AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #741 Skrevet 5. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde jeg leste et intervju med Henrik på enten dagbladet/tv2/vg hvor han sa at han kunne aldri bli forelsket i noen av jentene fra programmet, for se hvordan de oppfører seg et eller annet++ og at han liker jenter med andre verdier enn dem? Og sa at første kvelden så gnei Melina seg på tissen og flashet puppene til han og at han forsto det kom til å bli ekstremt... Han nevner altså kjæresten sin i en sammenheng hvor han sier at han aldri ville blitt forelsket i en av de jentene + at de har helt andre verdier ? Da er han kanskje sammen med Melina for å selge boken da? Fant ikke link... Anonymkode: d15c1...2ef Det er jo ikke Henrik som er sammen med Melina, det er Adrian Anonymkode: 9d983...95c 12
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. september 2018 #742 Skrevet 5. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ok at folk har sine meninger om hva folk gjør på programmet, men å kalle jenter sluts i hytt og gevær er jo det samme som å si neger til noen med mørk hud. Det er kanskje ikke ment som noe vondt, men det bidrar til stigma og fordommer. Folk må få holde på som de vil, dette er mennesker over 20 år (noen godt over 20 år, nesten 30), og da er det for dumt å kalle folk sluts når det er et såpass negativt ladet ord. Bedre egnet er kanskje; "naiv" eller "fordummende"? Hva om feil person hører at "hun er så slut fordi sånn og sånn", og tenker "åja, siden hun er en slut så kan vel jeg gjøre noe med henne uansett fordi hun er jo en slut..." Skjønner du? Det å bagatellisere ordet bidrar kun til at ordet får mer støtte. Anbefaler alle som mener det er greit å slenge rundt seg ord som "slut", "hore" og "løs på tråden" å se denne! Anonymkode: 0d9d0...956 Jeg mener ikke heller at det er greit å si at jentene er sluts, selvom fakta er at de fleste jentene + Ole og Daniel utviser svært promiskuøs atferd. Jeg er ikke en direkte person in real life, og hadde virkelig aldri kalt en person noe så stygt. Likevel- sier jeg- synes jeg det er bra at noen reagerer på det de gjør. Ikke for å snakke stygt til dem, men for å faktisk få frem at oppførselen er problematisk og upassende.
waco Skrevet 5. september 2018 #743 Skrevet 5. september 2018 Hvordan hadde det tatt seg ut om fem av guttene kun konsentrerte seg om hun ene jenta? Og når de andre jentene reagerer på det så hadde guttene kalt henne sjalu? Jeg skjønner meg ikke på kvinner. Hver gang kvinner får seksuell frihet så bruker dere den kun til at flere kvinner konsentrerer seg om en mann, det er akkurat som i dyreriket, - hvor hver flokk består av en hann og flere hunner. Hadde dere jenter likt det, om fem av guttene bare ga den ene jenta oppmerksomhet? Synes dere sånt er gøy? 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #744 Skrevet 5. september 2018 Du kan virkelig ikke generalisere kvinner utfra deltakerne på ex on the beach waco! Anonymkode: b74d9...e15 27
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #745 Skrevet 5. september 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde jeg leste et intervju med Henrik på enten dagbladet/tv2/vg hvor han sa at han kunne aldri bli forelsket i noen av jentene fra programmet, for se hvordan de oppfører seg et eller annet++ og at han liker jenter med andre verdier enn dem? Og sa at første kvelden så gnei Melina seg på tissen og flashet puppene til han og at han forsto det kom til å bli ekstremt... Han nevner altså kjæresten sin i en sammenheng hvor han sier at han aldri ville blitt forelsket i en av de jentene + at de har helt andre verdier ? Da er han kanskje sammen med Melina for å selge boken da? Fant ikke link... Anonymkode: d15c1...2ef Det er ikke han som er sammen med Melinda. Anonymkode: b4e16...603 1
Rosewood Skrevet 5. september 2018 #746 Skrevet 5. september 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde folk fra Haugesund var så kristne og ordentlige, men disse frøknene i villaen er jo ikke akkurat Guds beste barn.. 🤔 Forøvrig elsker jeg Haugesund-dialekta. Anonymkode: a1583...a85 Du blander dem med sørlendinger. 😛 Endret 5. september 2018 av Rosewood 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #747 Skrevet 5. september 2018 8 minutter siden, waco skrev: Hvordan hadde det tatt seg ut om fem av guttene kun konsentrerte seg om hun ene jenta? Og når de andre jentene reagerer på det så hadde guttene kalt henne sjalu? Jeg skjønner meg ikke på kvinner. Hver gang kvinner får seksuell frihet så bruker dere den kun til at flere kvinner konsentrerer seg om en mann, det er akkurat som i dyreriket, - hvor hver flokk består av en hann og flere hunner. Hadde dere jenter likt det, om fem av guttene bare ga den ene jenta oppmerksomhet? Synes dere sånt er gøy? Hva er det du har opplevd siden du er så utrolig hissig i alle innleggene dine? Jeg bare spør. Dårlig barndom, eller har du opplevd utroskap? Er oppriktig nysgjerrig, så jeg prøver ikke å være slem. Men kanskje du kan få utløp for din aggresjon på andre måter. Var bare det jeg ville si. Anonymkode: a1583...a85 16
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #748 Skrevet 5. september 2018 2 minutter siden, Rosewood skrev: Du blander dem med sørlendinger. 😛 Neida, jeg har vært i Haugesund og områdene rundt jeg, minns at det var masse bedehus der. Veit dem har en del problemer med drugs, men nå også jenter med dårlige kristne verdier ser jeg. Anonymkode: a1583...a85 1
Summ Skrevet 5. september 2018 #749 Skrevet 5. september 2018 Synd at de spoiler at Adrian og Melina er et par. Det ville vært veldig spennende å ikke vite hvordan det gikk mellom han og Martine siden de liker hverandre så godt akkurat nå. Men vi vet jo utfallet... 6
LadyBlaBla Skrevet 6. september 2018 #750 Skrevet 6. september 2018 Jeg trodde det var helt innlysende at Melina og Adrian bare var et PR-stunt jeg, at det er derfor ingen snakker om det? Det kan da vel ikke være sant at de er et par? Det henger ikke på greip. Ingen av dem har bilder av den andre i some heller. 9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #751 Skrevet 6. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Der står at alle ungene sorang rundt å fopte analsex, analsex etter å ha sett lærern sin (Henrik) på tv. Altså, hvilke foreldre lar unger på barneskolenivå se ex on the beach? Bare jeg som synes det er helt sinnsykt? Anonymkode: f606e...139 Det er vel sikkert et par som har sett det på Internett og så har ordet spredt seg. Uavhengig om foreldre lar dem se det har jo elever stålkontroll på alt det rare lærerne deres gjør som ligger fullt tilgjengelig for alle. Minner også om at man bare trenger å trykke på en knapp for å «bekrefte at man er over 15 år» for å se det på Dplay. PC har elever tilgang på overalt, både på skole, hjemme og bibliotek. Elevene kan fint ha søkt det opp på skolen etter at en annen lærer har fleipet om det for eksempel. Blir teit å skylde på foreldrene. Da skjønner man egentlig ikke at man aldri har 100% kontroll over hva barna gjør på Internett. Anonymkode: 379c0...14f 3
Rosewood Skrevet 6. september 2018 #752 Skrevet 6. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Neida, jeg har vært i Haugesund og områdene rundt jeg, minns at det var masse bedehus der. Veit dem har en del problemer med drugs, men nå også jenter med dårlige kristne verdier ser jeg. Anonymkode: a1583...a85 Vel jeg er fra Haugesund 😛 Og vet at vi er ikke noe mer kristne enn de fleste andre steder i landet. Bedehus er det ja men det er det jo overalt? og ikke kan jeg huske å noensinne ha vært i et bedehus 😜 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #753 Skrevet 6. september 2018 8 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg mener ikke heller at det er greit å si at jentene er sluts, selvom fakta er at de fleste jentene + Ole og Daniel utviser svært promiskuøs atferd. Jeg er ikke en direkte person in real life, og hadde virkelig aldri kalt en person noe så stygt. Likevel- sier jeg- synes jeg det er bra at noen reagerer på det de gjør. Ikke for å snakke stygt til dem, men for å faktisk få frem at oppførselen er problematisk og upassende. Hva et det som er problematisk her så lenge alle involverte er frivillige? Anonymkode: 3ac79...