himmeloghav Skrevet 6. september 2018 #761 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) DIXI mener Tv Norge bidrar til overgrep https://www.tv2.no/a/10060788/ Endret 6. september 2018 av himmeloghav 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #762 Del Skrevet 6. september 2018 45 minutter siden, himmeloghav skrev: DIXI mener Tv Norge bidrar til overgrep https://www.tv2.no/a/10060788/ "Han følte seg aldri truet under innspilling, jentene hadde en spøkefull fremtoning, og han understreker at hendelsen var mellom personer som kjenner hverandre." Så da vet vi hva som gjelder. Det er greit hvis du bare er spøkefull og kjenner de som presser på. Anonymkode: b4e16...603 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #763 Del Skrevet 6. september 2018 8 timer siden, Jolene skrev: Må si jeg liker Jørgen. Han påpeker fakta. Jentene er sluts men ikke Daniel? Anonymkode: 8c014...f64 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #764 Del Skrevet 6. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jentene er sluts men ikke Daniel? Anonymkode: 8c014...f64 A key that can open many locks is called a master key, but a lock that can be opened by many keys is a shitty lock. Anonymkode: 29249...e79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #765 Del Skrevet 6. september 2018 18 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Unnskyld at jeg sier det, men jeg synes Jørgen har helt rett. Det er veldig slutty oppførsel å ligge rundt og kline med alle. Malins argument er "Vi lever ikke i 2007, men 2017" elns, og alle er veldig for at "alle må gjøre som de selv vil". Synes det blir feil at man bare skal styre rundt i det uendelige uten å forvente reaksjoner på det. Lever man et slikt liv så må man tåle at andre har andre meninger om det enn en selv. Man hører støtt at, "ikke døm meg og mine valg". De føler seg dømt, men sannheten er at de igjen dømmer andre for å være uenige med dem. Om ei jente legger ut på Facebook at hun hadde sex med typen igår, og jeg kommenterer at det er unødvendig å legge ut- så blir jeg sett på som dømmende. Og hun får ikke kritikk for å dømme meg igjen for det jeg mener. I samfunnet skal alt være så greit, flott og lov. Man skal gjøre slik man fuckings vil konstant, og er noen uenig så er argumentet: "Slutt og døm meg". Oppgitt🙃 Hvorfor er det kun jenter som skal få pes for å kline og ligge rundt? Hva med Henrik som har vært med både Ingrid og Rikke? Hva med Daniel som har hatt ALLE jentene dere inne? Anonymkode: 8c014...f64 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #766 Del Skrevet 6. september 2018 Men altså, nå var ikke Daniel der når Jørgen kalte jentene sluts. Godt mulig han hadde en formening om oppførselen til Daniel også, men kanskje ikke helt relevant å dra inn det når han satt på stranda med Malin og Adrian. Anonymkode: 110ba...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. september 2018 #767 Del Skrevet 6. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det kun jenter som skal få pes for å kline og ligge rundt? Hva med Henrik som har vært med både Ingrid og Rikke? Hva med Daniel som har hatt ALLE jentene dere inne? Anonymkode: 8c014...f64 Tenker det samme som jeg skrev uansett om det er snakk om gutter eller jenter. Ingen forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marie_82 Skrevet 6. september 2018 #768 Del Skrevet 6. september 2018 På 5.9.2018 den 0.29, Summ skrev: Det var ikke greit, skjønnet ikke hvorfor hun var slik, hva med Jørgen da? Hun begynner å slite snart hvis fler får inn exer... hun sa jo den dagen Jørgen kom inn; «ånei håpet det ble Malin sin». Altså det var det, hun hadde et ONS med han... og når hun kom inn, så sa hun at det ikke var noe idet heletatt mellom hun og Adrian, og nå sier hun noe annet, og folk husket det faktisk 😂 nei Marielle, du er dramaskaper... få henne ut Få henne ut fordi hun skaper drama? Jeg foreslår at du ser på Norge rundt i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. september 2018 #769 Del Skrevet 6. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jentene er sluts men ikke Daniel? Anonymkode: 8c014...f64 Daniel forteller jentene, - er den mest populære blant jentene der inne. Hva synes du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. september 2018 #770 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det kun jenter som skal få pes for å kline og ligge rundt? Hva med Henrik som har vært med både Ingrid og Rikke? Hva med Daniel som har hatt ALLE jentene dere inne? Anonymkode: 8c014...f64 Det er jentene der inne som liker Daniel best. Melina mente til og med at jørgen var sjalu på Daniel fordi han tok det opp. Ole ble superforvirret da sekskanten foregikk. Han kunne i sin villeste fantasi forestille seg at fem jenter gikk på en gutt! Hvorfor i allverden finner så mange jenter en gutt så attraktiv og de andre guttene som ikke får noen oppmerksomhet blåser kvinnene i. Jeg synes hele greia er superekkelt. Forresten likte ikke Rikke Henrik før Ingrid kom inn! Sånn er kvinner! Veldig vanskelig å stole på, - og alle sammen bare lyver, - rikke sier først at hun aldri skal ha sex med ole, men gjør det allikevel. Uberegnelige er kvinner. Helene sa hun ikke skjønte hvorfor Ingrid likte Daniel, - den første dagen hun kom inn. Senere ligger Helene med Daniel. Kaller dere kvinner troverdige i det hele tatt? Melina sier at toget har gått og deretter har hun sex. Skjønner dere nå hvorfor det bestandig har vært vanskelig å stole på kvinner? Når kvinner meg at de aldri skal ha sex med en fyr de senere har sex med, så forundrer det meg svært at kvinnene ikke en gang forstår sin manglende selvinnsikt? Det er vannvittig spør dere meg. Endret 6. september 2018 av waco 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #771 Del Skrevet 6. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: A key that can open many locks is called a master key, but a lock that can be opened by many keys is a shitty lock. Anonymkode: 29249...e79 En nøkkel som kan åpne mange låser er bare en skitten universalnøkkel. En nøkkel som kun kan åpne en skattekiste er en verdifull nøkkel. Anonymkode: 0786d...dfb 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #772 Del Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, waco skrev: Det er jentene der inne som liker Daniel best. Melina mente til og med at jørgen var sjalu på Daniel fordi han tok det opp. Ole ble superforvirret da sekskanten foregikk. Han kunne i sin villeste fantasi forestille seg at fem jenter gikk på en gutt! Hvorfor i allverden finner så mange jenter en gutt så attraktiv og de andre guttene som ikke får noen oppmerksomhet blåser kvinnene i. Jeg synes hele greia er superekkelt. Forresten likte ikke Rikke Henrik før Ingrid kom inn! Sånn er kviner! Veldig vanskelig å stole på, - og alle sammen bare lyver, - rikke sier først at hun aldri skal ha sex med ole, men gjør det allikevel. Uberegnelige er kvinner. Helene sa hun ikke skjønte hvorfor Ingrid likte Daniel, - den første dagen hun kom inn. Senere ligger Helene med Daniel. Kaller dere kvinner troverdige i det hele tatt? Melina sier at toget har gått og deretter har hun sex. Skjønner dere nå hvorfor det bestandig har vært vanskelig å stole på kvinner. Når kvinner meg at de aldri skal ha sex med en fyr de senere har sex med, så forundrer det meg svært at kvinnene ikke en gang forstår sin manglende selvinnsikt. Det er vannvittig spør dere meg. Herregud du og de kvinnehat greiene dine ass. Du trenger hjelp. Anonymkode: 0786d...dfb 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #773 Del Skrevet 6. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det kun jenter som skal få pes for å kline og ligge rundt? Hva med Henrik som har vært med både Ingrid og Rikke? Hva med Daniel som har hatt ALLE jentene dere inne? Anonymkode: 8c014...f64 Kanskje fordi man har tenkt at menn har større sexlyst enn kvinner, at kvinner er mer fornuftige fordi de kan bli gravide/eller miste evnen til å bli gravid på grunn av utsvevende sexliv. Anonymkode: a37b0...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #774 Del Skrevet 6. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud du og de kvinnehat greiene dine ass. Du trenger hjelp. Anonymkode: 0786d...dfb Tror nok desverre at det heller er de sexgale kvinnene der inne som trenger hjelp. Melina har the Kardashian som forbilder. Det sier jo sitt. Anonymkode: a37b0...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #775 Del Skrevet 6. september 2018 Daniel er jo ikke den kjekkeste. Det er Jo Henrik. Han har litt fin personlighet også. Anonymkode: 91578...f53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #776 Del Skrevet 6. september 2018 Henrik insinuerer at det er gruppepress involvert i gruppesexen, men Rikke avviser det. Ikke riktig å insinuere noe som ikke er sant. https://www.vgtv.no/video/163978/ex-on-the-beach-henrik-leser-hoeyt-fra-boken-sin Anonymkode: a37b0...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. september 2018 #777 Del Skrevet 6. september 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Henrik insinuerer at det er gruppepress involvert i gruppesexen, men Rikke avviser det. Ikke riktig å insinuere noe som ikke er sant. https://www.vgtv.no/video/163978/ex-on-the-beach-henrik-leser-hoeyt-fra-boken-sin Anonymkode: a37b0...c7f Hva skriver Henrik bok om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 6. september 2018 #778 Del Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jentene er sluts men ikke Daniel? Anonymkode: 8c014...f64 Alle ligger rundt, men det krever mer for en mann å få seg noe enn en dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #779 Del Skrevet 6. september 2018 Man så tydelig at Rikke bruker extensions ja😂 Anonymkode: d15c1...2ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 6. september 2018 #780 Del Skrevet 6. september 2018 Ja Daniel, er det ikke irriterende når folk skal snakke fornuft til deg og bry seg om andre enn seg selv? 🙄🙄🙄 Inger var så saklig og snill da de tre satt og pratet, og Daniel slengte bare ut masse surt piss tilbake igjen.. for en liten drittunge. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå