Gjest Mysticgirl Skrevet 5. september 2018 #721 Skrevet 5. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke helt hva dere ser i Adrian og Henrik. Når det kommer til utseende så er de en 2, maks 3'er. Når det kommer til personlighet så synes jeg de to er litt social awkward, litt sosialt kleine. For meg så virker de litt sånn sosialt surrehuer, "Hva skjer nåå lizm" og litt surrete og trege. Forstår ikke helt hvordan de to får så pene damer, fra øverste hylle. Jørgen og Ole virker rolige, jordnære og har litt vett i hodet. Når det kommer til utseende så er de begge på en 5'er. Fatter ikke hvorfor folk her inne sikler er de som er nederst i min liste Anonymkode: 97088...1b7 Det er ikke utseendet jeg tenker på men oppførselen og da er det de tre jeg liker best Hittil iallefall. Adrian virker så snill og omsorgsfull
Skilpadden Skrevet 5. september 2018 #722 Skrevet 5. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ser ikke helt hva dere ser i Adrian og Henrik. Når det kommer til utseende så er de en 2, maks 3'er. Når det kommer til personlighet så synes jeg de to er litt social awkward, litt sosialt kleine. For meg så virker de litt sånn sosialt surrehuer, "Hva skjer nåå lizm" og litt surrete og trege. Forstår ikke helt hvordan de to får så pene damer, fra øverste hylle. Jørgen og Ole virker rolige, jordnære og har litt vett i hodet. Når det kommer til utseende så er de begge på en 5'er. Fatter ikke hvorfor folk her inne sikler er de som er nederst i min liste Anonymkode: 97088...1b7 Hvor henter du tallene dine fra? 7
Meadow Skrevet 5. september 2018 #723 Skrevet 5. september 2018 (endret) Men er det liksom verre at jentene blir kalt sluts, enn at Daniel blir kalt fuckboy? Endret 5. september 2018 av Meadow Feil navn 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #724 Skrevet 5. september 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror vel det er derfor folk lurer på hvordan han har klart å være sammen med ei jente såpass lenge også da. Han ble ikke asshole over natta, tenker jeg? Hun må ha vært fryktelig naiv stakkars Anonymkode: 0d9d0...956 Hvorfor? Oppførte han seg dårlig mot henne? Anonymkode: b4e16...603
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #725 Skrevet 5. september 2018 1 time siden, Meadow skrev: Men er det liksom verre at jentene blir kalt sluts, enn at Henrik blir kalt fuckboy? "Slut" er en meget negativ betegnelse som ingen jenter vil bli sett på som og få menn/gutter vil ha, mens "fuckboy" tror jeg det er få menn/gutter som tar seg nær av å bli kalt. Det vil trolig alltid være verre for jenter å bli referert til som løse eller lett på tråden enn for menn. Dessverre. Anonymkode: 73c05...b07 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #726 Skrevet 5. september 2018 Hvorfor er det ingen som snakker om at Melina og Adrian er blitt et par? Anonymkode: b7360...97b 12
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #727 Skrevet 5. september 2018 Har det blitt slik i dag at unge kvinner synes det er stas å være lett på tråden? De damene det eier jo ingen skam overhodet! Anonymkode: a37b0...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #728 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke helt hva dere ser i Adrian og Henrik. Når det kommer til utseende så er de en 2, maks 3'er. Når det kommer til personlighet så synes jeg de to er litt social awkward, litt sosialt kleine. For meg så virker de litt sånn sosialt surrehuer, "Hva skjer nåå lizm" og litt surrete og trege. Forstår ikke helt hvordan de to får så pene damer, fra øverste hylle. Jørgen og Ole virker rolige, jordnære og har litt vett i hodet. Når det kommer til utseende så er de begge på en 5'er. Fatter ikke hvorfor folk her inne sikler er de som er nederst i min liste Anonymkode: 97088...1b7 Sosialt kleine? Enten er du sosialt klein selv, eller så forstår du ikke begrepet. Synes du bommer veldig her. Adrian og Henrik er helt klart blant de som skiller seg positivt ut i gruppa med både humor og intelligens. Anonymkode: bb964...d16 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #729 Skrevet 5. september 2018 Hva med Malin som slo Ole? Skal ikke det bli nevnt? Anonymkode: df34a...3b1 16
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #730 Skrevet 5. september 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: 😅 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/jPEBJn/ex-on-the-beach-henrik-kalt-inn-paa-teppet-til-sjefen Anonymkode: 66e43...1e6 Haha, jeg ler, dette er uheldig for han, helt klart 😄 De kommentarene hans om rimming og analsex må jeg si gjorde at jeg fikk avsmak for han i begynnelsen, men han har rettet opp det inntrykket nå for min del iallefall. I oppførsel er han jo veldig normal der inne i forhold til mange andre. Det er han og Adrian jeg liker best nå. Anonymkode: f3d6d...f4f 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #731 Skrevet 5. september 2018 Merkelig at Adrian og Melona har blitt kjærester i ettertid og vært sammen i snart 7 måneder! De ser jo ikke på hverandre inne i villaen en gang..? Ser at en del mixer Henrik og Daniel her. Det er Daniel som er "fuckboy", ikke Henrik. Jeg synes forøvrig Ole og Jørgen virker til å ha mest vett i hodet Adrian er bare barnslig og ufyselig i snakket. ("Det vakre trynet ditt" som han så fint sier til Martine) Anonymkode: 0a96f...cc6 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #732 Skrevet 5. september 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg ler, dette er uheldig for han, helt klart 😄 De kommentarene hans om rimming og analsex må jeg si gjorde at jeg fikk avsmak for han i begynnelsen, men han har rettet opp det inntrykket nå for min del iallefall. I oppførsel er han jo veldig normal der inne i forhold til mange andre. Det er han og Adrian jeg liker best nå. Anonymkode: f3d6d...f4f Barna løper rundt og roper "analsex" i gangene.. Anonymkode: e62ba...479 15
Meadow Skrevet 5. september 2018 #733 Skrevet 5. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med Malin som slo Ole? Skal ikke det bli nevnt? Anonymkode: df34a...3b1 Enig, ikke greit! 3
Jordbærkake34532 Skrevet 5. september 2018 #734 Skrevet 5. september 2018 Klarer heller ikke og se for meg Adrian og Melina😮 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #735 Skrevet 5. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 😅 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/jPEBJn/ex-on-the-beach-henrik-kalt-inn-paa-teppet-til-sjefen Anonymkode: 66e43...1e6 Der står at alle ungene sorang rundt å fopte analsex, analsex etter å ha sett lærern sin (Henrik) på tv. Altså, hvilke foreldre lar unger på barneskolenivå se ex on the beach? Bare jeg som synes det er helt sinnsykt? Anonymkode: f606e...139 29
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #736 Skrevet 5. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Der står at alle ungene sorang rundt å fopte analsex, analsex etter å ha sett lærern sin (Henrik) på tv. Altså, hvilke foreldre lar unger på barneskolenivå se ex on the beach? Bare jeg som synes det er helt sinnsykt? Anonymkode: f606e...139 ^Sprang rundt og ropte^ Anonymkode: f606e...139
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #737 Skrevet 5. september 2018 Jeg trodde folk fra Haugesund var så kristne og ordentlige, men disse frøknene i villaen er jo ikke akkurat Guds beste barn.. 🤔 Forøvrig elsker jeg Haugesund-dialekta. Anonymkode: a1583...a85 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. september 2018 #738 Skrevet 5. september 2018 (endret) Unnskyld at jeg sier det, men jeg synes Jørgen har helt rett. Det er veldig slutty oppførsel å ligge rundt og kline med alle. Malins argument er "Vi lever ikke i 2007, men 2017" elns, og alle er veldig for at "alle må gjøre som de selv vil". Synes det blir feil at man bare skal styre rundt i det uendelige uten å forvente reaksjoner på det. Lever man et slikt liv så må man tåle at andre har andre meninger om det enn en selv. Man hører støtt at, "ikke døm meg og mine valg". De føler seg dømt, men sannheten er at de igjen dømmer andre for å være uenige med dem. Om ei jente legger ut på Facebook at hun hadde sex med typen igår, og jeg kommenterer at det er unødvendig å legge ut- så blir jeg sett på som dømmende. Og hun får ikke kritikk for å dømme meg igjen for det jeg mener. I samfunnet skal alt være så greit, flott og lov. Man skal gjøre slik man fuckings vil konstant, og er noen uenig så er argumentet: "Slutt og døm meg". Oppgitt🙃 Endret 5. september 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #739 Skrevet 5. september 2018 4 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Unnskyld at jeg sier det, men jeg synes Jørgen har helt rett. Det er veldig slutty oppførsel å ligge rundt og kline med alle. Malins argument er "Vi lever ikke i 2007, men 2017" elns, og alle er veldig for at "alle må gjøre som de selv vil". Synes det blir feil at man bare skal styre rundt i det uendelige uten å forvente reaksjoner på det. Lever man et slikt liv så må man tåle at andre har andre meninger om det enn en selv. Helt ok at folk har sine meninger om hva folk gjør på programmet, men å kalle jenter sluts i hytt og gevær er jo det samme som å si neger til noen med mørk hud. Det er kanskje ikke ment som noe vondt, men det bidrar til stigma og fordommer. Folk må få holde på som de vil, dette er mennesker over 20 år (noen godt over 20 år, nesten 30), og da er det for dumt å kalle folk sluts når det er et såpass negativt ladet ord. Bedre egnet er kanskje; "naiv" eller "fordummende"? Hva om feil person hører at "hun er så slut fordi sånn og sånn", og tenker "åja, siden hun er en slut så kan vel jeg gjøre noe med henne uansett fordi hun er jo en slut..." Skjønner du? Det å bagatellisere ordet bidrar kun til at ordet får mer støtte. Anbefaler alle som mener det er greit å slenge rundt seg ord som "slut", "hore" og "løs på tråden" å se denne! Anonymkode: 0d9d0...956 10
AnonymBruker Skrevet 5. september 2018 #740 Skrevet 5. september 2018 Jeg trodde jeg leste et intervju med Henrik på enten dagbladet/tv2/vg hvor han sa at han kunne aldri bli forelsket i noen av jentene fra programmet, for se hvordan de oppfører seg et eller annet++ og at han liker jenter med andre verdier enn dem? Og sa at første kvelden så gnei Melina seg på tissen og flashet puppene til han og at han forsto det kom til å bli ekstremt... Han nevner altså kjæresten sin i en sammenheng hvor han sier at han aldri ville blitt forelsket i en av de jentene + at de har helt andre verdier ? Da er han kanskje sammen med Melina for å selge boken da? Fant ikke link... Anonymkode: d15c1...2ef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå