AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #521 Skrevet 31. august 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man blir ikke så udelikate og fæle som de jentene der uten at de har sin historie å slite med. Flere har nok selvtillit som en ert, og muligens en diagnose. Når til og med den ene moren synes konseptet passet for datteren sier det vel egentlig alt om bakgrunnen. Jeg hadde blitt gjort arveløs. De er til fare for seg selv stakkars. Hvis det bare var det, men det er nok verre enn som så. Det er en trend i utviklingen. Påvirkining som følger det ene og så det andre. Sånn er menneskene, det samme skjedde i romerriket. Det som skjer, er at mennesker faller for jordiske fristelser og vender seg bort fra det Hellige. Jeg har ikke vært en kristen religiøs med overbevisning om noe spesielt sånn, men jeg ser mønsteret og hva som skjer. Jeg ser at utviklingen følger det kartet Bibelen fremstiller. Anonymkode: e977e...3b1 2
Ms.Sommerfugl Skrevet 31. august 2018 #522 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Jeg hadde mensen og så måtte jeg sånn bæsje". Jentene der inne er så elegante....👌🏼 Anonymkode: 66e43...1e6 Så man er elegant som jente hvis man ikke har mensen og ikke må bæsje? 22
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #523 Skrevet 31. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg skal være helt ærlig så hater jeg kvinner. Hvis det ikke var for kvinner, ville ikke sånne møkkaprogram blitt laget. Anonymkode: e977e...3b1 Og mannfolk hadde vært utryddet Anonymkode: a2f33...c9f 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #524 Skrevet 1. september 2018 47 minutter siden, Ms.Sommerfugl said: Så man er elegant som jente hvis man ikke har mensen og ikke må bæsje? Ikke vær ekkel, jenter bæsjer ikke! Anonymkode: f6910...ea6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #525 Skrevet 1. september 2018 Hallo angående han Daniel og dere som reagerer på #metoo osv! Det er jo folk som dere som ødelegger metoo , for å sammenligne en som smiler, blunker og sier til kamera at det var stas og sier til de andre deltakerne at det var digg så derfor gikk han ikke fra situasjonen , med et overgrep er jo helt høl i huet! Er det bare gutter som ikke tør å sjekke, som følte seg butthurt over metoo kampanjen, og som klaga på at nå ble jo hvertfall sjekking umulig siden de ikke bare kunne ta for seg, nå kommer inn å reagerer på hendelsen med Daniel for å prøve å få vekk metoo så de kan klå på jenter igjen? Er det virkelig så vanskeilg å forstå at uønsket og ønsket berøring er to helt forskjellige ting? Daniel ønsket jo dette og var helt med på dette, selvom ordet "nei" kom smilende ut av munnen hans. Med alt annet av kroppsspråk og kommunikasjon sa han ja, og det å kline med alle jentene og ta i mot blowjob med et smil er IKKE det samme kroppsspråket som en dansende fremmed dame, eller sovende full dame som var flørtende tidligere på kvelden. Anonymkode: d2deb...7e1 16
penny_ Skrevet 1. september 2018 #526 Skrevet 1. september 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk om de får antibiotika-resistent gonoré? Eller AIDS? Eller livmorhalskreft? Litt kleint å dø av det lissom.. Anonymkode: a1583...a85 De har nok blitt testet for det meste før de fikk være med. 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #527 Skrevet 1. september 2018 Skremmende at folk lar seg påvirke av dette. Kjenner en mann på 30+ som mistet interessen for daten siden han heller vil være som Daniel og dra 5 damer på en kveld Anonymkode: d7503...662 6
Sirah Skrevet 1. september 2018 #528 Skrevet 1. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det bare var det, men det er nok verre enn som så. Det er en trend i utviklingen. Påvirkining som følger det ene og så det andre. Sånn er menneskene, det samme skjedde i romerriket. Det som skjer, er at mennesker faller for jordiske fristelser og vender seg bort fra det Hellige. Jeg har ikke vært en kristen religiøs med overbevisning om noe spesielt sånn, men jeg ser mønsteret og hva som skjer. Jeg ser at utviklingen følger det kartet Bibelen fremstiller. Anonymkode: e977e...3b1 Av rein nysgjerrighet: Hva sier bibelen om dette? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skremmende at folk lar seg påvirke av dette. Kjenner en mann på 30+ som mistet interessen for daten siden han heller vil være som Daniel og dra 5 damer på en kveld Anonymkode: d7503...662 Det sier jo egentlig mer om denne mannen enn om Daniel og resten av deltagerne dessverre 🙈 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #529 Skrevet 1. september 2018 6 minutter siden, Sirah said: Av rein nysgjerrighet: Hva sier bibelen om dette? Det sier jo egentlig mer om denne mannen enn om Daniel og resten av deltagerne dessverre 🙈 Ja, de har datet i 3 mnd, og han fant ut at hun ikke er god nok for han etter den episoden. Flott for hu ble kvitt han, men syns det er ekkelt at noen kan tenke sånn Anonymkode: d7503...662 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. september 2018 #530 Skrevet 1. september 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg skal være helt ærlig så hater jeg kvinner. Hvis det ikke var for kvinner, ville ikke sånne møkkaprogram blitt laget. Anonymkode: e977e...3b1 Hvordan vet du at det er et møkkaprogram? Da har du vel sett det selv da? Og hvorfor fortsette å se om det er et møkkaprogram???? For det må du jo ha gjort om du har fått med deg dette etter flere episoder? 11 timer siden, AnonymBruker skrev: En haug lause damer samlet. Anonymkode: 0e57f...e92 Løse fordi de følger sine lyster? Dette har foregått i århundre, bare at man før måtte skjule det mer for ikke å fremst som horer for fordømmende folk . La kåtskapen flyte sier nå jeg
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #531 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, penny_ skrev: De har nok blitt testet for det meste før de fikk være med. Hjelper lite om de blir smittet inne i villaen og går rundt og har antibiotika-resistent gonoré og drypper heslig grønn gonoré-utflod overalt. Eller om de blir sterile pga kjønnssykdommer, evt dør av AIDS. Det kan skje nemlig. Anonymkode: a1583...a85 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #532 Skrevet 1. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hallo angående han Daniel og dere som reagerer på #metoo osv! Det er jo folk som dere som ødelegger metoo , for å sammenligne en som smiler, blunker og sier til kamera at det var stas og sier til de andre deltakerne at det var digg så derfor gikk han ikke fra situasjonen , med et overgrep er jo helt høl i huet! Er det bare gutter som ikke tør å sjekke, som følte seg butthurt over metoo kampanjen, og som klaga på at nå ble jo hvertfall sjekking umulig siden de ikke bare kunne ta for seg, nå kommer inn å reagerer på hendelsen med Daniel for å prøve å få vekk metoo så de kan klå på jenter igjen? Er det virkelig så vanskeilg å forstå at uønsket og ønsket berøring er to helt forskjellige ting? Daniel ønsket jo dette og var helt med på dette, selvom ordet "nei" kom smilende ut av munnen hans. Med alt annet av kroppsspråk og kommunikasjon sa han ja, og det å kline med alle jentene og ta i mot blowjob med et smil er IKKE det samme kroppsspråket som en dansende fremmed dame, eller sovende full dame som var flørtende tidligere på kvelden. Anonymkode: d2deb...7e1 Damene er f... Ikke bedre,skulle vært omvendt så hadde alle reagert. Hilsen dame. Anonymkode: 17e34...e80
Gud/Jesus Skrevet 1. september 2018 #533 Skrevet 1. september 2018 Disse jentene som er med på dette programmet gjenspeiler hvordan norske jenter er blitt. 3
Jordbæra Skrevet 1. september 2018 #534 Skrevet 1. september 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor Marielle gadd å tilgi Melina for de stygge tingene hun sa første eller andre dagen. Jeg hadde ALDRI tilgitt det. Hadde kalt henne en f..e også hadde jeg hengt henne ut på bloggen og i alle aviser som finnes Melina er slem, ond og har sikkert en diagnose. Likevel er det ikke ok å mobbe folk. Anonymkode: a1583...a85 Jeg syns i hvert fall at det er vanvittig slitsomt å gå å hate enkelte.
Jordbæra Skrevet 1. september 2018 #535 Skrevet 1. september 2018 11 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Så man er elegant som jente hvis man ikke har mensen og ikke må bæsje? Syns det er gøy at man kan være så uhøytidelig og null filter på sånne ting. 😄 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #536 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, Gud/Jesus skrev: Disse jentene som er med på dette programmet gjenspeiler hvordan norske jenter er blitt. Du mener de har valgt ut et representativt utvalg? Anonymkode: 15752...0f9 9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #537 Skrevet 1. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelper lite om de blir smittet inne i villaen og går rundt og har antibiotika-resistent gonoré og drypper heslig grønn gonoré-utflod overalt. Eller om de blir sterile pga kjønnssykdommer, evt dør av AIDS. Det kan skje nemlig. Anonymkode: a1583...a85 Hva med graviditet? De bruker neppe kondom og p piller er ikke sikker prevensjon og beskytter ikke mot kjønnssykdommer. De blir nok en belastning innen helsevesenet med aborter og kjønnssykdommer. Snakk om å behandle kroppen sin som søppel! Anonymkode: a37b0...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #538 Skrevet 1. september 2018 11 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Så man er elegant som jente hvis man ikke har mensen og ikke må bæsje? Poenget er vel at man holder enkelte ting for seg selv dersom man har et snev av sosial intelligens. Liker ærlige mennesker, men alt trenger man da ikke å vite. Man sier f.eks ikke; "Unnskyld at jeg kom litt sent til bords, jeg måtte bare på do og fjerne en stor buse". Man er ikke uærlig eller prippen dersom man ikke forteller alt. Anonymkode: 66e43...1e6 9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #539 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener de har valgt ut et representativt utvalg? Anonymkode: 15752...0f9 Norge er på klamydiatoppen. Mennene er like mye horer som damene, men så har jo kvinner mer ansvar fordi de kan bli gravide eller miste evnen til å bli gravid. Snakk om å behandle kroppen sin som søppel! Anonymkode: a37b0...c7f 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #540 Skrevet 1. september 2018 Må man diskutere alt som KAN skje og hvor dumme enkelte her mener at de er? Kan vi ikke holde oss til å diskutere programmet? Så kan dere andre opprette en egen tråd om slike TV serier og alt det negative rundt det! Anonymkode: f23f2...ee2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå