Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte Ole veldig godt i siste episode. Han prøvde virkelig med Rikke men det ser ut som hun sliter med å snakke om følelser.

Daniel er bare patetisk og delusional.

Anonymkode: 108f1...8f5

• Liker 6
Skrevet
9 timer siden, tuppa skrev:

Har dere merka hvor anonym Henrik har blitt de siste episodene? Og Adrian hadde ikke et øyeblikk i boksen i forrige episode. Deilig med litt skifte!!

Helt fantastisk!

• Liker 1
Skrevet

Hun Ingrid må vel ha et begrenset opphold nå? Hun er veldig anonym og kjedelig.

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, Rosewood skrev:

Hun Ingrid må vel ha et begrenset opphold nå? Hun er veldig anonym og kjedelig.

Håper (og tror) hun ryker neste gang. Orker ikke mer av sutringa til Daniel heller, men må innrømme at jeg elsker å frustrere meg over den kolossale selvinnsikten hans :P 

Anonymkode: e3322...e03

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor Inger er der, legger nesten ikke merke til henne. Henrik også bør passe på å ikke bare gjemme seg bort med Synnøve, glemmer nesten at han er der! Syns de er litt dårlige på å sende hjem de kjedelige. 

Vil se mer av Vegard, ikke bare som «typen til Helene». Rakk jo aldri å få noe ordentlig inntrykk av han. 

• Liker 2
Skrevet

Det er produsenten som bestemmer hva som skal synes, kan være Henrik og Inger har vært aktive, men de har valgt å ikke vise det.

Anonymkode: 859b3...215

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 3.10.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg syns også at det er leit å se at hun helt vitende og frivillig lar seg bruke i andres hevnspill på den måten. 

Anonymkode: 78ed9...d33

Har reagert litt på dette jeg også, men hun vil vel bare pule alt hun  kan få 😂

På 3.10.2018 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Hvorfor danser Melina toppløs?!😧 Eller, jeg skjønner jo hvorfor, hun vil ha oppmerksomhet... Men det strider jo totalt mot alle sosiale normer vi har!!! Det er bare så kleint

Anonymkode: d15c1...2ef

Hun vil vise silikonpuppene frem 😂

På 5.10.2018 den 0.17, AnonymBruker skrev:

Forstår Rikke litt. Ikke alle er flinke til å snakke om følelser. Jeg er som Rikke, sier "Det går bra" når det ikke går bra. 

Anonymkode: 5766e...b31

Ja syntes så synd i Rikke, liker henne, men hun må fortelle hva hun føler for Ole 😘

Skrevet

Hmm.. lurer på om dplay har lagt ut neste episode for tidlig? 

Spoiler

I den episoden jeg så i går så røk jo Inger ut blant annet. Og mye annet skjedde som ikke har blitt diskutert her.. 🤔

Anonymkode: fc494...6ae

Skrevet
På 3.10.2018 den 22.33, Jordbærkake34532 skrev:

Hun sier selv at det skyldes at hun ble så varm. Hun sitter ikke akuratt mye i ro, så kanskje ikke rart man blir varm da😂

Det lille tøystykket gjør vel ikke så mye fra eller til på temperaturen. 😜 om jeg har vært aldri så varm har det aldri falt meg inn at jeg må være toppløs for å få det bedre. 😂

Anonymkode: 049ec...f7f

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm.. lurer på om dplay har lagt ut neste episode for tidlig? 

Vis skjult innhold

I den episoden jeg så i går så røk jo Inger ut blant annet. Og mye annet skjedde som ikke har blitt diskutert her.. 🤔

Anonymkode: fc494...6ae

Jeg hørte på slutten av forrige episode at neste episode allerede lå ute på d-play, for de som ville se videre. 

Noen som vet hvor lenge det er igjen? Det har jo vart noen uker nå. 

Anonymkode: 110ba...209

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte på slutten av forrige episode at neste episode allerede lå ute på d-play, for de som ville se videre. 

Varer ut oktober. 😊

Anonymkode: 20c71...f22

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

24 episoder.

Anonymkode: b4e16...603

Skrevet

Har Ole veldig små hender? Eller er det tatoveringen hans som gjør at det ser sånn ut? Greier ikke slutte å stirre på hendene hans 😆

Anonymkode: b757e...692

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Ole veldig små hender? Eller er det tatoveringen hans som gjør at det ser sånn ut? Greier ikke slutte å stirre på hendene hans 😆

Har lagt merke til det samme.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, A4. skrev:

Har lagt merke til det samme.

Hva dere får med dere...

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva dere får med dere...

😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva målet med konseptet er. Vinner man noe? Og hvordan vinner man eventuelt. De får jo latterlig lite betalt for å gjøre sjuke ting på tv... Hvis motivasjonen for å delta kun er publisitet, så er intelligensen lavere enn først antatt.

Anonymkode: a0391...839

Skrevet

Ole har korte armer, ikke små hender... 

Anonymkode: 91869...386

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ole har korte armer, ikke små hender... 

Anonymkode: 91869...386

Han har også skeive litt bøyde fungerende som er vridd i feile vinkler, det er det jeg klarer å se på. 🤣 At hendene er små har jeg ikke fått med meg da...

Lurer på om han også har liten..... jeg mener små hansker?

Anonymkode: 07762...512

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har også skeive litt bøyde fungerende som er vridd i feile vinkler, det er det jeg klarer å se på. 🤣 At hendene er små har jeg ikke fått med meg da...

Lurer på om han også har liten..... jeg mener små hansker?

Fungerende = fingerledd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...