Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Får ikke med meg Idol på tv'n i kveld så er det noen som kan holde meg løpende oppdatert??? Avhengig jeg???
Gjest Valhalla Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 Cindy var klart best! Hun er digg og var dritflink, de andre sugde stort sett i dag.
Gjest bertine*ikke in( Skrevet 11. mars 2005 #3 Skrevet 11. mars 2005 Heia! Det var litt variert ikveld. Ali var litt daarligere idag enn sist. Mari rodde seg iland med litt pust, og jorunn rocka!
LilleMy Skrevet 11. mars 2005 #4 Skrevet 11. mars 2005 Enig med de over her - vanskelig å si hvem som går ut i kveld.....
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #5 Skrevet 11. mars 2005 Generelt dårligere i dag, synes jeg. Cindy var vel den jeg likte best. (Ja, og Alejandro da. )
Hilde Skrevet 11. mars 2005 #6 Skrevet 11. mars 2005 Cindy var veldig bra ja. Erik, David og Mari havner nok i stolen, Erik syns jeg var flink, men han har nok ikke godt nok innpass hos stemmerne. Ellers tror jeg det er en liten mulighet for at Jorun havner i stolen, hun var veldig god i dag, og dommerne bøyde seg i støvet. De var så positive at folk kanskje glemmer å stemme henne fram..
*Emma* Skrevet 11. mars 2005 #7 Skrevet 11. mars 2005 Hmm ser at jeg er den eneste her som syns Cindy ikke var speselt bra. Dvs på noen partier syns jeg hun var bra (refrenget og de høye partiene) men på verser syns jeg det var famlende. Syns Jorun var desidert beste i kveld!!! Ellers tror jeg David ryker i kveld. De to andre i stolen blir en av disse 4: Erik, Mari, Eva eller Andrea.
Vestlandsjenta Skrevet 11. mars 2005 #8 Skrevet 11. mars 2005 Best i dag: Jorunn uten tvil!!!! :-) Deretter Cindy og Ali. Liker egentlig ikke Cindy noe spesielt, hun er en typisk "syngedame" som vi har nok av, men i dag imponerte hun også meg! Ali har noe spesielt, men bommet litt på låtvalget. Det er også på tide at han velger noe annet enn ballader, må vise at han kan noe annet. Jorunn har det som skal til. Utrolig bra stemme, ser nydelig ut på scenen og skiller seg ut!! Hun bør vinne hele greia, tror hun gjør det også. Ser for meg Jorunn og Ali i finalen....får se om jeg får rett
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #9 Skrevet 11. mars 2005 Jeg synes ikke Jorunn var spesielt flink i dag. Ble overrasket over at dommerne bøyde seg i støvet. Jeg synes ikke det er så høyt nivå i år. Bare Ali kommer i finalen så er jeg fornøyd. (Men håper han ikke vinner, for hans egen skyld.)
LilleSol Skrevet 11. mars 2005 #10 Skrevet 11. mars 2005 Best i dag: Jorunn uten tvil!!!! :-) Deretter Cindy og Ali. Liker egentlig ikke Cindy noe spesielt, hun er en typisk "syngedame" som vi har nok av, men i dag imponerte hun også meg! Ali har noe spesielt, men bommet litt på låtvalget. Det er også på tide at han velger noe annet enn ballader, må vise at han kan noe annet. Jorunn har det som skal til. Utrolig bra stemme, ser nydelig ut på scenen og skiller seg ut!! Hun bør vinne hele greia, tror hun gjør det også. Ser for meg Jorunn og Ali i finalen....får se om jeg får rett Dette kunne jeg skrevet selv! Tror forøvrig Mari, David og Andrea kan kose seg i sofaen i kveld
Gjest Valhalla Skrevet 11. mars 2005 #11 Skrevet 11. mars 2005 Desverre klikket pcen mitt i Joruns fremføring, men det jeg så var ikke særlig imponerende.
Gjest Valhalla Skrevet 11. mars 2005 #12 Skrevet 11. mars 2005 Synes ikke Andrea var så værst i dag jeg, selv om jeg ikke kan fordra artisten hun valgte sang av.
Kristin S Skrevet 11. mars 2005 #13 Skrevet 11. mars 2005 David ryker vel ut i dag. Skjønner egentlig ikke hvorfor dommerne ville ha han med igjen. Det var da andre som var bedre enn han av de som gikk ut!? Og synes virkelig ikke Jorunn sang så altfor bra heller.
*M* Skrevet 11. mars 2005 #14 Skrevet 11. mars 2005 Synes det var så mange som ble anonyme i kveld. Cindy og Jorun gjorde det bra (Erik også, men han er bare kjedelig)
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Håper Cindybærta ryker. Hun er så irriterende!
Gjest Lilleulv Skrevet 11. mars 2005 #16 Skrevet 11. mars 2005 Merkelige resultater i dag synes jeg... hadde tippa: david, mari og malin i stolen og at david skulle ryke. synes ikke andrea fortjente å gå ut. det er flere som er dårligere enn henne der......
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 Bl.a. Christian. Synes han er en aaalt for dårlig sanger. Ikke er han spesielt karismatisk heller.
Brudulja Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 Jeg satt som et spørsmålstegn jeg. Var overbevist om at David skulle ryke. Synd Andrea måtte gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå