AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1361 Skrevet 9. oktober 2018 Skjer med denne obsessionen over lemmene til Ole??? Anonymkode: e3322...e03 13
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1362 Skrevet 9. oktober 2018 Gud Daniel er så klein! Anonymkode: 5766e...b31 8
Galanga Skrevet 9. oktober 2018 #1363 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Blir veldig glad om noen kan legge ut hva som skjer neste gang (med spoilertagg). :curious: Endret 9. oktober 2018 av Galanga 1
Rosewood Skrevet 9. oktober 2018 #1364 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg dør 😂😂 «Jeg så øynene til Andrea lyse opp mens hun befølte de stramme musklene mine. Hun syntes jeg hadde en hard rumpe.» 18
Summ Skrevet 10. oktober 2018 #1365 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg sier ikke noe om oppførselen, og mener ikke at hun gjør mye feil, men jeg er sykt lei av Rikke! Hun blander seg i alle sitt drama, og hun får sykt mye tv-tid! Hun er litt mye... glad Inger gikk ut, glemte at hun hadde røkt etter 1. Pause.. hun var litt på overtid.. de trenger fler gutter der, bare Daniel som er ledig.. Liker forresten Helene og Melina bedre nå, uten at de vil ha Daniel. 15
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1366 Skrevet 10. oktober 2018 Altså Daniel.... Igjen: Hvordan i huleste klarer han å stå der med steinansikt og lire av seg så mye svadaskryt om sin egen "fortreffelige" kropp??? Blir altså så pinlig berørt... Pute-tv!! Rikke og Ole var begge patetiske i nyeste episode... Anonymkode: 91869...386 8
Rosewood Skrevet 10. oktober 2018 #1367 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså Daniel.... Igjen: Hvordan i huleste klarer han å stå der med steinansikt og lire av seg så mye svadaskryt om sin egen "fortreffelige" kropp??? Blir altså så pinlig berørt... Pute-tv!! Rikke og Ole var begge patetiske i nyeste episode... Anonymkode: 91869...386 Den kleine, «forførende» dansingen hans 😆 snakker om hvor tent alle jentene blir. Dude. Den eneste der som ble tent var DEG SELV! Ingen tenner på og digger ham så mye som han selv! 😂 12
Vinky Skrevet 10. oktober 2018 #1368 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Ole hadde jo rett i at Rikke ville gjøre han sjalu under drikkeleken😂 Barnslig av henne og barnslig av han å bli SÅ sint, men altså. Fyren hadde rett. Endret 10. oktober 2018 av Vinky 13
Sirah Skrevet 10. oktober 2018 #1369 Skrevet 10. oktober 2018 Syntes alle overreagerte noe voldsomt ovenfor Ole. Her står det fire mennesker og roper til han mens han prøver å forklare seg. Hva skulle han gjort da? Skjønner godt at han ba de holde kjeft. Ja, han kunne sikkert løst det på en bedre måte, men ærlig talt. 17
waco Skrevet 10. oktober 2018 #1370 Skrevet 10. oktober 2018 8 timer siden, Summ skrev: Jeg sier ikke noe om oppførselen, og mener ikke at hun gjør mye feil, men jeg er sykt lei av Rikke! Hun blander seg i alle sitt drama, og hun får sykt mye tv-tid! Hun er litt mye... glad Inger gikk ut, glemte at hun hadde røkt etter 1. Pause.. hun var litt på overtid.. de trenger fler gutter der, bare Daniel som er ledig.. Liker forresten Helene og Melina bedre nå, uten at de vil ha Daniel. Rikke mangler selvinnsikt. Hun forteller først at hun har tenkt til å gjøre Ole sjalu, og etterpå så nekter hun for å ha tenkt å gjøre han sjalu. 11
Vinky Skrevet 10. oktober 2018 #1371 Skrevet 10. oktober 2018 1 time siden, Sirah skrev: Syntes alle overreagerte noe voldsomt ovenfor Ole. Her står det fire mennesker og roper til han mens han prøver å forklare seg. Hva skulle han gjort da? Skjønner godt at han ba de holde kjeft. Ja, han kunne sikkert løst det på en bedre måte, men ærlig talt. Jeg vet😆 Haha, han hadde jo rett faktisk! 5
