datet, jeg dater heller ikke nå, og har ingen planer om å date. Jeg har hatt trekant 2 ganger, men begge var tilstede og var klar over det. Før i tiden spilte jeg Nintendo 64, og gameboy. Nå kommer nye spill, det er høst... er du klar over det? Og btw. jeg er kvinne over, 25+. Tusen jævla takk for at du sammeligner meg med alle kvinner, jeg ikke kan fordra. Anonymkode: cadfd...1e4 Antar jo at begge må være tilstedet, hvis ikke er det vel ikke en trekant...? 1
Kaffefrøken Skrevet 14. august 2018 #17 Skrevet 14. august 2018 Akkurat nå, Xcase33 skrev: Det er kanskje 10% av mannfolkene som holder på slik 90% av kvinnfolkene nå gjør. Men mener det er virkelig de siste årene (1-2årene) at kvinner mer og mer har tatt over player rollen....men spiller offer rollen samtidig. tipper om 4-5år så vil det unektelig bli satt fokus på hvordan sosiale medier favoritiserer kvinner. Har ihvertfall begynt å få øynene veldig opp for det. I enkelte tilfeller tidligere har jeg også sett ting komme og hatt rett...jeg har nøyaktig samme følelse. Så klart du sitter igjen med den følelsen! Du er jo en mann, som jeg regner med dater kvinner? Hvordan kan du da påstå andre menn kun utgjør 10% av /playingen/. Du har ingen relevant erfaring med å date menn, eller? 4
ikkerepresentativ Skrevet 14. august 2018 #18 Skrevet 14. august 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare spiller spill, stemmer for mer multikulturell innvandring, hopper fra det ene mannfolket til det andre ...dater minst 3 stk samtidig. Holder opptil flere menn "på gress" som tjenesteytere...det har tatt helt av de siste årene med sosiale medier som gjør dette mulig eller? Det er virkelig ikke noe forakt for dobbeltspill lengre nei. Før i tiden var det jo mye forbeholdt den mannlige "player" gruppen men nå se det virkelig ut til å ha tatt fyr hos nyere generasjoner kvinnfolk fra 20+ 👹 Anonymkode: 264e6...6d0 Klem. Sats på å fiske blant en annen pool litt senere i livet, hvor kortene dine er litt bedre. Selv om det suger å være den som blir valgt bort og dårlig behandlet, så kan du snu på det, og si at damer som ikke klarer å ditche partneren sin på en ålreit måte, ofte har trekk som de tar med seg inn i neste forhold, eller videre i ditt eget forhold om du hadde klart å holde på det.
Raven.Writingdesk Skrevet 14. august 2018 #19 Skrevet 14. august 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Det er kanskje 10% av mannfolkene som holder på slik 90% av kvinnfolkene nå gjør. Men mener det er virkelig de siste årene (1-2årene) at kvinner mer og mer har tatt over player rollen....men spiller offer rollen samtidig. tipper om 4-5år så vil det unektelig bli satt fokus på hvordan sosiale medier favoritiserer kvinner. Har ihvertfall begynt å få øynene veldig opp for det. I enkelte tilfeller tidligere har jeg også sett ting komme og hatt rett...jeg har nøyaktig samme følelse. Jeg bare elsker slike veldokumenterte, valide påstandene. 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #20 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, Xcase33 skrev: Det er kanskje 10% av mannfolkene som holder på slik 90% av kvinnfolkene nå gjør. Men mener det er virkelig de siste årene (1-2årene) at kvinner mer og mer har tatt over player rollen....men spiller offer rollen samtidig. tipper om 4-5år så vil det unektelig bli satt fokus på hvordan sosiale medier favoritiserer kvinner. Har ihvertfall begynt å få øynene veldig opp for det. I enkelte tilfeller tidligere har jeg også sett ting komme og hatt rett...jeg har nøyaktig samme følelse. Hvis 10% av mennene holder på slik, hvorfor er det så vanskelig å finne en som faktisk viser interesse for 1 om gangen? Og hvorfor er det så uendelig mange tråder her skrevet av kvinner hvor hun blir fortvilet? Mens alle kvinnene svare "han er nok ikke så interessert" "selv om han sier ditt og datt så ikke tro på det, menn sier det til alle" "viste seg visst at han hadde flere på si selv om jeg trodde ha likte meg" "han er ikke interessert" Anonymkode: 24b3a...0ab 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå