Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, en ting til: flere som reagerer på at det virker så skittent/rotete i villaen? Har de folk som vasker daglig, som på et hotell, eller ikke? Flyter på alle rommene, i stua er det skikkelig ukoselig med kjipe rottingmøbler og masse fettflekker på glassbordet, som om ingen rydder mellom hver fest.. Skjønner ikke at alle nye deltagerne er sånn "wow, det er det fineste stedet ever" når de kommer inn, usj :P 

Anonymkode: ba6ab...04f

• Liker 13
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Vinky skrev:

Omg. Ham til venstre, ikke snat? Haha hadde aldei kjent han igjen😂 Litt annen stil han hadde på den tiden.

Jepp, han til venstre

Endret av nutella
  • Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om noen har skrevet det her før, men Jesus er jo faktisk en av de BI-guttene som var med i Charterfeber for noen år siden 😅

64365232.jpg?imageId=64365232&panow=100&

Anonymkode: 058bd...991

Hahahha jeg kom inn hit for å spørre hvor jeg hadde sett han nye før. Hadde aldri gjettet at det var CHARTERFEBER 😆 

• Liker 3
Skrevet

Ser ut som Vegard har fått en mer voksen stil enn i Charterfeber. Det jeg synes er kleint er «Jeg er Vegard, 26 år, bor i Oslo, på Løkka» 

Gutten min, du er i fra Lillehammer - det er ikke noe flaut med det, selv om du verken ville innrømme det på Charterfeber eller EOTB.

Anonymkode: f9d72...b39

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som Vegard har fått en mer voksen stil enn i Charterfeber. Det jeg synes er kleint er «Jeg er Vegard, 26 år, bor i Oslo, på Løkka» 

Gutten min, du er i fra Lillehammer - det er ikke noe flaut med det, selv om du verken ville innrømme det på Charterfeber eller EOTB.

Hvorfor være flau over å være fra Lillehammer? Det er jo dødsfint der! 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bor han på Løkka, så bor han på Løkka. Ser ingen feilinfo i det?

Anonymkode: b4e16...603

• Liker 15
Skrevet

Han "innrømmer" det i dagens episode og virker ikke flau over det.

Anonymkode: 81aa2...0cb

• Liker 11
Skrevet

Å herregud, Vegard fra Charterfeber 🤣 BI guttene som de 4 ble kalt. Nå vet jeg hvor jeg har han fra. Lol

Anonymkode: d5953...089

• Liker 1
Skrevet
På 30.9.2018 den 0.26, AnonymBruker skrev:

Melina kunne spart seg for det ja, men synes egentlig ikke hun er så ille i forhold til de fleste jenter på hennes alder og ofte til å med damer som er dobbelt så gammel henne!!! som i det ene øyeblikket leker bestevenner og i neste øyeblikk baksnakkes det til det uendelige. Må understreke igjen at hun kunne spart seg for disse ordene forde, men synes hun samtidig har roet seg veldig utover episodene og jeg egentlig hadde forventet mer sånne episoder. 

Anonymkode: c09c9...09f

De fleste jenter på hennes alder? Det stemmer jo ikke i det hele tatt. Melina er tross alt 22 år.

Jeg synes egentlig det er bekymringsverdig at du er av den oppfatning at de fleste på hennes alder er enda verre enn henne. 

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når han bor i Oslo er det jo riktig å si at det er der han bor. Ja, kleint å si "på Løkka", men ellers ser jeg ikke hva hjemstedet hans Lillehammer har med saken å gjøre. 

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 8
Skrevet

Daniel svetter veldig mye om kveld virker det som. Når de viser kommentarene hans ansiktet glinser. Og Inger ?! Det virker som hun smører hele hode med oliven olje 😳 de må ihvertfall skifte putetrekk hver morgen 

Anonymkode: 26835...a26

• Liker 7
Skrevet

Adrian ligger med Sandra?! Oooooh the drama continues :) 

Anonymkode: f63b4...c9b

• Liker 2
Skrevet

Adrian ligger med Sandra?! Oooooh the drama continues :) 

Fint om du kunne lagt dette i en spoiler da ikke episoden er sendt på TV enda. 

Anonymkode: b11a8...c1a

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fint om du kunne lagt dette i en spoiler da ikke episoden er sendt på TV enda. 

Er blitt brukt i reklame,så regner med at det var greit

• Liker 2
Skrevet

sorry 🙈 tenkte jo ikke at det kunne være det.. gikk ut i fra at du har premium på Dplay og hadde sett episoden. 

Skrevet

Forstår ikke helt hva folk ser i Vegard. Forferdelig hår, skjegget er for vilt og skittent (ikke stylet på noen som helst måte) og ansiktet er en 2'er. 

Lurer på om jeg har en helt sær smak i menn. 

Anonymkode: 5766e...b31

• Liker 13
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt hva folk ser i Vegard. Forferdelig hår, skjegget er for vilt og skittent (ikke stylet på noen som helst måte) og ansiktet er en 2'er. 

Lurer på om jeg har en helt sær smak i menn. 

Whaat, han er så fin! 

Det er forresten så kleint at Daniel for xxx gang nevner han er den kjekkeste i villaen, når de aller fleste guttene der er finere😂 Hvertfall Vegard og Adrian

Anonymkode: d15c1...2ef

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Whaat, han er så fin! 

Det er forresten så kleint at Daniel for xxx gang nevner han er den kjekkeste i villaen, når de aller fleste guttene der er finere😂 Hvertfall Vegard og Adrian

Anonymkode: d15c1...2ef

Og Ole ❤️

Anonymkode: 0cc09...bd1

• Liker 17
Skrevet

Adrian og Henrik er de kjekkeste guttene, synes jeg😍

Anonymkode: 932ce...1d0

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Adrian og Henrik er de kjekkeste guttene, synes jeg😍

Anonymkode: 932ce...1d0

For meg er de begge 1'er :P 
Daniel og Ole er kjekkest. Daniel har en helt rævva personlighet, men om han bare står der og holder kjeft så er han kjekk. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...