Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare kommentere det med "overgrep" selv om vi er forhåpentligvis ferdig med det. Poenget er ikke om Daniel opplevde dette som bra eller dårlig, så dere diskuterer feil ting. Poenget er at det sender feil signaler, til oss altså, seerne her hjemme. Ingen skal sitte og tro at det er ok å fortsette når noen sier nei. Vi kan jo også lett få flere slike episoder på TV, så det er veldig bra at folk sier fra offentlig at dette ikke er ok å vise.

Når det gjelder dette med "sluts"....hvem var det som hadde sex med 5-6 jenter? Ingen av jentene har hatt sex med så mange i serien, så det er Daniel som er slut her.

Og jeg syns Adrian er den mest behagelige personen så langt. Behagelig å se på, god utstråling og ikke noe drama.

Anonymkode: f3d6d...f4f

Og hvis denne situasjonen hadde vært motsatt (flere gutter som klenger voldsomt på EN jente) da ville TV-produksjonen mest sannsynlig ha grepet inn veldig kjapt, og det ville aldri ha gått så langt som det faktisk gjorde i denne situasjonen 

I tillegg ville episoden sannsynligvis ikke blitt vist frem som "underholdning" på TV heller... 

Anonymkode: f3099...c5d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis denne situasjonen hadde vært motsatt (flere gutter som klenger voldsomt på EN jente) da ville TV-produksjonen mest sannsynlig ha grepet inn veldig kjapt, og det ville aldri ha gått så langt som det faktisk gjorde i denne situasjonen 

I tillegg ville episoden sannsynligvis ikke blitt vist frem som "underholdning" på TV heller... 

Anonymkode: f3099...c5d

Der tar du feil mener jeg. Det er ingen forskjell på om det var flest guter eller jenter. De hadde vist det allikevel.
Hadde det vært det med 3-kant og Daniel, da vil jeg tro at de hadde steppet inn eller redigert det bort. Men gruppesexen, nei. For det har ingenting med kjønn, hore, løs, tvang eller overgrep å gjøre. Det var helt frivillig fra alles side. 

Anonymkode: 5766e...b31

• Liker 2
Skrevet

C.S Lewis hadde rett når han sa dette om folk i 1947, Men det gjelder like mye for folk i dag som tilbake i 1947.

«Vi er halvhjertede skapninger, som roter rundt med drikking og sex og selvhevdelse når vi blir tilbudt uendelig glede. Vi er som et uvitende barn som ønsker å fortsette å lage sølekaker i slummen, fordi det ikke kan forestille seg hva tilbudet om en ferie ved sjøen innebærer.» 

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvem av guttene liker dere best? Jeg synes Jørgen, Adrian og Henrik :)

Skrevet
2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hvem av guttene liker dere best? Jeg synes Jørgen, Adrian og Henrik :)

Enig. Jeg tenker at Jørgen, Adrian og Henrik, samt Inger, Rikke og Malin er personer jeg ikke hadde hatt noe imot å ha i omgangskretsen. Resten tror jeg nok jeg hadde skydd unna, da de drar med seg for mye drama. 

Anonymkode: 110ba...209

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Jeg tenker at Jørgen, Adrian og Henrik, samt Inger, Rikke og Malin er personer jeg ikke hadde hatt noe imot å ha i omgangskretsen. Resten tror jeg nok jeg hadde skydd unna, da de drar med seg for mye drama. 

Anonymkode: 110ba...209

Tror jeg ville likt Martine også 

Anonymkode: 30112...44a

Skrevet

Malin har jo ikke back bones i det hele tatt da, og det husker jeg fra tiden hun var med i Paradise Hotel også. Hun tør sjeldent å si hva hun egentlig mener, og oppleves (for meg) som ekstremt falsk og usikker. Hun vil få aksept og bli likt av alle, så hun tar mange forskjellige sider og meninger hele tiden. Det er slitsomt å se på. Jeg ville IKKE ønsket å ha henne i min vennegjeng, for personer som det er nesten verre enn Melina spør du meg. Virker som hun ikke har spesielt mye lojalitetsfølelse ovenfor vennene sine. Hun ER vel egentlig ganske snill, men er ekstremt lettpåvirkelig.. Det er jo også derfor hun vil at hun nye skal løpe etter dem, og ikke omvendt fordi hun blir såpass påvirket... Synd, for hun er jo egentlig ganske alright 

Anonymkode: 0d9d0...956

• Liker 7
Skrevet

Jeg fikk litt avsmak av Malin i denne episoden jeg... Greit nok at man skal ha drama i denne serien, men det var bare så ekstremt tydelig at Malin prøvde å lage kaos ut av ingenting. I tillegg får jeg følelsen av at Malin helst vil sitte i sentrum og observere hva alle andre gjør. 

Ellers likte jeg godt hun nye jenta som kom inn, Martine :) Virket som hun hadde bena plantet litt ekstra godt i bakken i forhold til de andre. 

Rikke føler jeg er litt lost in space 😄 "Æ føle at dette gikk over all støvleskaft. Vi æ ikke hora selv om vi gjorde æ´n handling". Litt sånn spåkone-aktig hun der 😛

Anonymkode: 0a96f...cc6

• Liker 9
Skrevet

Jeg liker ex on the beach bedre og bedre.

Spennende serie og vi får lære mye av hvordan kvinner og menn liker å oppføre seg. Det som er helt sikkert - er at kvinner sjeldent liker å innrømme hvordan de egentlig er.

At malin skjeller ut Ole, eller at melina forteller jørgen at han er sjalu for at fem jenter gikk på daniel, - vel da innrømmer hun da at en mann som har mange kvinner er populær! Så hvorfor skal de dagen derpå nekte på handlingene da!

Sluts som ikke selv skjønner at de er sluts!

En annen viktig forskjell vi lærer på ex on the beach er hvor mye mer respekt en mann har for en kvinne enn en kvinne for en mann. La meg forklare, - Henrik har lyst til å ligge med Inger, men fordi Henrik er en mann så venter han til hun sier det er greit.

Tenker dere at kvinner også tar nei for et nei slik en mann tar et nei for et nei? Aldri i historien gang har en kvinne tatt et nei for et nei. Sånn er bare ikke kvinner. Kvinner gjør hva de selv vil, - det er derfor menn med feminine trekk blir sett ned på. Å stole på en kvinne er som og stole på en unge.

Lærer dere kvinner av serien slik jeg lærer av serien? Hvorfor etter deres mening har kvinner generelt en forakt mot menn som er mindre populær enn henne selv? 

Etter min mening er Ole den mest rasjonelle der inne og den som endelig tør stå opp mot kvinnfolka.

Malin er etter min mening et dårlig menneske - hvorfor skal hun fortelle i plenum at jørgen mener at de er sluts? For å skjelle ut jørgen for å ha egen mening? Det hele ender med at jørgen gråer og blir lei seg, - men det gjør vel ingenting så lenge malin vant?

Hvorfor vil hun ikke heller innrømme at hun er ei lita tøyte som elsker å gjøre handlinger hun ikke vil vedkjenne seg selv?

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, waco skrev:

Jeg liker ex on the beach bedre og bedre.

Spennende serie og vi får lære mye av hvordan kvinner og menn liker å oppføre seg. Det som er helt sikkert - er at kvinner sjeldent liker å innrømme hvordan de egentlig er.

At malin skjeller ut Ole, eller at melina forteller jørgen at han er sjalu for at fem jenter gikk på daniel, - vel da innrømmer hun da at en mann som har mange kvinner er populær! Så hvorfor skal de dagen derpå nekte på handlingene da!

Sluts som ikke selv skjønner at de er sluts!

En annen viktig forskjell vi lærer på ex on the beach er hvor mye mer respekt en mann har for en kvinne enn en kvinne for en mann. La meg forklare, - Henrik har lyst til å ligge med Inger, men fordi Henrik er en mann så venter han til hun sier det er greit.

Tenker dere at kvinner også tar nei for et nei slik en mann tar et nei for et nei? Aldri i historien gang har en kvinne tatt et nei for et nei. Sånn er bare ikke kvinner. Kvinner gjør hva de selv vil, - det er derfor menn med feminine trekk blir sett ned på. Å stole på en kvinne er som og stole på en unge.

Lærer dere kvinner av serien slik jeg lærer av serien? Hvorfor etter deres mening har kvinner generelt en forakt mot menn som er mindre populær enn henne selv? 

Etter min mening er Ole den mest rasjonelle der inne og den som endelig tør stå opp mot kvinnfolka.

Malin er etter min mening et dårlig menneske - hvorfor skal hun fortelle i plenum at jørgen mener at de er sluts? For å skjelle ut jørgen for å ha egen mening? Det hele ender med at jørgen gråer og blir lei seg, - men det gjør vel ingenting så lenge malin vant?

Hvorfor vil hun ikke heller innrømme at hun er ei lita tøyte som elsker å gjøre handlinger hun ikke vil vedkjenne seg selv?

Han kalte jentene for horer... selvfølgelig fortjener de andre å vite at de blir baksnakket på den måten. Han valgte selv å si det. Han kunne tenkt seg litt om, å ordlagt seg annerledes...

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Summ skrev:

Han kalte jentene for horer... selvfølgelig fortjener de andre å vite at de blir baksnakket på den måten. Han valgte selv å si det. Han kunne tenkt seg litt om, å ordlagt seg annerledes...

Han sa aldri at de var horer. Han sa han syntes dem oppførte seg som sluts, etterpå ordla han seg annerledes og fortalte at han syntes de var lette på tråden.

Jeg liker best mennesker som sier hva de mener og ikke hva alle andre mener at de skal mene.

Jørgen er en stolt mann med gode verdier.

• Liker 7
Skrevet
På 3.9.2018 den 1.25, Minesveiper skrev:

Ellers reagerer jeg på at flere av mennene har gule og stygge tenner. Det går an å bare kjøpe tannkrem for eksempel som gjør at tennene ser litt finere ut i alle fall. 

Tenner, som det meste annet, kommer i forskjellige fargenyanser. Det er ikke slik at alle naturlig har kritt-hvite tenner så lenge de jevnlig pusser tennene og unngår røyk/snus/rødvin etc. Om du mente de tannkremene som reklamerer for hvitere tenner, så inneholder de slipestoffer som over tid sliper ned emaljen og fører til enda gulere tenner (som vil være det minste problemet ved nedslipt emalje). Det er generelt et overhysteri i forhold til hvor hvite tenner skal være i dagens samfunn, noe som har resultert i at unge mennesker med helt normal tannfarge gjentar blekeprosesser  jevnlig. Utfallet og risikoen dette gjør for pasienten vil vi først se om noen år, og i mellomtiden anbefaler jeg at voksne, oppegående mennesker, holder litt igjen på estetiske anbefalinger som først og fremst rammer de som fra før av svømmer i utseendepress. #thinkbeforeuspeek  

Anonymkode: dc749...685

• Liker 14
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig det er litt overraskende at Henrik føler seg så overlegen alle de andre. Et litterært prosjekt om Ex on the Beach gjør han ikke akkurat til noen Hemingway. Alle ser jo uansett hvor ekstremt det er, så hvem som egentlig er målgruppen til boken lurer nå jeg på. 

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 17
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes egentlig det er litt overraskende at Henrik føler seg så overlegen alle de andre. Et litterært prosjekt om Ex on the Beach gjør han ikke akkurat til noen Hemingway. Alle ser jo uansett hvor ekstremt det er, så hvem som egentlig er målgruppen til boken lurer nå jeg på. 

Tror nok Henrik uansett er den med mest mellom ørene der inne.

Anonymkode: b4e16...603

• Liker 11
Gjest BabyBlue
Skrevet
1 time siden, waco skrev:

Han sa aldri at de var horer. Han sa han syntes dem oppførte seg som sluts, etterpå ordla han seg annerledes og fortalte at han syntes de var lette på tråden.

Jeg liker best mennesker som sier hva de mener og ikke hva alle andre mener at de skal mene.

Jørgen er en stolt mann med gode verdier.

Det er et galehus med særdeles løsslupne kvinner og menn. Men det å la ordet "sluts" glippe var et feilgrep og er sikkert ikke noe han kan ta tilbake, for de jentene det gjelder VET at de ikke har en normal seksualmoral og tar det til seg. Jørgen er bare den eneste som synes det er frastøtende og ikke morsomt eller underholdende. Henrik ble vel og litt satt ut av gruppesexen, men han ser på det som inspirasjon til boken han skal bli rik av 🤣 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok Henrik uansett er den med mest mellom ørene der inne.

Anonymkode: b4e16...603

Det stemmer ikke med mitt inntrykk. Jeg synes uansett ikke det er så utpregede forskjeller mellom deltakerne, noen er litt mer drøye enn andre og noen er litt mer tilbaketrukket. Inger er nok den jeg har inntrykk av er mest jordnær så langt, men nå er det jo også en grunn til at hun har meldt seg på. Det kan hende at disse sidene undertrykkes av alt det drøye de andre finner på, slik som skjedde med Lloyd. 

Nå vet vi ikke hva som skjer der videre, men jeg synes det også er utidig av Henrik å si at han ikke ville ha forelsket seg i noen av jentene der inne når han er så opptatt av Inger på skjermen. Inger er jo tydelig på sine egne grenser, så jeg synes ikke noe om det hvis han bare er på henne fordi hun er det beste alternativet der inne og han vil få seg noe. 

• Liker 7
Skrevet
På 4.9.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva slags kvinne som har vært i et forhold med Daniel i 10 (?) år! 

En utrolig pen og grei jente. De ble sammen da de begge var ganske ung.  8 år tror jeg de var sammen. Hun er det i hvert fall ingen problemer med. Han derimot, drittsekk. 

Anonymkode: 05c8c...a66

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En utrolig pen og grei jente. De ble sammen da de begge var ganske ung.  8 år tror jeg de var sammen. Hun er det i hvert fall ingen problemer med. Han derimot, drittsekk. 

Anonymkode: 05c8c...a66

Tror vel det er derfor folk lurer på hvordan han har klart å være sammen med ei jente såpass lenge også da. Han ble ikke asshole over natta, tenker jeg? Hun må ha vært fryktelig naiv stakkars :(

Anonymkode: 0d9d0...956

• Liker 7
Skrevet

Ser ikke helt hva dere ser i Adrian og Henrik. Når det kommer til utseende så er de en 2, maks 3'er. Når det kommer til personlighet så synes jeg de to er litt social awkward, litt sosialt kleine. For meg så virker de litt sånn sosialt surrehuer, "Hva skjer nåå lizm" og litt surrete og trege. Forstår ikke helt hvordan de to får så pene damer, fra øverste hylle. 

Jørgen og Ole virker rolige, jordnære og har litt vett i hodet. Når det kommer til utseende så er de begge på en 5'er. 
Fatter ikke hvorfor folk her inne sikler er de som er nederst i min liste :P 

Anonymkode: 97088...1b7

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...