Rosewood Skrevet 10. oktober 2018 #1372 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) 1 time siden, Sirah skrev: Syntes alle overreagerte noe voldsomt ovenfor Ole. Her står det fire mennesker og roper til han mens han prøver å forklare seg. Hva skulle han gjort da? Skjønner godt at han ba de holde kjeft. Ja, han kunne sikkert løst det på en bedre måte, men ærlig talt. Ja, pluss at alle de andre vet jo ikke alt heller, så alt blir jo dratt ut av proporsjoner. Sykt barnslig av Rikke å ta det opp foran alle, slikt ordner man opp i under fire øyne. Rikke sa jo foran kamera at hun ville gjøre Ole sjalu, men så etterpå hyler hun om at det bare var en drikkelek. Hun var smålig rett og slett. Endret 10. oktober 2018 av Rosewood 8
Sirah Skrevet 10. oktober 2018 #1373 Skrevet 10. oktober 2018 7 minutter siden, Vinky skrev: Jeg vet😆 Haha, han hadde jo rett faktisk! Akkurat nå, Rosewood skrev: Ja, pluss at alle de andre vet jo ikke alt heller, så alt blir jo dratt ut av proporsjoner. Sykt barnslig av Rikke å ta det opp foran alle, slikt ordner man opp i under fire øyne. Rikke sa jo foran kamera at hun ville gjøre Ole sjalu, men så etterpå hyler hun om at det bare var en drikkelek. Hun var smålig rett og slett. Enig med dere begge. Ja, Ole kunne også løst dette på en bedre måte. Det er ikke pent å skrike hold kjeft til folk. Men ærlig talt lissom, de aller fleste hadde sikkert reagert på samme måte som han. Og tåler du ikke at du blir ropt hold kjeft til når du står å skjeller ut noen (sammen med en hel gjeng) så bør du revurdere om den virkelige verden er noe for deg.... De var en hel flokk som gikk i mot EN person. Ikke mye pent det heller. 9
Tears in heaven Skrevet 10. oktober 2018 #1374 Skrevet 10. oktober 2018 4 timer siden, Sirah skrev: Enig med dere begge. Ja, Ole kunne også løst dette på en bedre måte. Det er ikke pent å skrike hold kjeft til folk. Men ærlig talt lissom, de aller fleste hadde sikkert reagert på samme måte som han. Og tåler du ikke at du blir ropt hold kjeft til når du står å skjeller ut noen (sammen med en hel gjeng) så bør du revurdere om den virkelige verden er noe for deg.... De var en hel flokk som gikk i mot EN person. Ikke mye pent det heller. Rikke er umodn og Ole reagerrte rett 8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1375 Skrevet 10. oktober 2018 On 10/9/2018 at 4:01 PM, AnonymBruker said: Han har også skeive litt bøyde fungerende som er vridd i feile vinkler, det er det jeg klarer å se på. 🤣 At hendene er små har jeg ikke fått med meg da... Lurer på om han også har liten..... jeg mener små hansker? Anonymkode: 07762...512 Ikke si at du tror det er en sammenheng mellom størrelse på hender og penis? Av og til er komentarene på KG morsommere enn å høre deltakerne i EOTB svare på allmennkunnskaplige spørsmål. Anonymkode: 82351...86d 12
smartbimbo Skrevet 10. oktober 2018 #1376 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) Liker ikke Synnøve. Klein personlighet og forstår ikke helt hva Henrik ser i henne. Synes Inger var mye flottere. Endret 10. oktober 2018 av smartbimbo 13
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1377 Skrevet 11. oktober 2018 Når er det ferdig det her? Anonymkode: 444c5...023
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1378 Skrevet 11. oktober 2018 16 timer siden, smartbimbo skrev: Liker ikke Synnøve. Klein personlighet og forstår ikke helt hva Henrik ser i henne. Synes Inger var mye flottere. Inger syns jeg surva og grein og styra mye helt til hun bare forsvant og vi ikke fikk se henne lenger. Og Rikke! Det er greit så lenge vi har en god tone. Hahah nei det lyser jo av hele deg at det ikke er greit. Anonymkode: 2347b...42e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1379 Skrevet 11. oktober 2018 16 timer siden, smartbimbo skrev: Liker ikke Synnøve. Klein personlighet og forstår ikke helt hva Henrik ser i henne. Synes Inger var mye flottere. Inger var jo dødsens kjedelig, og snakket på en utrolig irriterende og sutrete måte. Synnøve kunne jeg tatt for en transvestitt, men smaken er jo som baken. Anonymkode: 31d23...c14 10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #1380 Skrevet 11. oktober 2018 Hører jeg "fin tone" én gang til så slutter jeg å se på.... Anonymkode: 91869...386 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå