Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, waco skrev:

Hvordan hadde det tatt seg ut om fem av guttene kun konsentrerte seg om hun ene jenta? Og når de andre jentene reagerer på det så hadde guttene kalt henne sjalu?

Jeg skjønner meg ikke på kvinner. Hver gang kvinner får seksuell frihet så bruker dere den kun til at flere kvinner konsentrerer seg om en mann, det er akkurat som i dyreriket, - hvor hver flokk består av en hann og flere hunner.

Hadde dere jenter likt det, om fem av guttene bare ga den ene jenta oppmerksomhet? Synes dere sånt er gøy?

Det er urettferdig asså!

Anonymkode: 15752...0f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Rosewood skrev:

Ja Daniel, er det ikke irriterende når folk skal snakke fornuft til deg og bry seg om andre enn seg selv? 🙄🙄🙄 Inger var så saklig og snill da de tre satt og pratet, og Daniel slengte bare ut masse surt piss tilbake igjen.. for en liten drittunge.

Enig, han evner ikke å sette seg inn i andres situasjon

Anonymkode: c1325...bf6

• Liker 7
Skrevet
På 4.9.2018 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Jeg så på God Morgen Norge at moren til Melina syntes det var gøy å ha med datteren sin i programmet. Det var vel det med eplet og stammen i dette tilfellet.

Anonymkode: 31d23...c14

Sier litt om den mora

Skrevet
På 5.9.2018 den 11.56, Eugene Onegin skrev:

C.S Lewis hadde rett når han sa dette om folk i 1947, Men det gjelder like mye for folk i dag som tilbake i 1947.

«Vi er halvhjertede skapninger, som roter rundt med drikking og sex og selvhevdelse når vi blir tilbudt uendelig glede. Vi er som et uvitende barn som ønsker å fortsette å lage sølekaker i slummen, fordi det ikke kan forestille seg hva tilbudet om en ferie ved sjøen innebærer.» 

Du burde kanskje få med at dette er skrevet av en journalist i VG. Eller kanskje poenget var å framstå som reflektert og litt "smart" 🤔🙄

Anonymkode: c8bd4...25b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du burde kanskje få med at dette er skrevet av en journalist i VG. Eller kanskje poenget var å framstå som reflektert og litt "smart" 🤔🙄

Sitatet er fra 1947 av CS Lewis og gjengitt av en VG journalist. Det er ikke VG journalisten sitt sitat.

Og jeg tror ikke at du som ser på ex on the beach burde utale deg om andres inteligent nivå.

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En journalist i VG, ja 😂

Anonymkode: b4e16...603

• Liker 5
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daniel er jo ikke den kjekkeste. Det er Jo Henrik. Han har litt fin personlighet også.

Anonymkode: 91578...f53

Henrik virker koselig, men kjekk er han definitivt ikke. Bare jeg som synes han ligner på Beavis?

Bilderesultat for beavis

Anonymkode: 31d23...c14

• Liker 23
Skrevet

Syns hele denne tråden er et godt eksempel på hvorfor KG har så dårlig rykte. En stor del av innleggene handler om hvem som er penest eller har best kropp. Kan det være nødvendig å sitte her og diskutere hvem av deltakerne som er pene eller ikke?? Mange av debattantene i denne tråden er så overfladiske at de får deltakerne i EOTB til å fremstå som reneste Per Fugelli.

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Syns hele denne tråden er et godt eksempel på hvorfor KG har så dårlig rykte. En stor del av innleggene handler om hvem som er penest eller har best kropp. Kan det være nødvendig å sitte her og diskutere hvem av deltakerne som er pene eller ikke?? Mange av debattantene i denne tråden er så overfladiske at de får deltakerne i EOTB til å fremstå som reneste Per Fugelli.

Hahah forsåvidt enig, men hva annet er det å kommentere enn sex, drama og utsende. Inteligens er enkelt å diskutere her: den eksisterer kanskje hos et par av dem. 

Anonymkode: 2347b...42e

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for hets og svar til dette.

Edie, adm.

Skrevet

Jeg synes det er fascinerende hvordan inntrykk kan endre seg av folk. Ta feks Melina. Tenke umiddelbart at hun var en skikkelig dramaqueen det er best å holde seg unna, men faktisk så er jo hun den jenta der inne som er minst falsk, sier det hun mener og får ting ut av verden. 

Også Henrik som i starten sjokkerte med uttalelsene sine, og så innså man at han er litt mer seriøs og oppegående og faktisk er der inne for å skrive bok, men samtidig når jeg hører han lese fra boka og ser at han prøver å outsmarte de andre der inne, så virker det nesten som at han parodierer noe i retning av typen en svevete intelligent kubstnertype, men dessverre tror jeg også han er dønn seriøs, og da blir det bare komisk :ler:

Anonymkode: 110ba...209

• Liker 16
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er fascinerende hvordan inntrykk kan endre seg av folk. Ta feks Melina. Tenke umiddelbart at hun var en skikkelig dramaqueen det er best å holde seg unna, men faktisk så er jo hun den jenta der inne som er minst falsk, sier det hun mener og får ting ut av verden. 

Også Henrik som i starten sjokkerte med uttalelsene sine, og så innså man at han er litt mer seriøs og oppegående og faktisk er der inne for å skrive bok, men samtidig når jeg hører han lese fra boka og ser at han prøver å outsmarte de andre der inne, så virker det nesten som at han parodierer noe i retning av typen en svevete intelligent kubstnertype, men dessverre tror jeg også han er dønn seriøs, og da blir det bare komisk :ler:

Han er jo ikke så smart han heller. Melde seg på for å skrive bok liksom? Right.. oser av inteligens. Skikkelig bra bok. Kari pula Ola i rumpa mens Kåre var dritings og spydde. 

• Liker 6
Skrevet

Melina var vel mest «bitch» når hun ble provosert, og Marielle er veldig flink til å provosere... hun var ikke slik før Marielle kom inn. Og nå som Marielle har blitt venn med Melina, har Melina bare hatt en grunn etterpå til å bli sint. 

Så dere Adrian satt å puset på Melina igår?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han er jammen meg seriøs og oppegående som skriver bok om deltakelsen på Ex on the Beach. Hva er produsentene av programmet da? Guds gave til jorden?

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke så smart han heller. Melde seg på for å skrive bok liksom? Right.. oser av inteligens. Skikkelig bra bok. Kari pula Ola i rumpa mens Kåre var dritings og spydde. 

Mens han ser filosofisk ut i luften. "Dette er livet mitt." 

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En journalist i VG, ja 😂

Nei sitatet er ikke av en VG journalist, det er et CS Lewis sitat gjengitt av en VG journalist. Men det er jo ikke rart at folk som ser på dette møkka programmet ikke forstår det.

• Liker 4
Skrevet
13 timer siden, Rosewood skrev:

Ja Daniel, er det ikke irriterende når folk skal snakke fornuft til deg og bry seg om andre enn seg selv? 🙄🙄🙄 Inger var så saklig og snill da de tre satt og pratet, og Daniel slengte bare ut masse surt piss tilbake igjen.. for en liten drittunge.

Selvsagt syns han det er irriterende, for han vil jo ikke velge mellom de to. Han vil ha "tilgang" til begge. Han sa jo at han håpet de ville ta initiativ til trekant igjen.

Anonymkode: b8cd0...fe0

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, Eugene Onegin skrev:

Nei sitatet er ikke av en VG journalist, det er et CS Lewis sitat gjengitt av en VG journalist. Men det er jo ikke rart at folk som ser på dette møkka programmet ikke forstår det.

Du ser lattersmilyen min?

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt syns han det er irriterende, for han vil jo ikke velge mellom de to. Han vil ha "tilgang" til begge. Han sa jo at han håpet de ville ta initiativ til trekant igjen.

Anonymkode: b8cd0...fe0

Jeg vet.. Han er bare så... 😫😣😖😝 skikkelig tosk. Håper de to jentene bare dropper ham slik at han ikke har sjans hos noen av dem, lurer på hva han hadde gjort da. Krøpet til Mariell igjen? 😛 

Hver gang han åpner munnen blir jeg bare helt forundret. Fyren er virkelig tom og blottet for selvinnsikt.

• Liker 8
Skrevet

For en surrepikk Daniel er! Bytter på hvem han liker hver dag! Lavmål! Og jeg skjønner ikke hvorfor jentene finner seg i det 🤯

Anonymkode: b74d9...e15

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...