Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man se det på dplay?

Gikk det ikke på tv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, banana hammock skrev:

Må man se det på dplay?

Gikk det ikke på tv?

Glem det, ser at det går på FEM🙈

Skrevet
2 timer siden, HalldirV2 skrev:

Det er ikke det seksualiserte inneholdet alene som gjør dette til søppeltv, det er selve kombinasjonen av en mengde aspekter, blant annet selve konseptet i seg selv. 

Ja det er flere ting. Søppeltv med søppelfolk og søppelprodusenter. 

Anonymkode: a37b0...c7f

• Liker 1
Skrevet

Veldig rart tanke.. men lurer på om det stinker bæsj på villaen. Med tanke på fyllemage. De drikker jo hele tiden. 
Lurer på om de sliter med rumpe og mage etter å ha vært der inne. 

Anonymkode: 5766e...b31

• Liker 5
Skrevet

Har sansen for han Jørgen altså! 

Anonymkode: 110ba...209

• Liker 12
Skrevet

Random spørsmål, men tror dere de får vippeeextensions der eller? Melina hadde jo tydeligvis det da hun kom, og så var de borte, men nå har hun plutselige vipper igjen. Syns også det så ut som Marielle har fått extensions? 

Kanskje noen har bemerket det før, men har dere merket at Malin snakker om "sitt" ex, istedenfor sin ex? Hun har tydeligvis blitt påvirket av den svenske utgaven. 

Anonymkode: 78ed9...d33

• Liker 7
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sansen for han Jørgen altså! 

Fordi han har en gammeldags holdning til kvinners seksualitet?

Anonymkode: e1d9c...f6f

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi han har en gammeldags holdning til kvinners seksualitet?

Fordi han virker mer normal og jordnær enn flertallet. 

• Liker 21
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han virker mer normal og jordnær enn flertallet. 

Ok. 👍

• Liker 1
Skrevet

Føler Marielle er litt.. bitch. I starten syntes jeg synd på henne. Men nå så ser jeg klart og tydelig at hun egentlig er jævlig bitch og tåler ikke at andre er penere enn henne og tar ifra hun mennene. Som om at hun eier den hun måtte ønske, først Daniel og nå Adrian. Melina har jo roet seg nå, faktisk litt kjedelig synes jeg. 

Anonymkode: 5766e...b31

• Liker 28
Skrevet

Herregud Marielle 🙄 Det der var smålig! Med en gang hun nye forlater rommet så er det rett på å disse utseendet hennes. Også grille henne foran alle. Klassisk oppførsel fra en usikker jente som føler seg truet.

Også det Malin sa, «nei jeg og jentene har blitt enige om at det er HUN som må komme til OSS, hun må ta initiativet». Hvorfor i alle dager? De har jo hittil tatt i mot jentene og blitt kjent med dem, hvorfor skal ikke hun her få samme behandling?

• Liker 30
Skrevet
7 minutter siden, Rosewood skrev:

Også det Malin sa, «nei jeg og jentene har blitt enige om at det er HUN som må komme til OSS, hun må ta initiativet». Hvorfor i alle dager? De har jo hittil tatt i mot jentene og blitt kjent med dem, hvorfor skal ikke hun her få samme behandling?

Ja, veldig sært! Syns alltid de skal ta imot nye på en god måte, da den nye alltid er alene. 

Syns imidlertid det er litt ironisk at Melina var peacemakeren i denne episoden når det er hun som har laga helvete tidligere 😅

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, tuppa skrev:

Ja, veldig sært! Syns alltid de skal ta imot nye på en god måte, da den nye alltid er alene. 

Syns imidlertid det er litt ironisk at Melina var peacemakeren i denne episoden når det er hun som har laga helvete tidligere 😅

Haha ja, Melina ja 😂 Samlet hele gjengen og fikk dem til å snakke ut. Hva skjedde der? 😂

• Liker 9
Skrevet
46 minutter siden, Rosewood skrev:

Haha ja, Melina ja 😂 Samlet hele gjengen og fikk dem til å snakke ut. Hva skjedde der? 😂

Som sagt tidligere i tråden, så tror jeg Melina blir lett provosert, men takler ting på feil måte. Hvis man følger med på Marielle i konflikter hun er med på, så har det alltid vært henne som har provosert. Hun tenner bålet, kaster på bensin, og andre eksploderer. Hun tar alltid offerrollen! Som idag; «nå har det skjedd to ganger at folk koser med de jeg har vært på». Altså frøken, du har ikke brydd det om Adrian, du lå med en helt ukjent samme kvelden du kom inn, og nå vil du ha Adrian igjen? Eller nei, du vil ikke at andre skal ha han... Måten hun var på mot Martine var så sykt bitch.

også Ole da... hvem snakker slik til folk? Altså det lyser usikker psykopat av han lang vei. Slikt går ikke an! Vet faktisk ikke om det skal kalles sadist eller psykopat! Malin er sykt tøff som ikke tok seg nær av det der. Altså hvem klarer å høre på slikt, og fortsatt være rasjonell?? 

• Liker 7
Skrevet
23 minutter siden, Summ skrev:

Som sagt tidligere i tråden, så tror jeg Melina blir lett provosert, men takler ting på feil måte. Hvis man følger med på Marielle i konflikter hun er med på, så har det alltid vært henne som har provosert. Hun tenner bålet, kaster på bensin, og andre eksploderer. Hun tar alltid offerrollen! Som idag; «nå har det skjedd to ganger at folk koser med de jeg har vært på». Altså frøken, du har ikke brydd det om Adrian, du lå med en helt ukjent samme kvelden du kom inn, og nå vil du ha Adrian igjen? Eller nei, du vil ikke at andre skal ha han... Måten hun var på mot Martine var så sykt bitch.

også Ole da... hvem snakker slik til folk? Altså det lyser usikker psykopat av han lang vei. Slikt går ikke an! Vet faktisk ikke om det skal kalles sadist eller psykopat! Malin er sykt tøff som ikke tok seg nær av det der. Altså hvem klarer å høre på slikt, og fortsatt være rasjonell?? 

Ja det tenkte jeg og, hun har jo så vidt snakket med Adrian i det hele tatt, hun har vært helt på Daniel, og så plutselig nå skal hun markere territoriet sitt 🙄 Hun var skikkelig stygg. Pirket på absolutt alt hun sa og gjorde. Tragisk 😑

• Liker 2
Skrevet

«Asså Jørgen, vi er ikke slutty» 😂

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, Rosewood skrev:

Ja det tenkte jeg og, hun har jo så vidt snakket med Adrian i det hele tatt, hun har vært helt på Daniel, og så plutselig nå skal hun markere territoriet sitt 🙄 Hun var skikkelig stygg. Pirket på absolutt alt hun sa og gjorde. Tragisk 😑

Det var ikke greit, skjønnet ikke hvorfor hun var slik, hva med Jørgen da? Hun begynner å slite snart hvis fler får inn exer... hun sa jo den dagen Jørgen kom inn; «ånei håpet det ble Malin sin». Altså det var det, hun hadde et ONS med han... 

og når hun kom inn, så sa hun at det ikke var noe idet heletatt mellom hun og Adrian, og nå sier hun noe annet, og folk husket det faktisk 😂 nei Marielle, du er dramaskaper... få henne ut 

Skrevet

Jeg må bare kommentere det med "overgrep" selv om vi er forhåpentligvis ferdig med det. Poenget er ikke om Daniel opplevde dette som bra eller dårlig, så dere diskuterer feil ting. Poenget er at det sender feil signaler, til oss altså, seerne her hjemme. Ingen skal sitte og tro at det er ok å fortsette når noen sier nei. Vi kan jo også lett få flere slike episoder på TV, så det er veldig bra at folk sier fra offentlig at dette ikke er ok å vise.

Når det gjelder dette med "sluts"....hvem var det som hadde sex med 5-6 jenter? Ingen av jentene har hatt sex med så mange i serien, så det er Daniel som er slut her.

Og jeg syns Adrian er den mest behagelige personen så langt. Behagelig å se på, god utstråling og ikke noe drama.

Anonymkode: f3d6d...f4f

• Liker 4
Skrevet

Akkurat sett gjennom hele, har ikke ord. Vil gjerne si at jeg kastet bort 7 timer av livet mitt, men det var nå ganske underholdende 🙄😂

• Liker 5
Skrevet

Ryddet for ryktespredning, spekulasjoner og brukerdebatt.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...