Gjest Valhalla Skrevet 11. mars 2005 #41 Skrevet 11. mars 2005 Selv dette stenansiktet fikk nesten en tåre i øyet, men så hentet jeg meg inn når jeg sa til meg selv at det tross alt bare er idol.
Tusseline Skrevet 12. mars 2005 #42 Skrevet 12. mars 2005 David var skrekkelig dårlig ja, og at han ikke havnet i sofaen engang undrer meg. Malin har heller aldri vært min favoritt, synes ikke hun synger særlig bra. Liker faktisk Tone jeg, også Jorun da. Og skjønnasen Ali.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #43 Skrevet 12. mars 2005 Andrea skulle ikke ha gått ut i kveld (Nå har ikke jeg fulgt noe særlig med i idol da..) Christian ga meg ingenting' date=' Erik er j**** irriterende med de vibrerende neseborene og oppsperrede øynene og jeg skjønner ikke hvorfor så mange liker David.[/quote'] Endelig en dame etter mitt hjerte, dette er som jeg skulle sagt det selv. Jeg fatter ikke at ikke Erik tar seg en titt på skjermen for å se opptakene av seg selv, han ser hjo pinlig latterlig ut...... Her var det sorg da Andrea gikk ut, Prinsessen og kjæresten hennes hadde håpet å bli kvitt David i dag......... Jeg syns ikke Cindy sang så bra heller, selvom hun helt klart har potensiale. Mari var ikke god, selvom hun også kan bedre. Eva og Mallin klarte seg greit, men burde smile mer....... Jorunn var som vanlig oppskrytt og ille.
Gjest Catwoman Skrevet 12. mars 2005 #44 Skrevet 12. mars 2005 Andrea skulle ikke gått ut Det var så trist at jeg nesten satt i sofaen og gråt sammen med henne. Først gang jeg har blitt så trst over at en idol deltaker har røket tror jeg. Dessuten syns jeg hun sang veldig bra i går, når det i tillegg er en sang jeg ikke kan fordra, syns hun sang den bedre enn Maria Mena Alejandro - som vanlig bra i går, men litt feil sang til han kanskje? Eva- var bedre sist gang. Men flink er hun Cindy- syns jeg ikke var noe spesielt imponerende i går, heller ikke Christian i forhold til sist ( men han er utrolig sjarmerende da) Malin og Tone var sånn greie nok. Erik var veldig bra i går, og også Jorun David fikset ikke helt sangen han hadde valgt, og Mari er ikke god nok vokalmessig syns jeg, men hun er en veldig tøff jente, som jeg nesten skulle ønske sang bedre. sånn da fikk jeg ramset opp alle.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2005 #45 Skrevet 12. mars 2005 Syns David var dårlig i kveld. Han kan jo ikke synge - skjønner ikke hvorfor han ble hentet inn i konkurransen igjen. Ellers syns jeg nivået var ganske lavt i går.
Gjest Lilleulv Skrevet 12. mars 2005 #46 Skrevet 12. mars 2005 Ellers syns jeg nivået var ganske lavt i går. Det der er jeg overrasket over at folk sier. Jeg synes tvert i mot, at nivået er veldig høyt i år. Alle er flinke liksom (uten om et par stk). man har ingen sandra som sjarmerer seg videre uten å kunne synge, man har ingen kjartan osv. Det er ganske mange fra i år som er mye flinkere enn kjartan synes jeg. Både Cindy, Eva, Jorun, Tone og Malin synes jeg synger veldig bra (selv om Malin ikke gjorde det så bra i går...)
sirka Skrevet 12. mars 2005 #47 Skrevet 12. mars 2005 Jorunn var som vanlig oppskrytt og ille. På hvilket grunnlag kan du komme med en slik påstand? Synes hun imponerer med dynamikken i sangen, ikke bare trykke på hele tiden. Dessuten har hun riktig mikrofonteknikk.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2005 #48 Skrevet 12. mars 2005 Det der er jeg overrasket over at folk sier. Jeg synes tvert i mot, at nivået er veldig høyt i år. Alle er flinke liksom (uten om et par stk). man har ingen sandra som sjarmerer seg videre uten å kunne synge, man har ingen kjartan osv. Det er ganske mange fra i år som er mye flinkere enn kjartan synes jeg. Både Cindy, Eva, Jorun, Tone og Malin synes jeg synger veldig bra (selv om Malin ikke gjorde det så bra i går...) Ja, jeg snakker om i Går ikke i År. Jeg har også vært veldig imponert over deltagerne i år men i går syns jeg som sagt at de ikke var så veldig bra.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #49 Skrevet 12. mars 2005 På hvilket grunnlag kan du komme med en slik påstand? Synes hun imponerer med dynamikken i sangen, ikke bare trykke på hele tiden. Dessuten har hun riktig mikrofonteknikk. Jeg mener også at hun er oppskrytt og ikke noe særlig å høre på. Det er min mening uansett hvor "faglig riktig" hun gjør ting; hvis jeg ikke synes det er fint å høre på, så liker jeg det ikke! Sånn er det med Malin også, hun vet sikkert hva hun gjør, men jeg liker ikke stemmen hennes.
sirka Skrevet 12. mars 2005 #50 Skrevet 12. mars 2005 Jeg mener også at hun er oppskrytt og ikke noe særlig å høre på. Det er min mening uansett hvor "faglig riktig" hun gjør ting; hvis jeg ikke synes det er fint å høre på, så liker jeg det ikke! Sånn er det med Malin også, hun vet sikkert hva hun gjør, men jeg liker ikke stemmen hennes. Ja, det er jo en ærlig sak. Jorun er ikke min favoritt heller, men jeg kan ikke si at hun er dårlig. (Christian f.eks. er direkte dårlig).
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #51 Skrevet 12. mars 2005 Jeg skjønner ikke at David ikke ryker jeg!!! Ikke kom han i stolen heller... Fatter ikkeno!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #52 Skrevet 12. mars 2005 Synd at Andrea røk ut! Ikke verdens mest overbevisende stemme, men sjarm i massevis. Jada, jeg gråt en tåre eller tre... Ja, og jeg skjønner godt at de andre gråt... DEN solstråla, var sikkert hærlig å omgåes henne. Ei man faller fort for
Angelica Skrevet 12. mars 2005 #53 Skrevet 12. mars 2005 Kjempedumt at Andrea røk ut, jeg ville se MER av henne. Skal være enig i at hun ikke har vært helt topp de siste to gangene, men jeg er sikker på at hun har mye å by på. Sang bl.a. "Black Velvet" veldig bra! Var flere som var mye dårligere synes jeg, spesielt DAVID, Malin, Mari og Christian. Hadde egentlig ikke sansen for Cindy, men jeg fikk faktisk frysninger av stemmen hennes i går. Men Jorun er fortsatt min favoritt!
Væren Skrevet 12. mars 2005 #54 Skrevet 12. mars 2005 Jeg hadde trodd at David eller Malin kom til å ryke i går! Andrea har riktignok gjort det bedre, men hun presterte bedre enn at hun fortjente å gå ut! Vondt i halsen og alt! Fikk ikke sett resultatsendingen i går, så jeg har nettopp sett reprisen og tørket en tåre og tre... Hun er jo bare en solstråle, den jenta!!! For en skjønn utstråling!!! David har tydeligvis en stor fanskare pga. imagen sin, det hørtes på buingen i salen da dommerne gav sin tilbakemelding... Han ser ut til å være en god, herlig og sjarmerende gutt, men har ikke egentlig noen enestående stemme! Ellers er det jevnt over et høyt nivå i år, og kjekt å følge med!
fiesta Skrevet 12. mars 2005 #55 Skrevet 12. mars 2005 Jeg syntes Chrisian er den mest sjarmerende av guttene som er med i idol i år. Hadde kanskje ikke dagen i går. David derimot, er overhodet ikke sjarmerende. Ikke er han flink til å synge heller. Han burde gått ut for lenge siden. Har ikke helt sansen for Eva heller. Hun har en fin stemme, men er ikke noe popidol. Ali håper jeg heller ikke vinner. Han er heller ikke noe popidol. Men Cindy sang bra i går. Og Jorun er fremdeles favoritten min.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #56 Skrevet 12. mars 2005 Ble litt skuffa i går jeg...hadde venta mye bedre prestasjoner - ettersom det var så bra forrige fredag. Mange sang surt og hadde valgt feil låter - i mine ører var det bare Cindy, Erik og Jorun som gjorde en god fremførelse i går. Liker egentlig ikke Jorun, men i går sang hun bra - Cindy har en flott stemme syns jeg, men hun opptrer litt merkelig foran kamera, syns jeg...litt kunstig? Erik er utrolig flink - men jeg tror nok ikke at sms-bertene stemmer på han framfor Christian, f.eks, så han kommer nok ikke så langt er jeg redd... Mari er den aller, aller dårligste syns jeg - sammen med Eva, David og Christian. Tone er ei nydelig jente, men sangstemmen hennes imponerer ikke. Ali har en fin stemme, men jeg syns ikke så veldig om han av en eller annen grunn... Andrea er ei søt jente, men hun har heller ingen stemme eller fremførelse som imponerer meg. Helt greit at hun gikk ut, selvom jeg faktisk syns at både Mari og David skulle røket først. K
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #57 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes faktisk David klarer seg bra jeg. Han bommer aldri på en tone, i motsetning til noen av de andre. Andrea har bommet i flere sanger og Mari bommer hver gang. Jeg orker heller ikke den utrolig barnslige stemmen til Malin. Hun høres jo ut som en 10-åring. Ali er den eneste gutten som har ordentlig potensiale der. Jorun er helt suveren, hun har kraftig stemme, bommer aldri på tonen og kan kontrollerer stemmen. Utrolig at hun kan synge så bra uten å ha gått til pedagog. Tone klarte seg for en gangs skyld godt synes jeg. Hittil har jeg ment at hun bare har kommet videre på sjarm, for hun har strengt tatt ikke verdens beste stemme. Hun som sang Sondre Lerche klarte seg som vanlig bra og jeg synes dommerne var unødvendig harde med henne denne gangen. Cindy har en urolig stemmekontroll på de høye tonene, ellers er det famlende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå