Vinky Skrevet 29. september 2018 #1241 Del Skrevet 29. september 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jesus er mye kjekkere enn Daniel. Daniel ser ut som en hundevalp i ansiktet med altfor lang overkropp. Melina er god som gull. Hun har gått igjennom mye tøft tidligere i livet som gjør henne ekte og reflektert. Daniel derimot... Som Helene sa: "Jeg tror han kan ha veldig godt av å ha noe tid for seg selv." Anonymkode: 56e59...586 God som gull? Hva begrunner du det med? Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle plutselig går fra å hate Melina til å digge henne? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1242 Del Skrevet 29. september 2018 7 minutter siden, Vinky skrev: God som gull? Hva begrunner du det med? Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle plutselig går fra å hate Melina til å digge henne? Ikke alle. Men jeg synes nok mer synd på henne enn før, etter å ha sett noen intervjuer med henne 😅 Anonymkode: b4e16...603 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 29. september 2018 #1243 Del Skrevet 29. september 2018 Hva er det egentlig navnet til han jesus fyren? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 29. september 2018 #1244 Del Skrevet 29. september 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle. Men jeg synes nok mer synd på henne enn før, etter å ha sett noen intervjuer med henne 😅 Anonymkode: b4e16...603 Jo altså, hun har nok opplevd sitt, men jeg har ikke glemt det utbruddet hennes.. Den siden er virkelig ikke grei. Ikke greit å gå så løs på andre uansett hvor vondt man har det/har hatt det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. september 2018 #1245 Del Skrevet 29. september 2018 17 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev: Hva er det egentlig navnet til han jesus fyren? 😂 Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1246 Del Skrevet 29. september 2018 JESUS RULER! Han er så absolutt den kjekkeste der inne nå Anonymkode: 0cc09...bd1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1247 Del Skrevet 29. september 2018 3 timer siden, Vinky skrev: God som gull? Hva begrunner du det med? Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle plutselig går fra å hate Melina til å digge henne? Jeg kan ikke snakke for alle andre, men jeg personlig har likt Melina helt fra starten av. Hun var ikke vanskelig å lese for min del. Anonymkode: 56e59...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1248 Del Skrevet 29. september 2018 2 timer siden, Vinky skrev: Jo altså, hun har nok opplevd sitt, men jeg har ikke glemt det utbruddet hennes.. Den siden er virkelig ikke grei. Ikke greit å gå så løs på andre uansett hvor vondt man har det/har hatt det. Så du har aldri gjort noe du har angret på? Anonymkode: 56e59...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 29. september 2018 #1249 Del Skrevet 29. september 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du har aldri gjort noe du har angret på? Anonymkode: 56e59...586 Ovenfor andre? Nei, jeg kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg aldri har skjeldt ut noen på den måten med sånne gloser. Kalle noen feit, bleik, stygg. Du er ikke en dritt osv. Det har jeg aldri gjort. Ikke greit. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1250 Del Skrevet 29. september 2018 Melina kunne spart seg for det ja, men synes egentlig ikke hun er så ille i forhold til de fleste jenter på hennes alder og ofte til å med damer som er dobbelt så gammel henne!!! som i det ene øyeblikket leker bestevenner og i neste øyeblikk baksnakkes det til det uendelige. Må understreke igjen at hun kunne spart seg for disse ordene forde, men synes hun samtidig har roet seg veldig utover episodene og jeg egentlig hadde forventet mer sånne episoder. Anonymkode: c09c9...09f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2018 #1251 Del Skrevet 29. september 2018 1 time siden, Vinky skrev: Ovenfor andre? Nei, jeg kan faktisk med hånden på hjertet si at jeg aldri har skjeldt ut noen på den måten med sånne gloser. Kalle noen feit, bleik, stygg. Du er ikke en dritt osv. Det har jeg aldri gjort. Ikke greit. Kunne du aldri tilgitt en person som hadde gjort det ovenfor deg heller? Anonymkode: 56e59...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 29. september 2018 #1252 Del Skrevet 29. september 2018 Nå var vel det utbruddet til Melina veldig fremprovosert av 2. Parten også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 29. september 2018 #1253 Del Skrevet 29. september 2018 På 29.9.2018 den 0.31, AnonymBruker skrev: Bra han Kristian røk. Synes han gjorde stemningen ukomfortabel - typen som tror ei jente flørter om hun er hyggelig. Ga meg litt creeps. Jeg er dum nok til å ha begynt å se på dette programmet, og har kommet i gang med det akkurat tidsnok til å få med meg denne Kristian. Hva. I. Helvete. Han må vel være selve definisjonen på ordet "cringe"? "Hø hø, ja jeg pleier å få damene, eller, som regel, det hender, kanskje av og til..." Og når han legger seg i senga og drar hun hyper-jenta ned og forteller at han liker henne ut av løse luften - "jeg likte Helene(?) før, men nå liker jeg deg". Hva faen? Selvinnsikt? Sosiale antenner? Tok de denne fyren med i programmet bare for å lage skikkelig pute-TV? Nei fy faen. Bra det ikke bare er jeg som har lagt merke til fyren. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 30. september 2018 #1254 Del Skrevet 30. september 2018 Vedr. Melina: det å lire ut av seg "du er feit, stygg og bleik bitch, du tror du er noe.," er IKKE ok, og det hører ikke hjemme noe sted. Personlig tror jeg ingen av mine venner og bekjente kunne sagt noe sånt til et annet menneske. Jeg reagerte også på Melina sin oppførsel ovenfor vedkommende på premierefesten, der hun uttrykker at hun "ikke henger med henne fordi hun har en viss standard". Når det er sagt, syns jeg også at hun har vist flere gode sider av seg selv i programmet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 30. september 2018 #1255 Del Skrevet 30. september 2018 Er det bare jeg som syns Inger er den stygge ulven mellom Inger og Henrik? Jeg syns det er tydelig at Inger vil ha Daniel, Henrik var bare en skulder å gråte på! Inger er rimelig frekk som skal sitte å sutre over hvordan Henrik har behandla henne, når hun er like ille selv!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1256 Del Skrevet 30. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Melina kunne spart seg for det ja, men synes egentlig ikke hun er så ille i forhold til de fleste jenter på hennes alder og ofte til å med damer som er dobbelt så gammel henne!!! som i det ene øyeblikket leker bestevenner og i neste øyeblikk baksnakkes det til det uendelige. Må understreke igjen at hun kunne spart seg for disse ordene forde, men synes hun samtidig har roet seg veldig utover episodene og jeg egentlig hadde forventet mer sånne episoder. Anonymkode: c09c9...09f Melina roet seg kraftig fordi sidekicken hennes forlot villaen. Anonymkode: 0d9d0...956 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 30. september 2018 #1257 Del Skrevet 30. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne du aldri tilgitt en person som hadde gjort det ovenfor deg heller? Anonymkode: 56e59...586 Jo, hvis personen jobbet med seg selv, istedenfor å fyre løs på andre på den måten så kunne jeg tilgitt. Hun hadde en ordbruk som ikke hører hjemme noen steder. Jeg kan være enig i de som sier hun er lett å lese. Jeg tror heller ikke det egentlig er noe vondt i henne, men at hun har det vondt til tider pga oppveksten. Det er allikevel ikke greit å skjelle ut noen med en slik ordbruk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1258 Del Skrevet 30. september 2018 Vet ikke om noen har skrevet det her før, men Jesus er jo faktisk en av de BI-guttene som var med i Charterfeber for noen år siden 😅 Anonymkode: 058bd...991 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 30. september 2018 #1259 Del Skrevet 30. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om noen har skrevet det her før, men Jesus er jo faktisk en av de BI-guttene som var med i Charterfeber for noen år siden 😅 Anonymkode: 058bd...991 Omg. Ham til venstre, ikke snat? Haha hadde aldei kjent han igjen😂 Litt annen stil han hadde på den tiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2018 #1260 Del Skrevet 30. september 2018 Bitchy refleksjoner incoming: Håper Inger ryker ut nå. Hun bidrar verken med humor eller underholdning. Greit nok at hun ikke vil ha sex eller gjøre noe som er for drøyt, det ville ikke jeg ha gjort heller, men hvorfor melde seg på et sånt realityshow da? Ellers så synes jeg det er så mange... uattraktive personer der. Om jeg skal være litt slem. Skjønner ikke hva gutta ser i utseendet til Melina.. det er noe med de digre leppene og puppene som gjør at hun ser fyldig ut selv om hun ikke er det. Og så minner hun meg litt om hun "octomom", hun i USA med alle de ungene som har operert seg for å ligne på Angelina Jolie.. lol. Den peneste av jentene der inne nå er Helene, etter min mening. Virker rimelig naturlig. Rikke er ikke så verst personlighetsmessig, men synes overhodet ikke hun er pen. Ser også ut som hun har fillers i leppene, noe som ikke gjør ansiktet hennes noen tjeneste.. Daniel er helt grei. Fin kropp, men hadde aldri snudd meg på gata. Null utstråling og veldig kjedelig ansikt. Jeg synes faktisk Henrik ikke er så verst utseendemessig. Sandra.. oh my god for et slitsomt menneske. Skriker hver gang hun snakker, virker hyper, og hvor mange ganger skal hun si "klin kokos"?? Men ellers koser jeg meg med galskapen Anonymkode: ba6ab...04f 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå