Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener de har valgt ut et representativt utvalg? 

Anonymkode: 15752...0f9

Ja

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grusomt hvordan samfunnet har blitt. Glad jeg ikke har barn som må vokse opp med dette som underholdning på TV 🤮 Sett noen klipp, og det er jaggu nok. 

Anonymkode: de162...145

• Liker 3
Skrevet
På 30.8.2018 den 22.27, Grønncaps skrev:

Nei vet du hva! Kunne bare ha reist seg! Vet du hvor mye stigma det er når det kommer til voldtekt av menn? Kunne ikke reist seg og gått. Si det om en jente som blir forsøkt voldtatt. Hun kunne jo bare gått... tror ikke det flyr. 

Stor forskjell på menn og kvinner. Han sa jo selv at han ikke gikk fordi han likte å kysse dem. Kvinner holder ikke menn nede fysisk noe som menn kan gjøre fordi de er sterkere. Dette er ingen metoo situasjon. Han likte det og gjorde det for å imponere de andre gutta, særlig han nye gutten Ole som var så kjepphøy. Han ville booste sitt eget ego og sette Ole på plas. De bruker sex for å booste ego sitt flere av de. Det handler ikke bare om lyst. 

Anonymkode: a37b0...c7f

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt grusomt hvordan samfunnet har blitt. Glad jeg ikke har barn som må vokse opp med dette som underholdning på TV 🤮 Sett noen klipp, og det er jaggu nok. 

Anonymkode: de162...145

Foreldrene er opptatt med iphonen sin. Bryr seg ikke om hvs barna gjør. Facebook er mer interessant og jobben. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg lurer på hva foreldrene til disse deltakerne egentlig tenker om dem. 

Anonymkode: de5c5...9e1

• Liker 6
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene er opptatt med iphonen sin. Bryr seg ikke om hvs barna gjør. Facebook er mer interessant og jobben. 

Tull. Jeg er på alder med flere av deltagerne, og da vi var barn eksisterte ikke Facebook eller smarttelefoner. 

Anonymkode: 3ac79...8ba

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de har datet i 3 mnd, og han fant ut at hun ikke er god nok for han etter den episoden. Flott for hu ble kvitt han, men syns det er ekkelt at noen kan tenke sånn :nei: 

Anonymkode: d7503...662

For en fyr. Har ikke ord. Han kommer til å få seg en skikkelig overraskelse 🙈

1 time siden, Gud/Jesus skrev:

Disse jentene som er med på dette programmet gjenspeiler hvordan norske jenter er blitt.

Nei folk flest er heldigvis ikke sånn.

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hva foreldrene til disse deltakerne egentlig tenker om dem. 

Anonymkode: de5c5...9e1

Hvordan tror du de har blitt slik? 

Anonymkode: b4e16...603

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Hvordan vet du at det er et møkkaprogram? Da har du vel sett det selv da? Og hvorfor fortsette å se om det er et møkkaprogram???? For det må du jo ha gjort om du har fått med deg dette etter flere episoder?

Har bare sett noen klipp, og littegrann av det første programmet. Det var nok til å se at det er simpelt møkk. Bare intenst vulgære språkbruken sier sitt.
Det strutter av en djevelsk demoraliserende ungdomstrend som ikke ligner grisen, og kan ha/har ødeleggende effekt på satre sjeler, det skjønner den som vil.

Anonymkode: e977e...3b1

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har bare sett noen klipp, og littegrann av det første programmet. Det var nok til å se at det er simpelt møkk. Bare intenst vulgære språkbruken sier sitt.
Det strutter av en djevelsk demoraliserende ungdomstrend som ikke ligner grisen, og kan ha/har ødeleggende effekt på satre sjeler, det skjønner den som vil.

Og du som en sart sjel ble ødelagt?

• Liker 4
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, Gud/Jesus skrev:

Disse jentene som er med på dette programmet gjenspeiler hvordan norske jenter er blitt.

Jeg tror nok, heldigvis, at de fleste ikke er sånn i det heletatt. 

Skrevet
Akkurat nå, waco skrev:

Nå er jeg såpass voksen, at jeg klarer å ikke la meg påvirke sånn. Men jo, det er klart med på å grafse i stykker noe inni meg slike ting.
Det er andre ting som burde oppta mediene i dag i langt større grad, enn slik fordummende møkk. Hva man kan gjøre med mange problemer, sykdommer, overbefolkning, aldring osv
I stedet skusler man bort ressurser og fokus på fullstendig lavpannet dritt som dette. Det frustrerer meg dypt.

• Liker 3
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
4 minutter siden, waco skrev:

Jeg er følsom og sårbar, men dette programmet synes jeg bare er tragisk. Blir ikke påvirket en plass, synes bare synd på dem. Tenker de må ha hatt en vanskelig oppvekst. Enten eller, enten var den helt elendig, eller så bra at de ikke har peiling på hva det virkelige liv er.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg såpass voksen, at jeg klarer å ikke la meg påvirke sånn. Men jo, det er klart med på å grafse i stykker noe inni meg slike ting.
Det er andre ting som burde oppta mediene i dag i langt større grad, enn slik fordummende møkk. Hva man kan gjøre med mange problemer, sykdommer, overbefolkning, aldring osv
I stedet skusler man bort ressurser og fokus på fullstendig lavpannet dritt som dette. Det frustrerer meg dypt.

Programmet er et kjempe interessant sosial antropologisk studie i hvordan gruppedynamikken oppfører seg.

For eksempel fem kvinner går etter en gutt, - fantastisk! Jeg elsker programmet, - behøver vi flere bevis for kvinners evinnelige trang og behov etter å ligge med en gutt andre jenter også liker?

Man behøver vel ikke en gang å være en menneskehater for å like dette showet her.

Deltagernes manglende selvinnsikt er verdt et studie i seg selv! Rikke forakter Ole og forteller at hun aldri vil ha sex med han igjen, - så har hun sex den samme kvelden med han!

Jeg elsker jo dette her! Hvor gøyalt er ikke det å ta andre mennesker i selvbedrag? 

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg er følsom og sårbar, men dette programmet synes jeg bare er tragisk. Blir ikke påvirket en plass, synes bare synd på dem. Tenker de må ha hatt en vanskelig oppvekst. Enten eller, enten var den helt elendig, eller så bra at de ikke har peiling på hva det virkelige liv er.

Det pirrer hovmodigheten å se mennesker en selv forakter bli fornedret! Det kiler, - så gøy er det å se mennesker forderve seg selv.

Skrevet
1 minutt siden, waco skrev:

Hvor gøyalt er ikke det å ta andre mennesker i selvbedrag?

Okay, har som sagt ikke sett det nevneverdig. Men den måten du sier det på nå, har godt mulig et poeng ved seg. Vi trenger noe kritikkverdig for å få flere til å våkne og se menneskers dumskap tydeligere.
Dog har jeg en mistanke om at den verdivinklingen der ikke har fundament nok pr i dag til å unngå bli overkjørt av trendene. En gang i tiden kanskje.Forhåpentligvis.
Det er uansett viktig å si klart fra hva man mener om det, på den best mulige måten man evner tror jeg.  

Skrevet
På 29.8.2018 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Altså, what the actual fuck??

Jeg er dypt deprimert over det faktum at dette programmet er dødspopulært blant unge gutter og jenter. Det vi så i episode 5 var intet mindre enn et seksuelt overgrep, og  det blir ikke kommentert en gang? TV3 er åpenbart overhodet ikke sitt samfunnsansvar bevisst. 

Hva lærer dette programmet ungdommen?

Et par jenter har bestemt seg for at de skal ha trekant med én av mennene. De legger seg over ham. Han sier nei. De begynner å beføle kjønnsorganet hans, selv om han klart og tydelig fortsatt sier nei og tar bort hånden. Hånden hennes glir tilbake. De presser tungene sine inn i munnen hans. Han fortsetter med å si nei. I disse me too-tider gir hele sekvensen en sterk bismak. Hvordan hadde seerne reagert dersom rollene var omvendt? Dersom to store menn hadde lagt seg oppå en kvinne og bare ledd av henne mens hun sa klart og tydelig nei? Dersom de hadde fortsatt med å krafse på kjønnsorganet hennes? TV3 hadde ganske sikkert tatt affære. De hadde ganske sikkert kastet mennene ut av huset. Mange hadde ganske sikkert oppfordret jenta til å anmelde.

Vi forsøker å lære ungdommen vår å sette grenser for seg selv. At et nei betyr nei. Det de unge guttene på 16 som ser «Ex on the beach» lærer, er at nei ikke får liv til å bety nei dersom du er gutt. At du i stedet forventes å bli kåt, fordi kroppen din blir kåt, og at jentene ikke tar deg seriøst hvis du sier nei.

Anonymkode: 1b15b...5c6

Jeg er helt enig i dette!

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, FlyBabe skrev:

Jeg er helt enig i dette!

Programmet er veldig drøyt, men det var ikke overgrep. Han kunne gått når han ville. Og har vært sammen med flere av de før i tillegg. 

Anonymkode: 9ca46...073

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stor forskjell på menn og kvinner. Han sa jo selv at han ikke gikk fordi han likte å kysse dem. Kvinner holder ikke menn nede fysisk noe som menn kan gjøre fordi de er sterkere. Dette er ingen metoo situasjon. Han likte det og gjorde det for å imponere de andre gutta, særlig han nye gutten Ole som var så kjepphøy. Han ville booste sitt eget ego og sette Ole på plas. De bruker sex for å booste ego sitt flere av de. Det handler ikke bare om lyst. 

Ole var ikke kommet inn i huset da denne situasjonen oppstod. 

Nei, det handler ikke bare om lyst. Han kunne sikkert bare gått, men han er sikkert usikker hva andre gutter ville sagt om han om han gikk. Det er det stigmaet handler om. 

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Programmet er veldig drøyt, men det var ikke overgrep. Han kunne gått når han ville. Og har vært sammen med flere av de før i tillegg. 

Anonymkode: 9ca46...073

"Han kunne ha gått når han ville". Du er klar over at en person som blir voldtatt/misbrukt kan ha som forsvarsmekanisme å stivne fullstendig til og ikke klare å bevege seg? Man blir så redd at man fryser fremfor å rømme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...