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #754 Skrevet 6. september 2018 8 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg mener ikke heller at det er greit å si at jentene er sluts, selvom fakta er at de fleste jentene + Ole og Daniel utviser svært promiskuøs atferd. Jeg er ikke en direkte person in real life, og hadde virkelig aldri kalt en person noe så stygt. Likevel- sier jeg- synes jeg det er bra at noen reagerer på det de gjør. Ikke for å snakke stygt til dem, men for å faktisk få frem at oppførselen er problematisk og upassende. Jeg også syns det er bra at noen reagerer på situasjonen, for den er jo helt vill, men å rope ut "sluts" og "lett på tråden" er så stigmatiserende ovenfor en gruppe mennesker man strengt tatt ikke kjenner og i det hele tatt kvinner generelt. Det bidrar jo til at enda flere syns det er greit å bruke slikt språk om jenter. Det går på TV, hvor flere hundre tusen mennesker har tilgang til å se programmet. Hva tror du skjer når 14 år gamle Per ser på Ex on the beach, og ser at mennene kaller jentene der inne for sluts og lett på tråden. Det bidrar jo til at ordene aldri dør ut, fordi det blir konstant brukt i sammenhenger der det ikke bør bli brukt. Per tenker kanskje at det er greit å omtale jenter på den måten, for "de sier det jo på tv"... Jeg sier ikke at deltakerne er rollemodeller, men i denne situasjonen syns jeg å kalle jentene for "sluts" og "lett på tråden" kun bidrar til stigmatisering, og at ordene blir formidlet som helt greit når man skal kategorisere jenter. Anonymkode: 0d9d0...956 7
Jolene Skrevet 6. september 2018 #755 Skrevet 6. september 2018 Må si jeg liker Jørgen. Han påpeker fakta. 8
borifrankrike Skrevet 6. september 2018 #756 Skrevet 6. september 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Neida, jeg har vært i Haugesund og områdene rundt jeg, minns at det var masse bedehus der. Veit dem har en del problemer med drugs, men nå også jenter med dårlige kristne verdier ser jeg. Anonymkode: a1583...a85 Da jeg gikk på ungdomsskolen flyttet moren min til et sted like ved Haugesund.. Den nærmeste venninna mi der borte, var ei jente fra Haugesund som i en alder av 15 allerede hadde hatt mange one night stands og var stolt og åpen om det. Det ble mye festing der borte. Denne bedehuskulturen så jeg med andre ord fint lite til. 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 #757 Skrevet 6. september 2018 Gud så teit marielle var når hun nye kom inn. Adrian og hun har jo ikke hatt noe med hverandre å gjøre etter at de kom inn i huset. Anonymkode: b3810...be9 6
waco Skrevet 6. september 2018 #758 Skrevet 6. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg også syns det er bra at noen reagerer på situasjonen, for den er jo helt vill, men å rope ut "sluts" og "lett på tråden" er så stigmatiserende ovenfor en gruppe mennesker man strengt tatt ikke kjenner og i det hele tatt kvinner generelt. Det bidrar jo til at enda flere syns det er greit å bruke slikt språk om jenter. Det går på TV, hvor flere hundre tusen mennesker har tilgang til å se programmet. Hva tror du skjer når 14 år gamle Per ser på Ex on the beach, og ser at mennene kaller jentene der inne for sluts og lett på tråden. Det bidrar jo til at ordene aldri dør ut, fordi det blir konstant brukt i sammenhenger der det ikke bør bli brukt. Per tenker kanskje at det er greit å omtale jenter på den måten, for "de sier det jo på tv"... Jeg sier ikke at deltakerne er rollemodeller, men i denne situasjonen syns jeg å kalle jentene for "sluts" og "lett på tråden" kun bidrar til stigmatisering, og at ordene blir formidlet som helt greit når man skal kategorisere jenter. Anonymkode: 0d9d0...956 Men når Malin kaller Ole for en kødd, da bryr du deg ikke! Hva med unge jenter som ser på tv at forbildet deres kaller en gutt hun misliker for kødd? Fortell? Nå er jeg jammen spent og vil høre din versjon her! 3
waco Skrevet 6. september 2018 #759 Skrevet 6. september 2018 henrik leser opp et kapittel fra boka si. Produksjonen har grepet inn etter sekskanten og rikke sitter og gråter og holder rundt en fra produksjonen https://www.vgtv.no/video/163978/ex-on-the-beach-henrik-leser-hoeyt-fra-boken-sin
Summ Skrevet 6. september 2018 #760 Skrevet 6. september 2018 Hva gråt Rikke for? Hun hadde jo masse sex med Ole denne kvelden, men jeg har ikke engang sett de sammen etter den kvelden? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå