Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spesielt mye. Mulig de suger litt, men mest tafsing og fnising. Skikelig gruppesex er det ikke i allefall.

Anonymkode: e62ba...479

Nå sa jo Rikke at når det var hennes tur så gikk hun siden hun hadde mensen? Er jo rimelig å tro at det var snakk om penetrering da

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nå sa jo Rikke at når det var hennes tur så gikk hun siden hun hadde mensen? Er jo rimelig å tro at det var snakk om penetrering da

Marielle? Rikke hadde jo sex med Ole

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skulle trodd programmet heter "Daniel on the Beach".. 

Anonymkode: ebfb2...982

Daniel og bobleplasten 

Anonymkode: 110ba...209

• Liker 7
Skrevet
40 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det var Marielle. 

Uansett er jeg temmelig lei av Daniel nå. I tillegg blir jeg helt overrasket over at 5/6 jenter hopper på han som om han var det kjøttstykket i butikken. Jeg tror jentene jager hverandre litt opp samtidig som de vet at de kun kan bli værende dersom de er crazy nok. Men for ikke få timer siden dette skjedde var jo både Melina, Helene og Marielle temmelig kjølige mot han. At det endrer seg så fort sier jo litt. 

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 10
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor Marielle gadd å tilgi Melina for de stygge tingene hun sa første eller andre dagen. Jeg hadde ALDRI tilgitt det. Hadde kalt henne en f..e også hadde jeg hengt henne ut på bloggen og i alle aviser som finnes :)

Melina er slem, ond og har sikkert en diagnose. Likevel er det ikke ok å mobbe folk. 

Anonymkode: a1583...a85

• Liker 9
Gjest boblebrist
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Daniel og bobleplasten 

Anonymkode: 110ba...209

HAH :ler:

Jeg får egentlig mer og mer sansen for Melina, mest fordi hun får meg til å le hele tiden.

Skrevet
1 minutt siden, boblebrist skrev:

HAH :ler:

Jeg får egentlig mer og mer sansen for Melina, mest fordi hun får meg til å le hele tiden.

Hvorfor? Hun er en ondskapsfull heks. Jeg ville ALDRI tilgitt henne. Never ever. 

• Liker 7
Gjest boblebrist
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Hun er en ondskapsfull heks. Jeg ville ALDRI tilgitt henne. Never ever. 

Jeg hadde heller ikke tilgitt henne hvis det var meg hun hadde kjeftet ned på den måten, hun oppførte seg helt manisk. Men det var ikke meg, og nå som hun stort sett er blid så synes jeg hun er underholdende. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, Summ skrev:

Marielle? Rikke hadde jo sex med Ole

Haha, mener selvsagt Marielle 😂

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor Marielle gadd å tilgi Melina for de stygge tingene hun sa første eller andre dagen. Jeg hadde ALDRI tilgitt det. Hadde kalt henne en f..e også hadde jeg hengt henne ut på bloggen og i alle aviser som finnes :)

Melina er slem, ond og har sikkert en diagnose. Likevel er det ikke ok å mobbe folk. 

Når man skal bo så tett oppå hverandre så har man nok ikke noe annet valg enn å tilgi... Det hadde nok stilt seg annerledes ute i det virkelige liv...

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Sirah skrev:

Når man skal bo så tett oppå hverandre så har man nok ikke noe annet valg enn å tilgi... Det hadde nok stilt seg annerledes ute i det virkelige liv...

Ja for dette er veldig ekte...

Anonymkode: d550c...fcb

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja for dette er veldig ekte...

Anonymkode: d550c...fcb

Hva har ekte med dette å gjøre?

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg skal være helt ærlig så hater jeg kvinner. Hvis det ikke var for kvinner, ville ikke sånne møkkaprogram blitt laget.

Anonymkode: e977e...3b1

• Liker 1
Skrevet

En haug lause damer samlet.

Anonymkode: 0e57f...e92

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om de får antibiotika-resistent gonoré? Eller AIDS? Eller livmorhalskreft? Litt kleint å dø av det lissom.. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta tv-kanalen. Alle damer er ikke slik. Vi Finnes vi normale og trofaste. Stor skam å lage tv underholdning av slikt. Kunne trodd de var 17 år gamle.

Anonymkode: 49e9a...ada

• Liker 2
Skrevet

"Jeg hadde mensen og så måtte jeg sånn bæsje". 

Jentene der inne er så elegante....👌🏼

Anonymkode: 66e43...1e6

• Liker 18
Skrevet

Man blir ikke så udelikate og fæle som de jentene der uten at de har sin historie å slite med. Flere har nok selvtillit som en ert, og muligens en diagnose. Når til og med den ene moren synes konseptet passet for datteren sier det vel egentlig alt om bakgrunnen. Jeg hadde blitt gjort arveløs. De er til fare for seg selv stakkars. 

Anonymkode: 9ca46...073

• Liker 8
Skrevet

Ja, det må være frustrerende for dydsmønstrene av guttebassene i huset 🙄

• Liker 26
Skrevet
5 minutter siden, vintage skrev:

Ja, det må være frustrerende for dydsmønstrene av guttebassene i huset 🙄

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 17e34...e80

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...