Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Adrian og Henrik er de kjekkeste guttene, synes jeg😍

Anonymkode: 932ce...1d0

Henrik kjekk??? Å kjære... 

Ole virker ustabil og usikker, men han er kjekkest, på en sånn badboyaktig måte som jeg i grunnen ikke liker.. Men jo, kjekk er han.. Mye penere ansikt enn Daniel. 

Anonymkode: 91869...386

• Liker 8
Skrevet
På 29.9.2018 den 20.06, Vinky skrev:

Jo altså, hun har nok opplevd sitt, men jeg har ikke glemt det utbruddet hennes.. Den siden er virkelig ikke grei. Ikke greit å gå så løs på andre uansett hvor vondt man har det/har hatt det.

Det alle har glemt var at det var Mariell som først gikk løs på Melina. Kritiserte henne for fillers og silikonpupper. Melina forsvarte seg på en umoden måte. 

Anonymkode: a37b0...c7f

• Liker 3
Skrevet

Synes Prins wannabe-Kjekkest-i-huset og Prinsesse all-eyes-on-my-boobs fortjener hverandre. Resten av gjengen fremstår jo som genier i forhold til disse... Jublet inni meg da begeret rant over for Adrian i dag, og krympet meg tilsvarende da han tryglet prinsessa om tilgivelse. Sukk.

Anonymkode: b0cff...4c9

• Liker 8
Skrevet

Sykt at dere kritiserer utseendet til deltakerne.. fy faen, så utrolig slemt. Hvor gamle er dere? Post et bilde av dere selv, så kan dere bli grilla litt tilbake?

Anonymkode: b7360...97b

• Liker 9
Skrevet

Ole er den kjekkeste gutten😍

Anonymkode: 4ad98...d5c

• Liker 9
Skrevet

Hva er greia med all denne hevnpulinga? Ekkel oppførsel spør du meg, og Svenske-Sandra blir med på det uten å stille spørsmål.

Ole minner meg om Kristian René i PH, er kjekk, men kler seg litt harry.

Jeg syns Adrian var morsom i begynnelsen, men han og Sandra er så intense i oppførsel at jeg bare irriterer meg hver gang de åpner kjeften nå. 🙄

• Liker 17
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ole er den kjekkeste gutten😍

Anonymkode: 4ad98...d5c

Enig, han blir kjekkere og kjekkere! 

• Liker 3
Skrevet

Irriterer meg at ikke Inger blir sendt hjem 😂 klarer ikke den jenta! Er tydelig at hun kun er med for å få Daniel

• Liker 11
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Adrian ligger med Sandra?! Oooooh the drama continues :) 

Anonymkode: f63b4...c9b

Og den kongekommentaren fra Rikke da: "Det er så jævlig mye trasspuling her" 😂

• Liker 23
Skrevet

Uttrykket "trasspuling" burde inn i den norske ordboka.

• Liker 15
Skrevet
8 timer siden, tuppa skrev:

Hva er greia med all denne hevnpulinga? Ekkel oppførsel spør du meg, og Svenske-Sandra blir med på det uten å stille spørsmål.

Ole minner meg om Kristian René i PH, er kjekk, men kler seg litt harry.

Jeg syns Adrian var morsom i begynnelsen, men han og Sandra er så intense i oppførsel at jeg bare irriterer meg hver gang de åpner kjeften nå. 🙄

Ja, jeg syns også at det er leit å se at hun helt vitende og frivillig lar seg bruke i andres hevnspill på den måten. 

Anonymkode: 78ed9...d33

• Liker 23
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg syns også at det er leit å se at hun helt vitende og frivillig lar seg bruke i andres hevnspill på den måten. 

Ja..ikke vanskelig å be hun når noen sier "skal vi pule?"

Anonymkode: 3179b...182

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor danser Melina toppløs?!😧 Eller, jeg skjønner jo hvorfor, hun vil ha oppmerksomhet... Men det strider jo totalt mot alle sosiale normer vi har!!! Det er bare så kleint

Anonymkode: d15c1...2ef

• Liker 18
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor danser Melina toppløs?!😧 Eller, jeg skjønner jo hvorfor, hun vil ha oppmerksomhet... Men det strider jo totalt mot alle sosiale normer vi har!!! Det er bare så kleint

Hun sier selv at det skyldes at hun ble så varm. Hun sitter ikke akuratt mye i ro, så kanskje ikke rart man blir varm da😂

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Assååå har jeg brukt mye penger på noe så vil jeg jo vise det frem :fnise:

Skrevet
På 3.10.2018 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Hun er andres dørmatte

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja..ikke vanskelig å be hun når noen sier "skal vi pule?"

Anonymkode: 3179b...182

Jeg har aldri sett en så villig dame før.

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun vil vise frem kjøpepuppene sine. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ALDRI opplevd noen som er så selvopptatt og selvhøytidelig som Daniel! Aldri!

Anonymkode: b8cd0...fe0

• Liker 34
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ALDRI opplevd noen som er så selvopptatt og selvhøytidelig som Daniel! Aldri!

Anonymkode: b8cd0...fe0

Han er utrolig klein å se på. Makan til sutre-putre har jeg aldri sett. Ikke har han selvinnsikt til å innse hans enorme dobbeltmoral heller...

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...